|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
novakr@sdc.bno.cd.cz.
|
Volnoběh RAPID 120
Pokud někdo víte, pomozte. Po GO motoru Š- Rapid 120, nedrží motor volnoběh.Musím používat sytič jinak to hned zdechne.Karbec jsem pral benzínem i petrolejem a vyfoukal stlačeným vzduchem už pětkrát a pořád je to stejný.Po posledním (včerejším) čištění to občas zdechne i když tam mám sytič.Už si fakt nevím rady.Prostudoval jsem všechny knížky co mám doma.Pokud volnoběh nepotřebuju tak to jede jako blesk, i když vlastně nejde karbec seřídit. Může na funkci karbu s původním osazením mít vliv, že jsem namontoval vačku 280/280? Karbec je SEDR cca.2 roky starý, před GO perfektně funkční. Všem díky za příp.rady.
|
16.3.06, 07:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
David
Čau když tam máš ostrou vačku 280/280 co je dost. Ale k věci na 280/280 vačce ti 800-900 otaček držet nebude nebo ti bude houpat vim to protože mame upravenou hasičskou mašinu s touhle vačkou a otačky mame tak 1200 ot/min, když dame nižší otáčky motor jde nepravidelně ale nechcípne. Vsázel bych to na špatny elektromagneticky ventyl nebo upadlí kabel co k němu vede
|
16.3.06, 17:04 |
|
|
rsvancara
Příspěvky: 26
|
Naposledy jsem tohle videl, kdyz byla prorazena hadice k posilovaci brzd nebo cokoli co je mezi karburatorem a hlavou - takze to mozna prisava falesnej vzduch. Pokud to dela jen pri volnobehu, tak by to mohlo byt ono. Na ostrejsi vacku je opravdu potreba vyssi volnobeh, taky to znam nicmene kolem toho tisice by to chcipnout nemelo.
|
16.3.06, 19:24 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
ta vačka je podle me uz moc a pro to ti to nedrzí otacky a motor stouhle vackou ti zachvilku pujde srát. ale je to mozný ze elemag.vent. odesel a proto ti to nedrzi otácky. zjistis to tak ze kdyz sepnes klicek na polohu zapnuti zapal( ne startovani) tak uslysis cvaknuti tak je elmag.vent. vporadku jestl ine nefacha.
|
16.3.06, 19:26 |
|
|
novakr
|
volnoběh Rapid 120
Díky všem za radu.Volnoběh nejde ani s jiným karbem, přisávání falešného vzduchu jsem řešil hned na začátku.
800 ot.volnoběhu dostanu jedině zvýšením předstihu na cca 25°, ale to už samozřejmě nejede. Je to určitě ta vačka-půjde ven! Pokud máte někdo zájem je k mání.
|
21.3.06, 06:36 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
volnobeh
prvni co zkontroluj tak je en ventyl,esi cvaka při zapnuti kličku a jestli je celkove v poradku(dotazenej atp.)netesnosti v sani vč.hadice posilovace taky zkontroluj.Je pravda ze s tou vačkou musis mit volnobeh minymalne 1000ot/min.Jo kde si tu vačku sehnal,zhanim ju do svyho motoru 136 nejlip i s pružinama pod ventyly.Docela nutne bych potreboval sehnat kontakt na nekoho kdo je dela!!!
|
1.5.06, 12:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mě to taky začalo po uvolnění plynu chcípat. Vyměnil jsem kontakty přerušovače. Volnoběh to drží nádherně a jízda je o mnoho plynulejší
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.5.06, 13:24 |
|
|
novakr
|
Ondra:RE
K výměně vačky 280/280 za původní jsem se ještě nedostal. Pokud počkáš měsíc, můžeš ji mít za 1000Kč.+ pošt. Jinak já jsem si ji objednal na mob. 608536108 za 1 700,- + 100,- poštovné. Ten pán co je brousí dělá ještě 260/260, a 300/300
a možná kombinace,už si to nepamatuji.
Ventil odpojovače jsem zkoušel, byl v pořádku, stejně jsem ho vyměnil za nový-setrvalý stav.Abych vyloučil možnou poškozenou hadici posilovače,zkoušel jsem seřídit motor s ucpaným vývodem podtlaku na karbu-stejný. Kontakty přerušovače jsem neměnil, ale stejně si myslím, že v případě Šemíka se muselo jednat o špatné nastavení kontaktů přerušovače. Při výměně kontaktů za nové došlo pravděpodobně k novému seřízení které závadu odstranilo.
