Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
kua chlapi kolik ten termostat stoji tak tam dam novej je to ctvrt hodiny prace ...a vyzkousim...kouknu na vicko jestli je tesneni v poradku pokud neni dam nove..nebo cely uvidis..pokud se to bude dal prehrivat no tak pak mas bud netesnost ta seda zjistit tlakovou zkouskou a nebo tesneni pod hlavou..dale cistota systemu....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.3.09, 10:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
michalkatka píše: Peter50kw píše: Skus do termostatu prirobit dieru vrtakom 5 mm. Zvykne to pomoct. navonok to pomôže, ale problém neodstráni...
Ked to chces bez dierky, musis vymenit loziska a tesnenie vodnej pumpy. A idealne je dat pumpu z modelu M (siroka).
|
21.3.09, 16:08 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Peter50kw píše: Ked to chces bez dierky, musis vymenit loziska a tesnenie vodnej pumpy. A idealne je dat pumpu z modelu M (siroka).
Co tím chtěl autor říct?
|
21.3.09, 17:22 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jak souvisi termostat s loziskama a tesnenim vodni pumpy
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.3.09, 18:43 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Širokou tam mám... ale teď nevím co mám teda udělat ..... jestli termostat nebo těsnění po hlavou..?
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
21.3.09, 18:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Martin91 píše: Širokou tam mám... ale teď nevím co mám teda udělat ..... jestli termostat nebo těsnění po hlavou..?
vymeň termostat, to je malá/nenáročná robota na 15min, ak to nepomôže tak dole palicu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.3.09, 18:57 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Termostat, prověřený v hrnci s vodou. A až potom přemýšlet o těsnení. Jinak dírka do termostatu je pitomost a jakou může mít souvislost s ložisky vodní pumpy a ucpávkou další.
|
21.3.09, 19:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ta dírka není úplná pitomost. Pokud válce foukají do vody, tak se díky dírce v termostatu lépe dostanou bublinky do expanzky a termostat tak nezůstane ve vzduchové bublině.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.3.09, 19:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
venda píše: Termostat, prověřený v hrnci s vodou. A až potom přemýšlet o těsnení. Jinak dírka do termostatu je pitomost a jakou může mít souvislost s ložisky vodní pumpy a ucpávkou další.
zlepšiť účinnosť chladenia, vylepšiť cirkuláciu vody a pri tej príležitosti aj pretesniť osku vodnej pumpy (aspoň tak som to pochopil), ale stejne by to problém neriešilo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.3.09, 19:03 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Šemik píše: Ta dírka není úplná pitomost. Pokud válce foukají do vody, tak se díky dírce v termostatu lépe dostanou bublinky do expanzky a termostat tak nezůstane ve vzduchové bublině.
Od toho je v něm dírka s nýtkem.
|
21.3.09, 19:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tohle pomůže když to fouká hodně. I když to je pak nejlepší termostat úplně vyndat..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.3.09, 19:05 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ta dirka s nytkem je tam pro plneni sytemu vodou..po naplneni a nastartovani je tam ten nytek prave proto aby se pritiskl k telu termostatu a tim to ucpe...ale proc tam vrtata diru nekam....jestli to tesneni ma spatny tak tam dam novy a je to...vzdyt i to tesneni je na chvilku
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.3.09, 19:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nebo taky koupit nový chladič stojí pětikilo,
jsem si vzpoměl proš se roztečou fajky na svíčkách je to vápno v hlavě a to je taky důvod k přehřívání miloš
|
21.3.09, 19:38 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
slovacek.milos píše: nebo taky koupit nový chladič stojí pětikilo,
jsem si vzpoměl proš se roztečou fajky na svíčkách je to vápno v hlavě a to je taky důvod k přehřívání miloš
ja uzsem to psal..nejdriv termostat pak tesnost systemu a pruchodnost....tesneni pod hlavou az na konec....zalezi co mu to presne dela to se taky tezko radi takhle
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.3.09, 19:40 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Když jedu a je motor zahřátý na provozní teplotu tak je to za jízdy na 100° ale jak zastavím a nechám to na volnoběh tak to klesne na 80° a tam se to v pohodě drží ale jak se zvýší otáčky tak to zase leze na 100°....brácha tvrdí že je to těsnění pod hlavou...
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
22.3.09, 10:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|