za studena nechce dobre štartovať škoda 120l
Autor |
Zpráva |
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
za studena nechce dobre štartovať škoda 120l
prosim vas poradte čo mam stym nechce mi dobre štartovať aj jej nataham ac pumpov ale nic musim poriadne nacukat plinom a potom startovat az tak na 5 krat chiti a zdochne a potom už ide normalne chvilu na sitiči vypnem a hned drži volnobeh a ked vypnem a znova naštartujem na prvy krat tak neviem čo stym može biť predstih mam dobri a karbik nastaveny pred mesiacom robil emisnu aj pred emisnou mi to robilo
|
21.12.06, 18:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
potřebuje to nažrat benzínu si tam dej větší trysku sytiče , protože máš utažený hodně volnoběh miloš
|
21.12.06, 20:20 |
|
|
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
re
to vtom nebude chodilo to normalne a volnobeh mam tak 900
|
22.12.06, 13:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Špatné studené starty způsobeje třeba nízká hladina v plovákové komoře...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.12.06, 16:23 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
taky si přejeď nějakým měřidlem víko karburátoru,může být křivý
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
22.12.06, 17:51 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
A když už budeš mít víko dole, tak pořádně vyčisti karbec a vyfoukej tlakovým vzduchem
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.12.06, 18:36 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
1. hladina paliva
2. krivé víko
.
.
.
ale to už bolo spomenuté...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.12.06, 20:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: re
mrpichanda píše: to vtom nebude chodilo to normalne a volnobeh mam tak 900
snad máš šroub bohatosi směsi, kterým se dá utáhnout palivo a chudou směs potáhnout do otáček vzduhem, takže otáčky máš OK ale při startu ti to chybí miloš
|
22.12.06, 22:25 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Znovu .Když přijdeš k autu co uděláš než zapneš klíč a spustíš starter?.....
|
23.12.06, 00:07 |
|
|
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
re
no napumpujem ac pumpou a potom idem štartovať
|
25.12.06, 17:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
je to též možná způsobeno opotřebenými kontakty v rozdělovači....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.12.06, 17:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
teoreticky ešte aj sviečky...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.12.06, 19:35 |
|
|
Petr Němec
Příspěvky: 5 Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
ahoj, mám úplně stejnej problém..
Š105 r.v. 88, najeto 55tkm, motor krom startů šlape výborně, spotřeba kolem 7l/100
nový palec, nová kladívka, karburátor měněný + nové těsnění, zkroucený by být neměl a při studených startech se chová +- stejně jako karburátor původní.
Napumpuju benzín, zastartuju, motor chytí hned chcípne, takto asi desetkrát, než se chytí a udrží, ale sytič jede v nízkejch otáčkách. pak je potřeba lehce přidat plyn a najednou se motor chytí a otáčky díky sytiči vylezou (to už bez přidanýho plynu).
když nechám auto v mraze třeba 5 hodin, motor naskočí napoprvý, ale jak stojí dýl, tak to samý.
dělá mi to táta, kterej autům vcelku rozumí, ale s tímhle si nějak neví rady no a už stárne taky
když vyloučím, co bylo psáno níž, tak mi tu zbývá ta hladina..
co dál?
sytič se dá nějak seřizovat, nebo pouze zkontrolovat/vyčistit?
po výměně kladívek je potřeba nastavit předstih nebo ne? na 2T to potřeba bylo, u 105 táta říká že snad to potřeba není, že stačí jen odtrh.
dá se karbec seřídit podle ucha, nebo je lepší si to nechat v servisu, kde na to maj zařízení? jak říkám, spotřeba ok i chod motoru ok, pouze ty starty už dva roky zloběj..
a na závěr je někde návod na seřízení karburátoru (SEDR) v elektronický podobě, co mám moudrou knihu ke škodovkám, tak toto není řazený do oprav svépomocí, čii není vůbec popsaný
za rady dík
Petr
|
26.12.07, 11:28 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Petr Němec píše: ahoj, mám úplně stejnej problém.. Š105 r.v. 88, najeto 55tkm, motor krom startů šlape výborně, spotřeba kolem 7l/100 nový palec, nová kladívka, karburátor měněný + nové těsnění, zkroucený by být neměl a při studených startech se chová +- stejně jako karburátor původní. Napumpuju benzín, zastartuju, motor chytí hned chcípne, takto asi desetkrát, než se chytí a udrží, ale sytič jede v nízkejch otáčkách. pak je potřeba lehce přidat plyn a najednou se motor chytí a otáčky díky sytiči vylezou (to už bez přidanýho plynu). když nechám auto v mraze třeba 5 hodin, motor naskočí napoprvý, ale jak stojí dýl, tak to samý. dělá mi to táta, kterej autům vcelku rozumí, ale s tímhle si nějak neví rady no a už stárne taky :) když vyloučím, co bylo psáno níž, tak mi tu zbývá ta hladina.. co dál? sytič se dá nějak seřizovat, nebo pouze zkontrolovat/vyčistit? po výměně kladívek je potřeba nastavit předstih nebo ne? na 2T to potřeba bylo, u 105 táta říká že snad to potřeba není, že stačí jen odtrh. dá se karbec seřídit podle ucha, nebo je lepší si to nechat v servisu, kde na to maj zařízení? jak říkám, spotřeba ok i chod motoru ok, pouze ty starty už dva roky zloběj.. a na závěr je někde návod na seřízení karburátoru (SEDR) v elektronický podobě, co mám moudrou knihu ke škodovkám, tak toto není řazený do oprav svépomocí, čii není vůbec popsaný :) za rady dík Petr
Nezadieraju sa na tych karburatoroch klapky a nie su krive priruby? Ak by sa zadierali klapky, je mozne, ze sa pri starte klapka zadre do steny karburatora a tym padom to sosa malo vzduchu a ohromne vela benzinu z volnobezneho okruhu. Takisto je mozne, ze ma sytic podrezane hrdlo a bud v nom chyba tryska uplne, alebo ma zly rozmer.
Cize: sytic sa da "nastavovat" zmenou trysky sytica, pripadne jej odstranenim. Nie je to k prospechu, syticova tryska by mala byt ta, ktoru doporucuje vyrobca pre dany typ karburatora.
S odtrhom neviem, ale predstih nie je nikdy na skodu nastavit. Takisto ventilove vole si treba raz za cas checknut, ci su dobre, velmi radi sa rozsteluvavaju
Nastavenie karburatora je popisane v Andrtovi, minimalne nastavovacie prvky karburatora. Najdes ho v sekcii Uzitocne odkazy ako dokumentacia. V sratke je najdolezitejsie mat nastavenu dobru zakladnu polohu skrtiacich klapiek (to sa nastavuje velmi tazko, lebo ten merak nema len tak ktokolvek). Potom sa nastavuje zlozenie zmesi, to sa da aj podla ucha a nosu, ale na EK ti to aj tak prestavia.Este ho mozes aj pretryskovat, alebo zmenit nabeh otvorenia druhej komory, ale to podla mna pre beznu prevadzku nema zmysel.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
26.12.07, 11:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Asi tak jak píše Ventyl
Předstih je samozřejmě nutné nastavit po výměně přerušovače. Nejdřív seřídit odtrh a pak předstih (5°).
Nezasekává se ti jehlový ventil v karburátoru?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.12.07, 12:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|