Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 15:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 kontrolka dobijeni - favo 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jen nechápu, jak někoho může vůbec napadnout odpojovat výkonovej výstup z alternátoru za běhu motoru. Když svítí kontrolka, znamená to, že na pomocném usměrňovači není napětí.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.5.09, 20:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
najlepsie je ze si to sem tam za jazdy zhasne niukedy na 5 minu t niekedy na 2 hodky pri dlhsich jazdach. Da sa stym jazdit? co myslite kontrolka iba tlie, uz som na tom raz zasiel aj 300km v kuse a nic. Asik to vyzera na vymenu altiku

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


11.5.09, 08:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
congy píše:
najlepsie je ze si to sem tam za jazdy zhasne niukedy na 5 minu t niekedy na 2 hodky pri dlhsich jazdach. Da sa stym jazdit? co myslite kontrolka iba tlie, uz som na tom raz zasiel aj 300km v kuse a nic. Asik to vyzera na vymenu altiku


jazdiť sa s tým dá, ale hrozí poškodenie baterky, alebo elektroniky....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.5.09, 08:49
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
ach jaj :(

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


11.5.09, 12:33
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
tak to uz len zohnat daky dobry alternator skusim niekde na vrakaci teraz sa to tam hemzi suciastkami

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


11.5.09, 16:33
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
este otazka na volnobehu ta kontrolka len tak tlie ked pridam tlie viac nemohol by byt niekde kontakt nejaky ja viem uz som skusal sicko ale tak ma napadlo ta kontrolka dobijania ma kde ze asik niekde kde palubka ci sa mylim?

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


13.5.09, 18:00
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zkus to napsat srozumitelně

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.5.09, 18:18
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
heh sprechbariere:) na volnobehu kontrolka tlie (sviti slabo):) ked pridam otacky tlie viac (sviti silnejc):) otazka kde ma ta kontrolka zemnenie ale kontrolka nie alternator

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


13.5.09, 18:25
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jazyková bariéra asi ne, kde se v tvém předchozí postu vyskytuje slovo "zem" nebo jeho ekvivalent? Vždyť ta věta nedává smysl.

Zem kontrolka dobíjení v pravém slova smyslu nemá, pokud svítí tak minus má přes alternátor. V palubce je napojená na spínaný plus.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.5.09, 18:29
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
aha cize do kontrolky ide iba jeden kablik ak som to dobre pochopil a ten kabel co ide do z alternatora do kontrolky ide priamo alebo cez daku poistku alebo nieco teke

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


13.5.09, 18:31
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ne, samozřejmě k ní vedou dva dráty. Jeden je od spínaného plusu a druhý je ten tenký co jde k alternátoru, myslím že i Fa ho má modrý, stejně jako 742

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.5.09, 18:33
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
jj je modry a nejde ide priamo ?

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


13.5.09, 18:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
to "tlenie" kontrolky by mohol spôsobovať aj prechodový odpor niekde v poistkovke, alebo v palubke, pozri kostriaci bod na výstuhe kde tdrží volantová tyč, (za budíkmi), rozobrať, prečistiť, napružiť kontakty fastronov a zložiť.

tiež rozober a skontroluj to silové očko na poistkovke, tam idú silové káble, pri tej príležitosti by si mohol aj skontrolovať a preletovať celú poistkovku...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.5.09, 19:23
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
nezna ako sa rozobera ta pristrojovka a v tom andrtovi su neprehladne obrazky keby ste mal niekto fotky s dmontaze to by bolo lepsie heh. no a ta poistkovka sa da nejako tiez demontovat?

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


13.5.09, 20:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Sakra chlape s tebou je práce. :lol:

Když se podíváš zevnitř auta na přístrojovku, tak vlevo a vpravo máš panely s tlačítky...a když se podíváš z boku na ty panely (jakoby od přístrojovky) tak uvidíš takové zapuštěné šroubky na křížový šroubovák. Tak ty vyndáš, potom trhnutím vytáhneš ty panely, odpojíš od svorkovnic a hodíš na zadní sedačky. Teďka se ti v těch dírách objevily tři další šrouby (jeden vlevo a dva vpravo). Ty zase vyšroubuješ. Teď chytneš celou tu stříšku, a tahem nahoru a k sobě ji vytáhneš (budeš ji muset obtočit kolem volantu). Teď se ti odhalí dva šroubky nahoře nad přístrojovkou. Ty zase vytáhneš a už budeš moct hýbat s přístrojovkou. Teď tam ještě překáží plast dole, ten nějak šikovně vytáhni. Možná ho budeš muset vytáhnout ještě před tou stříškou. No až budíky trochu povytáhneš, zjistíš, že tam vadí jakýsi tlustý kabel. Ten poslepu nahmatáš a povolíš tu převlečnou matku, která ho drží...tím odpojíš náhon tachometru. Po odpojení tří svorkovnic už budeš moct celou přístrojovku vytáhnout a provést nezbytné práce. Pro složení platí opačný postup.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.5.09, 20:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz