Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 EL.MAG.VENTIL u BMM? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
NOVON píše:
Ted jsem zkoušel odpojit konektor při nastartovaném motoru...začalo to vysávat tu nádobku,tak že při vypnutém motoru je ventil otevřený..při nastartovaném motoru na volnoběh zavřený...či-li ECU proud odpojuje...


Ventil je zavřený otevírá se až jak s řj motoru přijde minusový signál. Na patici je stále plus a kostří to řj motoru. Pokud je stále otevřený , tak je vadný a při deceleraci se motor snaží nejspíš vysát nádobku, proto asi ten hluk.


1.4.09, 18:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Hm..asi je vadný no..Mužete mi poradit,jak ho zaslepit,aby to nedělalo nějaký problém?Díky

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


1.4.09, 20:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
PETR PETR: No ten ventil prý má fungovat při deceleraci,v oblasti 2200 ot..,jenže mi se to snaží vysávat tu nádobku i při zátahu okolo těch 2200 ot-cítím díru v plynu..Je to poznat i na místě,když pomalu zvyšuju otáčky,tak zase okolo těch 2200 motor začne běžet nepravidelně a z nádobky rachot..:-(

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


1.4.09, 20:18
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
NOVON píše:
Hm..asi je vadný no..Mužete mi poradit,jak ho zaslepit,aby to nedělalo nějaký problém?Díky


Sice já osobně bych ho nejdřív vytáhnul a vyzkoušel. Bez napětí uzavřen, přivést napětí přímo z aku otevřen a pokud by byl vadný nejspíš bych ho měnil. Jinak ucpi tu hadičku co vede do sání a tu z nádobky s aktivním uhlím vyveď někde pod auto.


2.4.09, 08:38
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
stačí jen ucpat, třeba kuličku z ložiska a nechat, jak to bylo ten tlak co tam vzniká ujde spodkem té nádobky s aktivním uhlí miloš


2.4.09, 09:13
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
stačí jen ucpat, třeba kuličku z ložiska a nechat, jak to bylo ten tlak co tam vzniká ujde spodkem té nádobky s aktivním uhlí miloš


To sice stačí, ale podle mne je lepší to vyvést někam z motorového prostoru, ono si to nějakou skulinku najde a ať mu to potom nesmrdí i v autě. Facko to mělo u zadní nápravy.


2.4.09, 09:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Tak to dneska zaslepím a uvidím;-).

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


2.4.09, 14:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
No po podrobném zkoumání toho ventilu,jsem zjistil,že je průchodný jen jedním směrem-je tam šipka..Ve vymontovaném stavu jde profouknout,ale se zapnutým zapalováním je zavřený..:-o
Tak to fakt teda nevím jak je to správně..:-(

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


2.4.09, 17:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz