Autor |
Zpráva |
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
to už se tam můžeš rovnou vymočit
|
6.4.09, 19:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Sadra17 píše: trady píše: by ses divil kolik tam toho zustane.,..
na praxi ve škodovce sme ho odávaji a když si to nechal dýl tak nezbyla ani kapka oleje
vana muze byt sucha a co mazaci kanaly... myslis ze vsechno vytece? nikdy.... kdyz sem delal GO motoru tak tam bylo jeste hooodne oleje...
|
6.4.09, 20:01 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ta odsávačka to vycucne
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.4.09, 20:12 |
|
|
Eltoma
Příspěvky: 39 Bydliště: jihučech
|
http://www.liqui-moly.cz/detail/proplach-motoru
Toto by se mělo prý davat do starého leje před výměnou a nechat chvíli s tím motor proběhnout. Takže by to tolik nemělo kazit nový olej jako když se tam dá cca4Lproplach oleje a něco tam z něho zustane. Jen nevím zda te chemii věřit
|
6.4.09, 20:24 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: ta odsávačka to vycucne
To by mě zajímalo, jak to odsaješ... Nebo spíš já Jak píše Trady. Zůstane tam toho hafo
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
6.4.09, 20:25 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tlakem vyfouknout by to nešlo ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.4.09, 20:25 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Eltoma píše: http://www.liqui-moly.cz/detail/proplach-motoru Toto by se mělo prý davat do starého leje před výměnou a nechat chvíli s tím motor proběhnout. Takže by to tolik nemělo kazit nový olej jako když se tam dá cca4Lproplach oleje a něco tam z něho zustane. Jen nevím zda te chemii věřit
Jj. To je další přípravek. Stejný jako ty, co jsem uvedl na začátku
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
6.4.09, 20:28 |
|
|
Eltoma
Příspěvky: 39 Bydliště: jihučech
|
Serifus píše: Eltoma píše: http://www.liqui-moly.cz/detail/proplach-motoru Toto by se mělo prý davat do starého leje před výměnou a nechat chvíli s tím motor proběhnout. Takže by to tolik nemělo kazit nový olej jako když se tam dá cca4Lproplach oleje a něco tam z něho zustane. Jen nevím zda te chemii věřit Jj. To je další přípravek. Stejný jako ty, co jsem uvedl na začátku
JJ to je fakt. Doma tedy mame jeste moc starou plechovku s nazvem proplachový olej a ten se prý dal po vypustení stareho oleje nachvilku do motoru. Myslím ale,když se olej mění pravidelně a po dostatečnem zahřátí motoru je proplach celkem zytečnej.
|
6.4.09, 20:44 |
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
ja ked som menel olej som tam chcel naliat neaku blbost na vyplachovanie motora, predavac mi to vychvalel ako to vycisti motor od karbonu a atd ale ked som sa bavel z mechanikom tak ze pokial nechcem robit komplet GO motora tak to tam nemam davat bo ten karbon tam uz sluzi ako tesnenie bez neho to bude zrat olej jak tank
|
7.4.09, 19:32 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
blbecek69 píše: ja ked som menel olej som tam chcel naliat neaku blbost na vyplachovanie motora, predavac mi to vychvalel ako to vycisti motor od karbonu a atd ale ked som sa bavel z mechanikom tak ze pokial nechcem robit komplet GO motora tak to tam nemam davat bo ten karbon tam uz sluzi ako tesnenie bez neho to bude zrat olej jak tank
Tak se to kua přetěsní, ne? Vo co jinak de?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
8.4.09, 23:37 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Sadra17 píše: tlakem vyfouknout by to nešlo ?
Jo naper tam 8 atmosfer a vystřelíš si i všechna těsnění.. UVAŽUJ..!
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
8.4.09, 23:48 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
NOVON píše: Sadra17 píše: tlakem vyfouknout by to nešlo ? Jo naper tam 8 atmosfer a vystřelíš si i všechna těsnění.. UVAŽUJ..!
kdo říká že hned 8 stačí 3-4 to je normální tlak mazání
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.4.09, 07:07 |
|
|
hroch
Příspěvky: 5 Bydliště: Všeň u Turnova
|
Ahoj všem, k téhle diskuzi bych přispěl tímhle: u ještě dobrých motorů, kde je zespoda na víku ventilů prstem snatelný nános použiju připravek do starého oleje (třeba ten zmiňovaný od LM), nechám na volnoběh prohřát, nechám pořádně odtéct a dám nový olej. U hodně starých motorů kde je riziko že se s výplachem a rozpuštěnim karbonu zvětší vůle a motor přestane mít mazací tlak (a nechci ještě dělat generálku) jde po vypuštění starého oleje (bez čisticích přísad) nalít obyčejný laciný motorový olej, auto projet a znovu vypustit a dát požadovaný například dražší značkový olej. Ten mezistupeň s obyčejným olejem to propláche a při vypuštění s sebou vezme zbytky toho původního hodně špinavého oleje - pokud někomu v motoru vadí. Doporučuju použít jako výplachový olej nějaký levný obyčejný motorový olej. Hroch
|
21.4.09, 09:42 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Když jsme kupovali tu naší současnou 125ku, zděšil jsem se, když jsem kouknul do motoru. Byla tam v kapse lahev s olejem Mogul z půlky prázdná a na ní datum 1989. Tak já nevím - během měsíce bych chtěl znovu vyměnit olej.
Když si představím, že to auto celých dvacet let mohlo jezdit na takhle starej olej, je mi z toho úzko. V době kdy jsme jí kupovali měla najeto dvacet tisíc, takže je docela reálný, že ten olej je fakt tak starej. Má cenu v tomto případě ten motor nějak proplachovat nebo taky ne?
Když jedem v létě na delší trase, třeba padesát kilometrů rychlostí kolem těch 90 km/h, tak potom na volnoběh svítí kontrolka mazání která zhasne asi při 1200 otáčkách. Tak právě přemejšlim o nějakym tom proplachu, ale fakt nevim co to udělá, jestli to pomůže a aby to náhodou ještě nezhoršilo. Když to tady čtu, tak mám celkem strach.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
23.4.09, 17:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|