Jestli ti vře kapalina v nádobce,topení je i vlažné a termospínač nespustil větrák,protože chladič je studenej,vlažnej,udržíš na něm ruku,tak je to křivou hlavou,těsněním,přesahy...Jestli máš vodu vařící,topení topí a chladič je studenej nebo vlažnej,je to termostatem nebo křivou hlavou,těsněním,přesahy...jestli máš vše vařící a z nádobky se valí pára,je to termospínačem nebo větrákem,kterej ti nechladí chladič...To vše na stojícím vozidle bez zapnutého topení,které klamně ochlazuje...
...A nakonec jestli ti vše funguje a za jízdy se začne vařit je to buď vasr pumpou,křivou hlavou,přesahy,těsněním nebo termostatem.To poslední vynechej a zabívej se tim nahoře...
voda v automobilu se vaří cca ve 105-110 st teďka nevim přesně díky mírnému přetlaku ...né jako v kuchyni při 100,kde je tlak atmosférický...
P.S. na plyn se to musí chovat stejně jako na benzín...buď blbě nebo dobře
prostě se to musí uchladit...