Autor |
Zpráva |
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Utesneni ventilu gufirkama z favorita na motoru 130
Jelikoz me na 130-tkovym motoru odeslo tesneni pod hlavou (viz http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0) pujde hlava na prebrouseni.No a kdyz uz je to takhle rozdelany, tak jsem si rikal, ze bych zrovna utesnil driky ventilu favoritovejma "gufirkama" abych zamezil pripadnymu zrani oleje. Otazka zni: Co je k tomu potreba? A jak se to dela? Ja jen zaslechl, ze se nekde frazuje nejaka drazka. Vic o tom nevim. Diky za rady.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
Naposledy upravil mazhor dne 15.3.09, 01:47, celkově upraveno 1
|
14.3.09, 20:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.3.09, 20:36 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
proc by se to melo zadrit?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
15.3.09, 01:42 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
protoze ti tam pak na driky ventilu nejde olej kvuli tem guferkam....auta co maji guferka tak maji potom vlozky pro driky ventilu....ale beha to tv litine asi by se to nezdrelo je tak...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.3.09, 10:02 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Jiri píše: protoze ti tam pak na driky ventilu nejde olej kvuli tem guferkam....auta co maji guferka tak maji potom vlozky pro driky ventilu....ale beha to tv litine asi by se to nezdrelo je tak...
jasny, favorit ma voditka driku ventilu asi z jinyho odolnejsiho materialu... no asi se teda na to vykaslu
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
15.3.09, 11:28 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
K tomuto jeste jedna otazka - kdyz jsem vydelaval ventyly z voditek, tak u nekterym ventylum se nechtelo ven v miste drazek na koncich driku. Musel jsem je vytukat ven a po vyndani byly u nekterych ventilu v tech drazkach piliny-asi z voditek v hlave. Nebude to ted zrat olej? Jiny sly zase vcelku lehce vysunout ven. Jaky vule by spravne mely mit ventily ve voditkach?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
15.3.09, 11:40 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tos tomu dal naprdel No, chudaci voditka...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.3.09, 11:58 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Matthes píše: Tos tomu dal naprdel No, chudaci voditka...
no a jak se to spravne dostava ven?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
15.3.09, 13:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No pokud to ma grot nebo je to roznytovany tak obrousit.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.3.09, 13:44 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
15.3.09, 14:20 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no tak nevim konstruktere ale ja sem teda nikde olejovej kanal nevidel na drik ventilu...jak by si tam chtel jinak dostat olej
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.3.09, 14:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já kdybych dával guferka tak bych si nechal udělat vodítka mosazi
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.3.09, 14:28 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Sadra17 píše: já kdybych dával guferka tak bych si nechal udělat vodítka mosazi
nechci sem psat ze vsechno vim a znam...ale nevim ze by to nekde na nejakem motoru bylo jakoliv mazane..a motory maji nalisovana voditka v hlave..a nahore je simering ...pokud je to jinak tak me opravte nekdo
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.3.09, 14:31 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo je to takhle ale zase je to vyrobený s trošku větší vůlí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.3.09, 14:34 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Sadra17 píše: jo je to takhle ale zase je to vyrobený s trošku větší vůlí
ale to je vse o konstrukci...pouzitych materialech pripadne nejaka povrchova uprava.....taky sem pasl ze u skodvky to beha v litine...a vule je tam provozem myslim uz taky vetsi takze by se tam taky nemuselo nic stat...pokud by na ten drik sel olej tak by ten simering ztracel smysl
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.3.09, 14:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|