Autor |
Zpráva |
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Diagnostika Vagcom
Zdravím, potřeboval bych od někud vyčíst který blok hodnot jaké ukazuje v programu vagcom. Hledal jsem nějaké info, ale marně nemáte někdo nějaký seznam třeba na feldu.
|
23.3.09, 06:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
No my sme se to ucili ve skole co ktera hodnota znamena... ale asi tezko budu hledat
|
23.3.09, 09:40 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
trady píše: No my sme se to ucili ve skole co ktera hodnota znamena... ale asi tezko budu hledat
Nevím jestli jsi mne pochopil správně, potřeboval bych vědět třeba v kterém bloku najdu teplotu motoru třeba napětí aku, otáčky a pod.
|
23.3.09, 09:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já k tomu mám manuál, ale nikdy jsem ho nepoužíval třeba by šel nějak poslat ty okna si otvírám a vidíš že alternátor je tam 12-14 V lambáda běhá kolem 1.00 uhel klapky, otáčky motoru, teplota vzduchu a motoru, a není to v každé řj stejně, u novějších aut máš dole pod tím oknem správnou hodnotu miloš
|
23.3.09, 10:53 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Díky všem, dílenská příručka vše vyřešila .
|
23.3.09, 13:15 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
ty jsi myslel jako adresy?
|
23.3.09, 13:26 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
trady píše: ty jsi myslel jako adresy?
Ne myslel jsem nějaký seznam co který blok ve vagu ukazuje,abych nemusel jet třeba kvůli lambdě postupně, ale už mám DP a tam je vše. Jinak dotaz ještě jeden k čemu přesně slouží nádobka s aktivním uhlím a je ventil N80 (ventil nádobky s aktivním uhlím) důležitý ?
Mám totiž namontovaný plyn na mpi a pokud jedu na plyn tak mám vlastně vyrušen ventilek kvůli tomu že je napájen + přímo ze vstřikovačů které jsou vypnuty.U bmm je ventilek napájen zvlášť tím pádem je vlastně funkční i pří jízdě na lpg.
|
23.3.09, 16:13 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
petr petr píše: trady píše: ty jsi myslel jako adresy? Ne myslel jsem nějaký seznam co který blok ve vagu ukazuje,abych nemusel jet třeba kvůli lambdě postupně, ale už mám DP a tam je vše. Jinak dotaz ještě jeden k čemu přesně slouží nádobka s aktivním uhlím a je ventil N80 (ventil nádobky s aktivním uhlím) důležitý ? Mám totiž namontovaný plyn na mpi a pokud jedu na plyn tak mám vlastně vyrušen ventilek kvůli tomu že je napájen + přímo ze vstřikovačů které jsou vypnuty.U bmm je ventilek napájen zvlášť tím pádem je vlastně funkční i pří jízdě na lpg.
je "důležitý" na cukání, problémy s volnoběhem a jiné neřesti ucpi ho miloš
|
23.3.09, 18:36 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Spíš než ucpat sem uvažoval že ho přepojím podle bmm a uvidím je to jen jeden drát.
|
23.3.09, 21:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já se s cukáním u BMM právě setkal už jsem si něvěděl rady,
vše vyměno za starší ale vyzkoušené,
vag nic, osciloskop nic, tlakoměr nic, diava nezabrala,
a N80 nebo nějaký zmatený pokyn z řj vrazil jsem do hadičky kuličku z ložiska a N80 si vesele pocvakál a auto necukalo miloě
|
23.3.09, 21:45 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
slovacek.milos píše: já se s cukáním u BMM právě setkal už jsem si něvěděl rady, vše vyměno za starší ale vyzkoušené, vag nic, osciloskop nic, tlakoměr nic, diava nezabrala, a N80 nebo nějaký zmatený pokyn z řj vrazil jsem do hadičky kuličku z ložiska a N80 si vesele pocvakál a auto necukalo miloě
No ono by to mělo odvětrávat palivový systém přes to aktivní uhlí do sání pod klapku a lambda potom upravuje složení směsi tak aby to vyhovovalo aspoň sem to tak pochopil a přijde mi to logické tak jestli u tebe šlapala dobře lambda.
|
23.3.09, 23:25 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
|
24.3.09, 21:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jak ti píšu vag nic lambáda běhala porád kolem jedničky, ono spíš jak palivovou soustavu ti to odvětrává jen palivovou nádrž
shoda náhod dovede diagnostice pěkně poplést hlavu
dneska zapalovací modul OK a spíš vstříkování a řídící jednotka KO , vše podle pamětového osciloskopu a nakonec se naštěstí ze zapalovacího modulu ozvalo pár střel a bylo jasno
zde však diagnostice popletl hlavu pan majitel jezdil od čerta k dáblu brouzdal po internetu, a kde nic tu nic, ale tak už to prostě chodí miloš
|
24.3.09, 21:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|