tuto přestavbu mám za sebou a tedy: zástavbu 5kv ze š120GLS (86 - tj stejná jako 125l a další prostě 4,22 a kyvka) do 105L 1978, motor zachován.
ten plech o potřebuješ mít jiný, není kus tunelu, ale nosná příčka, která se musí upravit vyříznutím a vevařením prolisovaného plechu z M kastle, což se musí udělat velmi pečlivě, protože je to, jak jsem říkal nosné....
z M kastle budeš potřebovat i nádrž, která má vybrání na převodovku... poznáš jí snadno, stará je obdélníková, ta, cp o potřebuješ, má v zadní části vprostřed výkus asi 15cm do hloubky....
dále budeš potřebovat 5kv. kulisu řazení, protože je jiná než por 4kv, a když jí nevyměníš, bude to fungovat, ale můžeš mít problémy s vypadáváním zpátečky...
táhlo řazení 5kv. rovnou vyměnit silentbloky v něm.
tunel budeš muset upravit vyříznutím většího otvoru pro kulisu, abys jí tam dostal... rozteče děr jsou stejné.
budeš muset upravit trubky chlazení a hadice topení. trubyk musíš buď nahradit Mkovými, nebo to udělt jako já, že jsem to propojil topenářskými hadicemi, kterým jsem udělal držák za kastlík baterky, aby se nedotýkaly převodovky.hadice topení natáhl malinko jinudy, bez záměny...
motor na to bude sedět normálně i původní, starší typ, spojka bez problémů sedí.
kyvku můžeš nechat, klidně i ůzkou, připojení na převodovku je stejné.
provozně jsem s tím nadmíru spokojen... spotřeba lepší, dynamika lepší, randál menší. provozuji to tak od roku 2002.
pod autem jsem ale strávil tři dny volna