Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Utesneni ventilu gufirkama z favorita na motoru 130 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek Utesneni ventilu gufirkama z favorita na motoru 130
Jelikoz me na 130-tkovym motoru odeslo tesneni pod hlavou (viz http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0) pujde hlava na prebrouseni.No a kdyz uz je to takhle rozdelany, tak jsem si rikal, ze bych zrovna utesnil driky ventilu favoritovejma "gufirkama" abych zamezil pripadnymu zrani oleje. Otazka zni: Co je k tomu potreba? A jak se to dela? Ja jen zaslechl, ze se nekde frazuje nejaka drazka. Vic o tom nevim. Diky za rady.

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


Naposledy upravil mazhor dne 15.3.09, 01:47, celkově upraveno 1



14.3.09, 20:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Otazka je zda se to nezadre ve voditkach :)

Obrázek Obrázek

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.3.09, 20:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Matthes píše:
Otazka je zda se to nezadre ve voditkach :)

Obrázek Obrázek


proc by se to melo zadrit?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


15.3.09, 01:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
protoze ti tam pak na driky ventilu nejde olej kvuli tem guferkam....auta co maji guferka tak maji potom vlozky pro driky ventilu....ale beha to tv litine asi by se to nezdrelo je tak...

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


15.3.09, 10:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Jiri píše:
protoze ti tam pak na driky ventilu nejde olej kvuli tem guferkam....auta co maji guferka tak maji potom vlozky pro driky ventilu....ale beha to tv litine asi by se to nezdrelo je tak...


jasny, favorit ma voditka driku ventilu asi z jinyho odolnejsiho materialu... no asi se teda na to vykaslu :-)

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


15.3.09, 11:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
K tomuto jeste jedna otazka - kdyz jsem vydelaval ventyly z voditek, tak u nekterym ventylum se nechtelo ven v miste drazek na koncich driku. Musel jsem je vytukat ven a po vyndani byly u nekterych ventilu v tech drazkach piliny-asi z voditek v hlave. Nebude to ted zrat olej? Jiny sly zase vcelku lehce vysunout ven. Jaky vule by spravne mely mit ventily ve voditkach?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


15.3.09, 11:40
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tos tomu dal naprdel :lol: No, chudaci voditka... :?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.3.09, 11:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Matthes píše:
Tos tomu dal naprdel :lol: No, chudaci voditka... :?


no a jak se to spravne dostava ven?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


15.3.09, 13:33
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No pokud to ma grot nebo je to roznytovany tak obrousit.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.3.09, 13:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Si jako myslíte že když je tam simering tak pod něj nic nejde nebo co????Tak to by se asi zadřelo,nemyslíte??!! Řekněte někomu,že to běhá nasucho díky jinýmu materiálu :roll: Vy konstruktéři :lol: :D :wink: Se mě snad zdá-te někdy někteří... :roll: :D pardon :D


15.3.09, 14:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Si jako myslíte že když je tam simering tak pod něj nic nejde nebo co????Tak to by se asi zadřelo,nemyslíte??!! Řekněte někomu,že to běhá nasucho díky jinýmu materiálu :roll: Vy konstruktéři :lol: :D :wink: Se mě snad zdá-te někdy někteří... :roll: :D pardon :D


no tak nevim konstruktere ale ja sem teda nikde olejovej kanal nevidel na drik ventilu...jak by si tam chtel jinak dostat olej

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


15.3.09, 14:22
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Si jako myslíte že když je tam simering tak pod něj nic nejde nebo co????Tak to by se asi zadřelo,nemyslíte??!! Řekněte někomu,že to běhá nasucho díky jinýmu materiálu :roll: Vy konstruktéři :lol: :D :wink: Se mě snad zdá-te někdy někteří... :roll: :D pardon :D


já kdybych dával guferka tak bych si nechal udělat vodítka mosazi

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.3.09, 14:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Sadra17 píše:
patrik-hp píše:
Si jako myslíte že když je tam simering tak pod něj nic nejde nebo co????Tak to by se asi zadřelo,nemyslíte??!! Řekněte někomu,že to běhá nasucho díky jinýmu materiálu :roll: Vy konstruktéři :lol: :D :wink: Se mě snad zdá-te někdy někteří... :roll: :D pardon :D


já kdybych dával guferka tak bych si nechal udělat vodítka mosazi


nechci sem psat ze vsechno vim a znam...ale nevim ze by to nekde na nejakem motoru bylo jakoliv mazane..a motory maji nalisovana voditka v hlave..a nahore je simering ...pokud je to jinak tak me opravte nekdo

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


15.3.09, 14:31
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo je to takhle ale zase je to vyrobený s trošku větší vůlí

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.3.09, 14:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Sadra17 píše:
jo je to takhle ale zase je to vyrobený s trošku větší vůlí


ale to je vse o konstrukci...pouzitych materialech pripadne nejaka povrchova uprava.....taky sem pasl ze u skodvky to beha v litine...a vule je tam provozem myslim uz taky vetsi takze by se tam taky nemuselo nic stat...pokud by na ten drik sel olej tak by ten simering ztracel smysl

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


15.3.09, 14:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz