Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 15:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 za studena nechce dobre štartovať škoda 120l 
Autor Zpráva

Příspěvky: 59
Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
Příspěvek za studena nechce dobre štartovať škoda 120l
prosim vas poradte čo mam stym nechce mi dobre štartovať aj jej nataham ac pumpov ale nic musim poriadne nacukat plinom a potom startovat az tak na 5 krat chiti a zdochne a potom už ide normalne chvilu na sitiči vypnem a hned drži volnobeh a ked vypnem a znova naštartujem na prvy krat tak neviem čo stym može biť predstih mam dobri a karbik nastaveny pred mesiacom robil emisnu aj pred emisnou mi to robilo


21.12.06, 18:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
potřebuje to nažrat benzínu si tam dej větší trysku sytiče , protože máš utažený hodně volnoběh miloš


21.12.06, 20:20
Profil

Příspěvky: 59
Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
Příspěvek re
to vtom nebude chodilo to normalne a volnobeh mam tak 900


22.12.06, 13:42
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Špatné studené starty způsobeje třeba nízká hladina v plovákové komoře...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


22.12.06, 16:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
taky si přejeď nějakým měřidlem víko karburátoru,může být křivý

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


22.12.06, 17:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
A když už budeš mít víko dole, tak pořádně vyčisti karbec a vyfoukej tlakovým vzduchem :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


22.12.06, 18:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
1. hladina paliva
2. krivé víko
.
.
.
ale to už bolo spomenuté...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.12.06, 20:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: re
mrpichanda píše:
to vtom nebude chodilo to normalne a volnobeh mam tak 900


snad máš šroub bohatosi směsi, kterým se dá utáhnout palivo a chudou směs potáhnout do otáček vzduhem, takže otáčky máš OK ale při startu ti to chybí miloš


22.12.06, 22:25
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Znovu :wink: .Když přijdeš k autu co uděláš než zapneš klíč a spustíš starter?.....


23.12.06, 00:07
Profil

Příspěvky: 59
Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
Příspěvek re
no napumpujem ac pumpou a potom idem štartovať


25.12.06, 17:00
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
je to též možná způsobeno opotřebenými kontakty v rozdělovači....

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.12.06, 17:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
teoreticky ešte aj sviečky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.12.06, 19:35
Profil

Příspěvky: 5
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Příspěvek 
ahoj, mám úplně stejnej problém..
Š105 r.v. 88, najeto 55tkm, motor krom startů šlape výborně, spotřeba kolem 7l/100
nový palec, nová kladívka, karburátor měněný + nové těsnění, zkroucený by být neměl a při studených startech se chová +- stejně jako karburátor původní.
Napumpuju benzín, zastartuju, motor chytí hned chcípne, takto asi desetkrát, než se chytí a udrží, ale sytič jede v nízkejch otáčkách. pak je potřeba lehce přidat plyn a najednou se motor chytí a otáčky díky sytiči vylezou (to už bez přidanýho plynu).
když nechám auto v mraze třeba 5 hodin, motor naskočí napoprvý, ale jak stojí dýl, tak to samý.
dělá mi to táta, kterej autům vcelku rozumí, ale s tímhle si nějak neví rady no a už stárne taky :)

když vyloučím, co bylo psáno níž, tak mi tu zbývá ta hladina..
co dál?
sytič se dá nějak seřizovat, nebo pouze zkontrolovat/vyčistit?
po výměně kladívek je potřeba nastavit předstih nebo ne? na 2T to potřeba bylo, u 105 táta říká že snad to potřeba není, že stačí jen odtrh.
dá se karbec seřídit podle ucha, nebo je lepší si to nechat v servisu, kde na to maj zařízení? jak říkám, spotřeba ok i chod motoru ok, pouze ty starty už dva roky zloběj..
a na závěr je někde návod na seřízení karburátoru (SEDR) v elektronický podobě, co mám moudrou knihu ke škodovkám, tak toto není řazený do oprav svépomocí, čii není vůbec popsaný :)
za rady dík
Petr


26.12.07, 11:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Petr Němec píše:
ahoj, mám úplně stejnej problém..
Š105 r.v. 88, najeto 55tkm, motor krom startů šlape výborně, spotřeba kolem 7l/100
nový palec, nová kladívka, karburátor měněný + nové těsnění, zkroucený by být neměl a při studených startech se chová +- stejně jako karburátor původní.
Napumpuju benzín, zastartuju, motor chytí hned chcípne, takto asi desetkrát, než se chytí a udrží, ale sytič jede v nízkejch otáčkách. pak je potřeba lehce přidat plyn a najednou se motor chytí a otáčky díky sytiči vylezou (to už bez přidanýho plynu).
když nechám auto v mraze třeba 5 hodin, motor naskočí napoprvý, ale jak stojí dýl, tak to samý.
dělá mi to táta, kterej autům vcelku rozumí, ale s tímhle si nějak neví rady no a už stárne taky :)

když vyloučím, co bylo psáno níž, tak mi tu zbývá ta hladina..
co dál?
sytič se dá nějak seřizovat, nebo pouze zkontrolovat/vyčistit?
po výměně kladívek je potřeba nastavit předstih nebo ne? na 2T to potřeba bylo, u 105 táta říká že snad to potřeba není, že stačí jen odtrh.
dá se karbec seřídit podle ucha, nebo je lepší si to nechat v servisu, kde na to maj zařízení? jak říkám, spotřeba ok i chod motoru ok, pouze ty starty už dva roky zloběj..
a na závěr je někde návod na seřízení karburátoru (SEDR) v elektronický podobě, co mám moudrou knihu ke škodovkám, tak toto není řazený do oprav svépomocí, čii není vůbec popsaný :)
za rady dík
Petr


Nezadieraju sa na tych karburatoroch klapky a nie su krive priruby? Ak by sa zadierali klapky, je mozne, ze sa pri starte klapka zadre do steny karburatora a tym padom to sosa malo vzduchu a ohromne vela benzinu z volnobezneho okruhu. Takisto je mozne, ze ma sytic podrezane hrdlo a bud v nom chyba tryska uplne, alebo ma zly rozmer.

Cize: sytic sa da "nastavovat" zmenou trysky sytica, pripadne jej odstranenim. Nie je to k prospechu, syticova tryska by mala byt ta, ktoru doporucuje vyrobca pre dany typ karburatora.

S odtrhom neviem, ale predstih nie je nikdy na skodu nastavit. Takisto ventilove vole si treba raz za cas checknut, ci su dobre, velmi radi sa rozsteluvavaju

Nastavenie karburatora je popisane v Andrtovi, minimalne nastavovacie prvky karburatora. Najdes ho v sekcii Uzitocne odkazy ako dokumentacia. V sratke je najdolezitejsie mat nastavenu dobru zakladnu polohu skrtiacich klapiek (to sa nastavuje velmi tazko, lebo ten merak nema len tak ktokolvek). Potom sa nastavuje zlozenie zmesi, to sa da aj podla ucha a nosu, ale na EK ti to aj tak prestavia.Este ho mozes aj pretryskovat, alebo zmenit nabeh otvorenia druhej komory, ale to podla mna pre beznu prevadzku nema zmysel.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


26.12.07, 11:46
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Asi tak jak píše Ventyl :)

Předstih je samozřejmě nutné nastavit po výměně přerušovače. Nejdřív seřídit odtrh a pak předstih (5°).

Nezasekává se ti jehlový ventil v karburátoru?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.12.07, 12:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz