Tvoreni hnede emulze ve vode - S130
Autor |
Zpráva |
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Tvoreni hnede emulze ve vode - S130
Zdravim. Takze po vymene motoru a fouklyho tesneni pod hlavou (viz dotazy nize) mam dalsi problem s motorem 130. Po vymene motoru se me v nadobce kapaliny na hladine vody utvarelo takovy hnedy blaticko. Po myslel jsem si ze je to jeden z pruvodnich jevu prasklyho tesneni pod hlavou, protoze se to praskly tesneni projevovalo tim, ze me to foukalo do vody. Po jeho vymene se zda byt vse OK, ale to blaticko se tam tvori porad, cim to muze byt? Muze to byt nejakej bordel z chladiciho okruhu v motoru, nebo je porad nejakej problem s hlavou, popr. s tesnenim hlavy? Diky za rady
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
25.3.09, 07:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Může to být oboje, jak bordel v chlazení tak ta hlava (těsnění).. Zkus chladící systém vyčistit a uvidíš
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.3.09, 07:53 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Šemik píše: Může to být oboje, jak bordel v chlazení tak ta hlava (těsnění).. Zkus chladící systém vyčistit a uvidíš
Jak a cim? Proplachnout vodou, nebo pridat nejakej prostredek na cisteni chladiciho systemu?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
25.3.09, 10:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Prodávají se čističe chlazení, nebo použij ocet. Nechal bych to ale až bude nad nulou. Vypustit systém, nalít jen obyč vodu buď s tím čističem nebo octem, kus to projet aby se to hezky prohřálo a prokolovalo, pak několikrát proplach čistou vodou a pak zase fridex..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.3.09, 10:20 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
asi to tak udelam, dik za rady
kdyby se ale to blato tvorilo dal co pak s tim?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
25.3.09, 10:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No pak by asi nezbylo než zase hlavu dolů.. přesahy jsi dělal jak jsi měl hlavu dole?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.3.09, 10:40 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Šemik píše: No pak by asi nezbylo než zase hlavu dolů.. přesahy jsi dělal jak jsi měl hlavu dole?
vsechny byly v urovni bloku, jeden uplne neznatelne nad, tak jsem to tak nechal
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
25.3.09, 10:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To je ale špatně, všechny by měli mít přesah přes blok a ty přesahy musí být vzájemně vyrovnány
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.3.09, 10:45 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
ale vzdyt se kdesi psalo ze muzou byt cca 0,4mm pod urovni bloku ne? ten jeden vylejza opravdu neznatelne
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
25.3.09, 10:50 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Cože? Vložky MUSÍ mít přesah, minimálně 0.15mm ve staženém stavu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.3.09, 10:52 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
sakra spletl jsem se - kdosi psal ze vlozky by nemely bejt utopeny vic nez 0,1mm...
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
25.3.09, 10:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
přesahy musí bejt 0,15 mm a mezi sebou můžou mít rozdíl 0,04
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.3.09, 11:16 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Proto už v názvu se to jmenuje PŘESAH ...Ale to nic,chybama se člověk učí
|
25.3.09, 21:38 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
patrik-hp píše: Proto už v názvu se to jmenuje PŘESAH ...Ale to nic,chybama se člověk učí
v minulym dotazu, kdyz jsem resil "vareni" motoru 130 me Kachnis napsal: "..pokud mas utopene vlozky(pod 0,1mm) tak musis vypodlozit i vlozky.." z cehoz jsem pochopil, ze kdyz je to zaroven a vis, je to v pohode s tim, ze mezi sebou nesmej bejt velky rozdily.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
26.3.09, 17:08 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
takze jsem spatny ja? myslim,ze sem to napsal dobre,ne?pokud sou utopeny,musi se vypodlozit
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
26.3.09, 18:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|