Motor jsem seřídil kombinací seříz.karbu a předstihu tak, že drží cca 200 ot. a chcípne jenom občas za studena, ale při rozjezdu z místa nebo po popojíždění před křižovatkou se po přidání plynu zahltí (nebo nemá dost směsi- nevím)
a prakticky ho musím dostat do otáček se sešlápnotou spojkou na místě - velká sranda, hlavně pro ty za mnou. Už jsem zkušebně měnil otryskování a vzdušníky ale nejlíp to stejně jde s fabrickým osazením.
Na problém zapomínám při jízdě na volné silnici - pohádka i s nově osazeným pětikvaltem 3,9!
Škodě zdar
|
3.5.06, 13:13 |
|
|
Návštěvník
|
dik za typ,on to asi brosi ze starejch,že?Co zdvyh ventilů zůstane stejnej?A co tvrzena vrstva na včkach zustane tam nějaka?
|
3.5.06, 19:15 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Ondra:RE
novakr píše: K výměně vačky 280/280 za původní jsem se ještě nedostal. Pokud počkáš měsíc, můžeš ji mít za 1000Kč.+ pošt. Jinak já jsem si ji objednal na mob. 608536108 za 1 700,- + 100,- poštovné. Ten pán co je brousí dělá ještě 260/260, a 300/300 a možná kombinace,už si to nepamatuji. Ventil odpojovače jsem zkoušel, byl v pořádku, stejně jsem ho vyměnil za nový-setrvalý stav.Abych vyloučil možnou poškozenou hadici posilovače,zkoušel jsem seřídit motor s ucpaným vývodem podtlaku na karbu-stejný. Kontakty přerušovače jsem neměnil, ale stejně si myslím, že v případě Šemíka se muselo jednat o špatné nastavení kontaktů přerušovače. Při výměně kontaktů za nové došlo pravděpodobně k novému seřízení které závadu odstranilo. Motor jsem seřídil kombinací seříz.karbu a předstihu tak, že drží cca 200 ot. a chcípne jenom občas za studena, ale při rozjezdu z místa nebo po popojíždění před křižovatkou se po přidání plynu zahltí (nebo nemá dost směsi- nevím) a prakticky ho musím dostat do otáček se sešlápnotou spojkou na místě - velká sranda, hlavně pro ty za mnou. Už jsem zkušebně měnil otryskování a vzdušníky ale nejlíp to stejně jde s fabrickým osazením. Na problém zapomínám při jízdě na volné silnici - pohádka i s nově osazeným pětikvaltem 3,9!
Škodě zdar
A to máš Š120 s ostrou vačkou a dal si si 5 rýchlostnú prevodovku so stálym prevodom 3,9? A si spokojný? Však toto je prevodovka kde sa stále držíš v nízkych otáčkach (na 5 ke ideš pri 110 km/h okolo 3000 otáčok a to je pre motor s vačkou 280/280 ešte pekne málo otáčok...)
|
7.5.06, 20:58 |
|
|
Novakr
|
Máš pravdu.Na 5- tku to víc jak 4 tis.ot. nevytočím, navíc mě čeká STK a s nastavením co mám se určitě nevlezu do emisí.
Už mám nakoupená těsnění vč.rozvodů a vačku vyměním za nějakou "tupější"
Vačka byla přebroušená ze staré-dobrá práce.Jestli jsou vačky dodatečně tepelně zpracovány nevím.Moje měla každopádně povrch zrcadlově lesklý, což o dodatatečném tep. zpracování moc nesvědčí.Cementování mohlo proběhnout jedině po hrubém opracování a potom byla vačka jemné dobroušena. Zdvih se samozřejmě zmenšil. Dokonce jsem musel úhlovkou odřezat původní seřiovací šrouby ventilů a koupit nové protože už nešly dál zašroubovat( á 30Kč). Toto je ale způsobeno tím, že se šrouby při seřizování ventilů otáčí max.o 1-2 otáčky.Vsadím se že je to tak u 90% aut (škodovek)
Škodě zdar
|
25.5.06, 14:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|