|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
rychlý dotaz.
včera problém s fakem 93-karb-lpg... na lpg blbej start, nízkej vlnoběh, nepravidelnej chod.. žádnej výkon.... teplej motor
po přepnutí na benál, na nějž to jelo normálně... ujetí 5-10km a přepnutí zpět už plyn zase normálně jel, výkon obvyklý, cukání a problémy žádný....
dneska opět normální...
je to jenom vrtoch, kdy bylo něco (bordel voda... kdo ví) v plynu, nebo je to předzvěst toho, že se co nevidět něco vytelí?
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
20.5.09, 22:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: rychlý dotaz.
Pech. píše: včera problém s fakem 93-karb-lpg... na lpg blbej start, nízkej vlnoběh, nepravidelnej chod.. žádnej výkon.... teplej motor
po přepnutí na benál, na nějž to jelo normálně... ujetí 5-10km a přepnutí zpět už plyn zase normálně jel, výkon obvyklý, cukání a problémy žádný....
dneska opět normální...
je to jenom vrtoch, kdy bylo něco (bordel voda... kdo ví) v plynu, nebo je to předzvěst toho, že se co nevidět něco vytelí?
voda v LPG ale skôr vrtoch...
alebo nebolo ešte v plavákovke aj trocha benzínu
alebo sa v reduktore nahromadil plyn ktorý zamrzol a tým zablokoval mechanizmus 1. stupňa, ale toto sa stáva vo veľkých mrazoch...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.5.09, 22:18 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
auto jezdí trvale na plyn... an benál jsme přepnul až když to nebylo schopno jet na plyn... po pár kilometrech zase zpět..
udělalo to při pojížďkách po městě...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
20.5.09, 22:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Pech. píše: auto jezdí trvale na plyn... an benál jsme přepnul až když to nebylo schopno jet na plyn... po pár kilometrech zase zpět..
udělalo to při pojížďkách po městě...
keď by sa to stalo znova rukou otestuj cca teplotu reduktoru... možno tam niečo netesní a odparovaním zamrzol, potom to už voda stihne ohriať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.5.09, 22:24 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
tuhel to zase udělalo.. studenej start téměř jako normálně, rozjezd, vlažnej... začalo cukat až chcíplo.. po chvilce stání, šlo nastartovat normálně a zase normálně jezdilo... bylo na nádrži ujeto zhruba 200km, přičemž obvykle vydrží 300, další den na plyn nešlo natočit vůbec.. tak to žena přepla na benzin a zkusila dotankovat, od tý doby zase plyn a zase dobrý.... do nádrže co je místo rezervy padlo 28litrů.... takže jsou dvě možnosti... buď se něco jebe... nebo to strašně žere.....
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
28.5.09, 22:12 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Změňte čerpací stanici. Jestli to bude blbnout dál, prošel bych všechny elektromagnetické ventily a prozkoumal jejich funkčnost. Taky v přepínači, jestli někde není studený spoj, jestli náhodou nepouští k tomu plynu i benzín apod. Pokud bude všechno v pořádku, zkusil bych znovunastavení LPG.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.5.09, 22:19 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
natankovala jinde, než předtím... takže první krok máme... spíš tam nejde nic, než moc... jít tam moc, smrdělo by to, předpokládám, nespálený z vejfuku... přesto budu s touto věcí počítat...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
28.5.09, 22:36 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No pokud by to nepouštělo nic, tak by mohla být chyba taky v tom elmag. ventilu. Třeba je tam špatný spoj a občas zavře, pak by auto chcíplo.
Mě to kdysi kuckalo, cukalo a netáhlo když jsem přepl na LPG a auto nebylo zahřáté...způsobovala to příliš chudá směs. Stačilo přidat u šroubu na hadici a jezdil jsem vesele dál. Ale nesmíš zase moc, to pak žere jak tank a zase nejede.
Spíš projdi ty elektrické spoje, pročisti, prostříkni nějakým sprejem na to určeným a pak dej kdyžtak vědět. Dokud to nemá ŘJ a neovládá to debilní počítač, tak na to příjdem.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.5.09, 22:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|