|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
NOVON píše: Ted jsem zkoušel odpojit konektor při nastartovaném motoru...začalo to vysávat tu nádobku,tak že při vypnutém motoru je ventil otevřený..při nastartovaném motoru na volnoběh zavřený...či-li ECU proud odpojuje...
Ventil je zavřený otevírá se až jak s řj motoru přijde minusový signál. Na patici je stále plus a kostří to řj motoru. Pokud je stále otevřený , tak je vadný a při deceleraci se motor snaží nejspíš vysát nádobku, proto asi ten hluk.
|
1.4.09, 18:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Hm..asi je vadný no..Mužete mi poradit,jak ho zaslepit,aby to nedělalo nějaký problém?Díky
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
1.4.09, 20:07 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
PETR PETR: No ten ventil prý má fungovat při deceleraci,v oblasti 2200 ot..,jenže mi se to snaží vysávat tu nádobku i při zátahu okolo těch 2200 ot-cítím díru v plynu..Je to poznat i na místě,když pomalu zvyšuju otáčky,tak zase okolo těch 2200 motor začne běžet nepravidelně a z nádobky rachot..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
1.4.09, 20:18 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
NOVON píše: Hm..asi je vadný no..Mužete mi poradit,jak ho zaslepit,aby to nedělalo nějaký problém?Díky
Sice já osobně bych ho nejdřív vytáhnul a vyzkoušel. Bez napětí uzavřen, přivést napětí přímo z aku otevřen a pokud by byl vadný nejspíš bych ho měnil. Jinak ucpi tu hadičku co vede do sání a tu z nádobky s aktivním uhlím vyveď někde pod auto.
|
2.4.09, 08:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
stačí jen ucpat, třeba kuličku z ložiska a nechat, jak to bylo ten tlak co tam vzniká ujde spodkem té nádobky s aktivním uhlí miloš
|
2.4.09, 09:13 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
slovacek.milos píše: stačí jen ucpat, třeba kuličku z ložiska a nechat, jak to bylo ten tlak co tam vzniká ujde spodkem té nádobky s aktivním uhlí miloš
To sice stačí, ale podle mne je lepší to vyvést někam z motorového prostoru, ono si to nějakou skulinku najde a ať mu to potom nesmrdí i v autě. Facko to mělo u zadní nápravy.
|
2.4.09, 09:16 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Tak to dneska zaslepím a uvidím;-).
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
2.4.09, 14:42 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
No po podrobném zkoumání toho ventilu,jsem zjistil,že je průchodný jen jedním směrem-je tam šipka..Ve vymontovaném stavu jde profouknout,ale se zapnutým zapalováním je zavřený..
Tak to fakt teda nevím jak je to správně..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
2.4.09, 17:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|