Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Hledáte všichni problém tam, kde není
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.4.09, 11:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: Hledáte všichni problém tam, kde není
A co bys teda rekl ty? Ja bych nevidel problem v termostatu pac funguje dobre... Spis mi prijde ze ta voda na volno beh proste nekoluje poradne. Protoze ani kdyz pustim saharu tak se teplote nechce dolu... A kdyby to bylo zavzdusneny, tak si myslim, ze se to chova jinak...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
6.4.09, 12:07 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To, že teplota v koloně vyleze je normální. Pastelka se (když má 80°C termostat) v koloně ohřeje na 88-90°C než sepne sahara. Pak to trvá třeba 5-10 minut než se zapnutou saharou teplota opět sleze na 80°C a sahara se vypne (ten čas je dost různý, záleží na venkovní teplotě). Není mi jasné co je na tomhle za problém. Pro motor (pro Favo motor zvlášt) je 90°C stále vhodná pracovní teplota. Prostě to nemá pořád jen 80°C, vedení vody je na to prostě moc dlouhé aby tam byla nějaká okamžitá odezva na mírné zvýšení teploty vody jako u předohrabů..
Pokud to někomu jó vadí, nechť si do chladiče dá čidlo co spíná při 70°C, ale sahara pak bude běhat jak pominutá i v době kdy je její chod zcela zbytečný
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.4.09, 12:21 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
No ja nevim... Jak je odstupnovanej teplomer na raplackejch budikach? Pulka je 80 a to bily pole je od kolik do kolika?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
6.4.09, 15:42 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Ja nevim, me to prijde divny. Semiku fakt si myslis, ze je normalni, ze kdyz mi auto jede na volnobeh, ze se zacne prehrivat? V kolonach to beru ale ta reakce na volnobeh je dost okamzita... A nevic takovy vedro zase neni. Vi nekdo jak je odtupnovana ta stupnice teplomeru?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
7.4.09, 10:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No ono to klidně nemusí být vina chlazení jako takového. Může to být věc měření (přechodové odpory) nebo motoru - špatný předstih, popř. chudá směs
Přehřívá se to jako že povyleze ručička nebo že tryská vařící voda z expanzky?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.4.09, 13:47 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: No ono to klidně nemusí být vina chlazení jako takového. Může to být věc měření (přechodové odpory) nebo motoru - špatný předstih, popř. chudá směs
Přehřívá se to jako že povyleze ručička nebo že tryská vařící voda z expanzky?
Jo tak to se musim kouknout, urcite povyleze rucicka ale jestli taky tryska voda, to sem se nepodival... Motor by mohl byt spatne serizen, ale byl serizovat minuly leto a zda se mi ze zadny pred ani po zapaly tam nejsou... To bych normalne poznal podle sluchu ne?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
7.4.09, 14:07 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To s tou vodou jsem myslel jako jestli to skutečně na férovku vaří
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.4.09, 14:26 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: To s tou vodou jsem myslel jako jestli to skutečně na férovku vaří
To se musim kouknout ale myslim si ze voda je v pohode akorat je teplejsi nez obvykle... Kdyby mi nekdo rekl jak je ta stupnice na tom teplomeru dokazu vam i rict, kolik ten teplomer ukazuje...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
7.4.09, 15:53 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Bráno dle kulatého M budíku :
80°C
90°C
100°C
120°C
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.4.09, 17:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|