Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 startování... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Tak jsem to vyměnil, bohužel nepomohlo...

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


10.4.09, 13:42
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Není špatná hladina v karburátoru?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.4.09, 19:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
na to se zaměřim teď...

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


10.4.09, 20:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
tak, chtěl bych vyměnit plovák a jehlový ventil. Ale nemužu vytlačit tu osičku. Ze které starny ji mám vytlačit? A je v tom nějaký fígl?

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


17.4.09, 14:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
krysolet007 píše:
tak, chtěl bych vyměnit plovák a jehlový ventil. Ale nemužu vytlačit tu osičku. Ze které starny ji mám vytlačit? A je v tom nějaký fígl?


niečím to vyraz, na jednej strane je to voľné, hlavne to toho nedávaj niečo čo je hrubčie ako tá oska, ak to zlomíš treba meniť celé veko...

mne sa raz zlomil taký tenký imbusák a od vtedy ho používam na vyrážanie tej osky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.09, 14:18
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Starší typy fáček stejně jako škodovky řady 105-130 by se měli starovat se sešlápnutým plyn. pedálem pokud je motor horký. Jestli mírně sešláplý nebo úplně, to je kus od kusu fáčka jiné. Až nový typ se vstřikováním se nesmí startovat se sešláplým pedálem, ŘJ si to pohlídá sama. Pokud se startuje s pedálem na zemi, tak se jednotka nastaví na chybné hlášení, a potom dělá problémy. Pokud nejde starší typ natočit když je motor horký, tak buď je něco s hladinou v karbecu, nejspíše moc vysoká a motor se přechlastá. Někdy to může dělat nefunkční sytič, když je pořád aktivní.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.4.09, 14:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Ok díky, jenom teda abych věděl: vyrážet mám tu osku ze té strany blíž ke kerburátoru? (na té straně netrčí ven, je trochu vevnitř)

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


17.4.09, 14:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
krysolet007 píše:
Ok díky, jenom teda abych věděl: vyrážet mám tu osku ze té strany blíž ke kerburátoru? (na té straně netrčí ven, je trochu vevnitř)


to už z hlavy neviem, ale zdá sa mi že ju treba vyraziť k okraju veka

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.09, 14:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Jo bylo to tak. Chtělo to vyklepnout kladívkem, šlo to dobře. Tak, vyměnil sem plovák, ventil, sítko (takové to kuželovité) a těsnění. Su zvědavý co to udělá

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


17.4.09, 17:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Tak ani tohle nepomohlo :roll: Asi zabere už jenom sešrotování

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


19.4.09, 14:20
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jak dlouho točíš,aby si ho nahodil?


19.4.09, 15:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Když startuju ráno tak to chytne okamžitě. Pak až je motor zahřátý a nechám to někde dýl stát, tak 4s přibližně, jak kdy... navíc když je to jedno z těch delších startování tak se ke konci začne ozívat divný zvuk, jakoby vysavač :roll:

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


19.4.09, 15:56
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Tak to je v pořádku :wink: Kdyby 8-10 vteřin tak to už by stálo za úvahu...jinak ve vysavač se asi chvilku proměňuje startér... :P


19.4.09, 16:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
Tak fajn. Mě jenom zarážel ten rozdíl když startuju ráno tak na drc, pak už s problémama...

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


19.4.09, 16:21
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jj chce to čas aby člověk poznal svůj automobil :wink:


19.4.09, 19:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz