Autor |
Zpráva |
kolass
|
favorit nebo felicia?
Potreboval bych zjistit,co mam vlastne za motor,nevim jestli je to favo nebo felda,pokud mozno bez rozebirani.Podle cisla motoru to nepujde,je totalne vymazane(kladivko a majzlik ).
Takze tady je nejaka napoveda:
Cislo motoru je primo pod dosedaci plochou hlavy(je "schovane" za rozdelovacem).Na hlave je zluty znak skoda.Motor mel puvodne dlouhou olejovou merku(trubicku ve ktere byla takova ta plocha merka,ne tu malou merku co ma 120).V klice byl puvodne jenom vzmezovaci krouzek misto loziska.V bloku motoru je otvor na palivove cerpadlo,ktere je prisroubovane tremi srouby M10(myslim ze favorit by tam mel mit M8??nebo to nekdo predelal,uz sem to tak koupil).
Jinak motor jezdi velice dobre.Mam ho v moji 130 a i kamos co mel 100 s motorem s favorita(135L) a 5-kvaltem ze 125 rika ze se mu zda ten muj motor silnejsi.
lukas
|
20.1.06, 21:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Felicie měly od začátku výroby vstřikování, tedy neměly podávací čerpadlo na motoru, ložisko v klice měla naposledu řada 742... Ale s tím překlepaným číslem si docela koleduješ...
_________________ J.
|
20.1.06, 22:23 |
|
|
Dusche
|
Cislo motoru
Preklepane cislo motoru - ja uz nekolik let ziju v domeni ze se cisla motoru uz oficialne nesledujou (STK, DPI, apod.) a ze je uplne jedno kde si k motoru prisel.A nebo to je jinak? Dekuji
|
21.1.06, 12:32 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Ale sledují, pokud má vozidlo v TP uvedeno číslo motoru, tak tam být musí. A škodule ho uvedené mají. V TP nějaké číslo máš, nebo ne?
_________________ J.
|
21.1.06, 12:56 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Neměl by být problém za celkem rozumný poplatek si nechat z TP číslo motoru u ojetiny vymazat. Ale pokud je tam uvedeno, tak se samozřejmě sleduje.
|
21.1.06, 15:43 |
|
|
kolass
|
Cislo motoru v technicaku je vymazane od te doby co je tam ten motor.
A jeste dotaz:ma felicia na vackove hrideli ten excentr pro pohon palivoveho cerpadla i kdyz to palivove cerpadlo nema?
Myslim tim jestli to neni pozustatek z prechodu favorit- felda,kdyz motory jsou po technicke strance "stejne".
A jeste sem si vzpomel ze na klice byla drazkovana remenice.Ta se taky davala do favoritu?
|
21.1.06, 17:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Číslo motoru z TP odstraní na DI za mírný poplatek 50Kč
|
21.1.06, 19:04 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Re: favorit nebo felicia?
kolass píše: Potreboval bych zjistit,co mam vlastne za motor,nevim jestli je to favo nebo felda,pokud mozno bez rozebirani.Podle cisla motoru to nepujde,je totalne vymazane(kladivko a majzlik ). Takze tady je nejaka napoveda: Cislo motoru je primo pod dosedaci plochou hlavy(je "schovane" za rozdelovacem).Na hlave je zluty znak skoda.Motor mel puvodne dlouhou olejovou merku(trubicku ve ktere byla takova ta plocha merka,ne tu malou merku co ma 120).V klice byl puvodne jenom vzmezovaci krouzek misto loziska.V bloku motoru je otvor na palivove cerpadlo,ktere je prisroubovane tremi srouby M10(myslim ze favorit by tam mel mit M8??nebo to nekdo predelal,uz sem to tak koupil). Jinak motor jezdi velice dobre.Mam ho v moji 130 a i kamos co mel 100 s motorem s favorita(135L) a 5-kvaltem ze 125 rika ze se mu zda ten muj motor silnejsi. lukas
Podle popisu by to sedelo na favomotor (zaslepená dira na cerpadlo,drazkovy remen) ale novejsi z 93-94 fava s jednobodovym vstrikovanim. Ale dnes si uz clovek nemuze byt jisty nicim.
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
23.1.06, 16:08 |
|
|
vici
|
podle popisu - krytka otvoru cerpadla, merka v trubicce a zluta barva znaku na hlave je to 50kw motor na kterem byl jednobodovy vstrik a bylo to cele ve felicii
|
8.2.06, 12:46 |
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Konkretni cislo motoru se nesleduje, ale typ motoru se sleduje!
|
10.2.06, 10:01 |
|
|
Návštěvník
|
Re: favorit nebo felicia?
kolass píše: Potreboval bych zjistit,co mam vlastne za motor,nevim jestli je to favo nebo felda,pokud mozno bez rozebirani.Podle cisla motoru to nepujde,je totalne vymazane(kladivko a majzlik ). Takze tady je nejaka napoveda: Cislo motoru je primo pod dosedaci plochou hlavy(je "schovane" za rozdelovacem).Na hlave je zluty znak skoda.Motor mel puvodne dlouhou olejovou merku(trubicku ve ktere byla takova ta plocha merka,ne tu malou merku co ma 120).V klice byl puvodne jenom vzmezovaci krouzek misto loziska.V bloku motoru je otvor na palivove cerpadlo,ktere je prisroubovane tremi srouby M10(myslim ze favorit by tam mel mit M8??nebo to nekdo predelal,uz sem to tak koupil). Jinak motor jezdi velice dobre.Mam ho v moji 130 a i kamos co mel 100 s motorem s favorita(135L) a 5-kvaltem ze 125 rika ze se mu zda ten muj motor silnejsi. lukas
jako vici 50kW 1bod felda, zluta=rovne kanaly v hlave, tudiz 50kW, modra hlava ma kanalkz yahnute
|
10.2.06, 17:09 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Zahnuté kanály? Odkdy, ty hlavy byly všechny stejné...
_________________ J.
|
11.2.06, 11:17 |
|
|
Návštěvník
|
Jiří Čech píše: Zahnuté kanály? Odkdy, ty hlavy byly všechny stejné...
taky pisete, ze je jeden typ hlavy, tak na co by bylo barevne znaceni? jinak typu hlav jsem na favo motory videl cca 13, samo velke rozdily v nich nejsou, ja mam ted na 742.136 modrou hlavu z feldy 135mpi, protoze jsem ju sehnal a na lpg se tvrzena sedla hodi fanda
|
12.2.06, 10:04 |
|
|
vici
|
JC : no tak hlavy stejne nebyly ) 40kw ma jinou a 50kw taky jinou. 50ka ma rovne a myslim ze i vetsi kanaly....
|
13.2.06, 13:54 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Proč mají stejné ojednací číslo?
_________________ J.
|
13.2.06, 17:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|