Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.9.24, 00:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1927 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 129  Další
 Tuner#2 - Škoda 105 - 136L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5627
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
takovou hezkou, Ti dám nějakou starou :D

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


17.4.09, 11:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
MATTESS píše:
takovou hezkou, Ti dám nějakou starou :D
Je to nejlevnější nádobka jaká se vyrábí a je lehčí než kdybych měl vypálanou z nerezu. Starou nechci, ta by byla špinavá (teda ne že tohle nebude :-) )

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


17.4.09, 12:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Nepér píše:
Nebo to bude na humáč, co jde z odvětrání motoru...

něják mě nenapadá o čem je řeč... :?


17.4.09, 12:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
chemer: Na víku ventilů je odvětrání bloku hned vedle nalévacího hrdla (když leješ nový olej). To jde origo do sání, ale akorát to zahnojí karbec. Takže se to odvětrává ven a měl jsem tam doposud takový ten malý filtřík, jen tam to časem začne prskat olej, tak jsem tomu předešel řešením, které používá většina závodních aut a to udělat přepad hadicí do téhle nádobky a následný odfuk hadicí s filtrem ven.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


17.4.09, 13:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No a já si to asi nechám prskat do karburátoru, aspoň se namaže a mám vyšší tlak v sání :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


17.4.09, 13:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
No a já si to asi nechám prskat do karburátoru, aspoň se namaže a mám vyšší tlak v sání :D


ja v podstate tiež, aspoň sa karb premaže a hlavne na LPG to zvyšuje životnosť karbu...

ale tunerovi musím uznať že sa chce odlíšiť, ja mu fandím, má to pekné...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.09, 13:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Nepér píše:
No a já si to asi nechám prskat do karburátoru, aspoň se namaže a mám vyšší tlak v sání :D
To je takový problém jednou za rok ho prostříknout, když čistíš filtr? Myslím že ne.

michal.katka: Díky za pochvalu, ale auto nedělám za každou cenu pro odlišení, ale pro svou radost a dělám úpravy co mají nějaký smysl. Díky tomu, že mám KN filtr a nechci do něj kuchat díru, tak prostě musím vyřešit odvětrání takhle a má to tak 99% závodních aut

Obrázek

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


17.4.09, 13:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
áno, pri tej šiške sa to ani inak nedá, tiež ma napadlo že keď sa ten malý filtrík zahumusí olejom tak to nebude to pravé, a zrejme odsávanie pre pre voľnobeh, na odvetranie nestačí tak sa to rieši takto, ale nieje škoda peknej novej nádobky, neprehodíš ju s tou čo máš na ostrekovače :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.09, 14:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
michalkatka píše:
áno, pri tej šiške sa to ani inak nedá, tiež ma napadlo že keď sa ten malý filtrík zahumusí olejom tak to nebude to pravé, a zrejme odsávanie pre pre voľnobeh, na odvetranie nestačí tak sa to rieši takto, ale nieje škoda peknej novej nádobky, neprehodíš ju s tou čo máš na ostrekovače :?:
Tam mám novou, respektive teda asi ty 4 roky co jezdím starou a je pořád krásně bílá, takže to nemá smysl, navíc ta nádobka stojí 80,-, tak není co řešit.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


17.4.09, 14:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Tam mám novou, respektive teda asi ty 4 roky co jezdím starou a je pořád krásně bílá, takže to nemá smysl, navíc ta nádobka stojí 80,-, tak není co řešit.


myslel som si že mi takéto niečo napíšeš :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.09, 14:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No já každopádně filtrbox nechám původní, takže přímo potřebu to větrat někam jinam nemám. A že to prská do sání mi nijak extra nevadí.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


17.4.09, 14:26
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Tuner#2: Aha, díky. Vlastně jsme se o to fakt nikdy nezajímal k čemu to slouží :-)


17.4.09, 14:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Nepér píše:
No já každopádně filtrbox nechám původní, takže přímo potřebu to větrat někam jinam nemám. A že to prská do sání mi nijak extra nevadí.
Kdybych měl sání sériové, tak bych to taky jako Ty nechal.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


17.4.09, 15:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Nepér píše:
No já každopádně filtrbox nechám původní, takže přímo potřebu to větrat někam jinam nemám. A že to prská do sání mi nijak extra nevadí.
Kdybych měl sání sériové, tak bych to taky jako Ty nechal.

mě by zajímal, od tebe doufám objektivní, názor na tenhle supr čupr filtr...vim že máš motor udělanej, ale myslíš, že by tam seriovej filtr nestačil?...nejde mi o to, že i kdyby byl nahouby, že se nemusí měnit jak seriovej, ale prostě tak o princip, jestli to fakt funguje, nebo si výrobce namaže kapsu :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.4.09, 17:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Tuner#2 píše:
Nepér píše:
No já každopádně filtrbox nechám původní, takže přímo potřebu to větrat někam jinam nemám. A že to prská do sání mi nijak extra nevadí.
Kdybych měl sání sériové, tak bych to taky jako Ty nechal.

mě by zajímal, od tebe doufám objektivní, názor na tenhle supr čupr filtr...vim že máš motor udělanej, ale myslíš, že by tam seriovej filtr nestačil?...nejde mi o to, že i kdyby byl nahouby, že se nemusí měnit jak seriovej, ale prostě tak o princip, jestli to fakt funguje, nebo si výrobce namaže kapsu :wink:
Co se týče materiálu, zpracování a funkčnosti filtru jako takového, tak KN je prostě špička a měl jsem v ruce noname až po Greeny a nic tomu nesahá ani po kotníky. Ten filt je opravdu na věčnost, garantujou 1 milión km a co jsem kdysi koukal i na fóra v americe, tak to nepravda nebude. Musíš se o něj občas postarat (já to dělám jednou za rok), že ho vypereš a nastříkáš tím olejíčkem a pohoda. Takže co se týče funkce filtru jako takového tak u mě je KN jednička.

Pak je tady druhá otázka, zda to má nějaký přínos. Já bohužel filt dal rovnou s výměnou motoru ze 120 na Feldu, takže tohle posoudit nemůžu, ale třeba U-Geen měl klasiku a pak dal KNo a zlepšil se prý pocitově krouťák a tah motoru, ale on naroste i hluk a může to být jen o pocitech a nedělám si iluze, že u 1,3 to přidá nějaké koně. Navíc je tam problém s teplým vzduchem, ale to docela slušně eliminovali omotané svody.

Poslední třešničkou na dortě je vzhled a mě se prostě líbí a origo filtrbox si tam neumím představit a takové ty spatlaniny s různě dlouhou trubkou někam pod víko jsou dle mě spíš kontraproduktivní.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


17.4.09, 17:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1927 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 129  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz