|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
LPG predstih
Ahoj. mam skodovku LPG s motorem 135 je asi 4000km po GO a KP ma 10,8:1 je na tom zapalovani z Fava a nemam vubec predstavu jak bych mel nastavit predstih.. nechal jsem tam 7° Poradi mi nekdo?
|
15.3.09, 11:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: LPG predstih
Jerry píše: Ahoj. mam skodovku LPG s motorem 135 je asi 4000km po GO a KP ma 10,8:1 je na tom zapalovani z Fava a nemam vubec predstavu jak bych mel nastavit predstih.. nechal jsem tam 7° Poradi mi nekdo?
záleží na tom či chceš jazdiť aj na benzín, ak iba na LPG tak môžeš nastaviť 10-15° to je v pohode, ak chceš aj na benzín, tak načapuj nejaký 100oktánový a podľa detonácii ho nastav na maximum (odhadom to bude tých 6-10°), a pri takom KP by som na LPG odpojil podtlakovú reguláciu, a tiež záleží na tom akú máš vačku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.3.09, 11:15 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
na lpg tak 5-10, pak individálně
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
16.3.09, 22:01 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
s takovyma tlakama bych zkusil tech 10,vic ne..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.3.09, 22:28 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Vacka je tam zatim bohuzel seriova. nedavno jsem nastavil 10° a nejede to spatne.
Co presneji dela ten podtlak? nemate nekdo nejakej podrobnejsi popis toho LPG? mam Lovato.
|
17.3.09, 23:26 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Jinak v nadrzi se nedrzi nic jinyho nez 100 oktanovy benzin8) Kdyz na nej prepnu, tak motor chyti druhej dech
|
17.3.09, 23:32 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Je to sice jiné auto,ale taky mám kompres 11:1 a předstih nastavuju na 18 stupňů..Benzín předepsaný výrobcem min.98 a provoz benál i LPG bez problémů..Když tam dám 95 tak klepou ventily.
Jak píšou kluci,seřídit na vysoko-oktanový benál a na plyn by to mělo fičet bezproblémů..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
18.3.09, 09:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
A jaký předstih byste doporučili mojí sériové 135ce? Svíčky jsem dneska sklepl na 0,6. Budu jezdit pořád na LPG, ale chci, aby to jelo i na benzín. Zatím jsem nechal předstih na volnoběh 10°, ale možná by šel více. A taky bych chtěl vědět, jestli mi zvýšení toho předstihu pomůže při studených startech na LPG? Zatím to vypadá tak, že startér musí motorem točit tak 4-10s. A přepínání z benzínu na LPG není u karburátoru zas nějaká lahůdka. A ještě jaký má předstih vliv na spotřebu?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.3.09, 13:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nastavení předstihu je moc druhů, nejlépe stroboskopická lampa zjistíš jestli to vůbec jde jestli předstih nelítá +- autobus a nastavíš tu největčí možnou hodnotu co tam pášou při uršitých otáčkách
nebo jezdíš na benál a přidáváš po chlouplách až začnou detonace pak mírně ubereš a to je spravidla ta nejlepší hodnota na LPG
na spotřebu i start vliv má, některé auto jed potřeba poladit hned po startu prostě nastavit rozdělovač kdy bude mít na LPG nejvyšší otáčky to místo si poznačit a udělat nějaký kompromis s oředchozím laděním miloš
|
19.3.09, 08:03 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jo, tak předstih mi nelítá skoro vůbec, drží to pěkně na těch 10˚. S tím benzínem to zkusím. Zatím díky.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.3.09, 10:20 |
|
|
Sender
Příspěvky: 172
|
Doporučil bych programovatelný zapalko (např. IMFSoft) a na LPG přepínat jinou křivku předstihu než na benzín.
|
25.3.09, 19:58 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Jo programovatelny zapalko je nejlepsi reseni, ale ne zrovna zadarmo
Jinak ja mam na plyn danej predstih tak o 20 stupnu vic nez na benzin, na benzin uz to pak ani nestartuje, ale tahne to jak sileny potom, tak kolem 3500 to zacne poradne tahnout a nepolevuje az do nakejch 5000 a klidne de este vejs, da se s tim jezdit po dalnici 150-160 celou cestu za nakejch 10-11 l/100km
Nastavuju to jenom podle citu a toho co de este nastartovat
komprese kolem 11
svicky NGK BKR6E (tim si nejsem uplne jistej), vzdalenost elektrod kolem 0,8mm
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
26.3.09, 08:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|