Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: myslíš na to samý co já ale já chci vstřik z audi 1,6
no to je jedno, prostě nejakej vstřik BMM z 1,6...a stejně to máš odemě tu myšlenku, dyk sem ti to psal na ajsku ...někdy to spolu dáme dohormady
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.5.09, 19:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já to složim dřív když seženu práci
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.5.09, 19:49 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: já to složim dřív když seženu práci
já to nesložim nikdy, já to vim ...a nebo možná jo:-D
edit: na virtu je oranžová škodovka s černostříbrnejma kolama, má tam nějaký 2 vstřikovací jednotky, T2, nevíš o tom něco?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.5.09, 19:52 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja se pripojim....muzu? mam uz skoro tri sady bmm tak sem sam zvedav co z toho bude jinak chci zkusit regulavat tlak paliva...co vy na tohle
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.5.09, 19:53 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Jiri píše: ja se pripojim....muzu? mam uz skoro tri sady bmm tak sem sam zvedav co z toho bude jinak chci zkusit regulavat tlak paliva...co vy na tohle
jo, regulovat tlak paliva můžeš regulátorem paliva ...k čemu to je u BMM dobrý? tam je přetlakovej ventyl, takže když tam čerpadlo dá víc, než stačí jednotka zpracovat, letí to kolem a zpátečkou do nádrže, takže to je asi zbytečný ...já sem chtěl ten regulátor paliva kvůli tomu, že bych živil karburátor čerpadlem z BMM, ale na BMM dávat ještě jeden regulátor, to je zbytečný (stojí dvaapůl litru kč)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.5.09, 19:57 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.5.09, 19:59 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ne ja upravim prave ten co tam je tlak snizim pri volnobehu a zvysim pri zvysenem zatizeni..tak jak je to u vsech vice bodu
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.5.09, 20:31 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a cod tim bmm bude za motor ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.5.09, 20:32 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kluci, teď když sem se tak nudil, tak sem nad tim přemejšlel :D...co takhle udělat na každý 2 válce sací potrubí no a na každý dát jednu vstřikovací jednotku?...kabely a všechno nechat seriový, jen to natahat na obě vstřikování, to by mohla bejt pila ...zase by tam šlo asi moc paliva a ulejvalo se to, no ale to by šlo ošetřit tim Jirkovym regulátorem tlaku, že by se to seškrtilo
tvl, už blbnu, ale teoreticky by to možná šlo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.5.09, 20:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dva snínače otáček ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.5.09, 20:37 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: dva snínače otáček ?
nojo:(...dpc to mě došlo až teď, že by to z jednoho nešlo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.5.09, 20:38 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ono ve vysledku to bude asi porad to same.... ..konklretne..k trabimu..ja tam chcu snizit tlak paliva pri volnobehu aby se to nehltilo..naopak pri vysisich otackach jej trosku zvednu nebo doladim....chci proste zakladni zmenu jen tim ze s tim tlakem pujde hnout....ale nebudeme pred bihat....
ve druhem pripade...a to limuziny tam potrebuju tlak zvednout.....a to z duvodu ze tu mam nevyuzite turbo...ale cas na to neni.....nejdriv se budu zabyvat tim trabikem jestli se mi to podari vubec upravit aby ten tlak sel regulovat
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.5.09, 20:39 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ondras83 píše: Sadra17 píše: dva snínače otáček ? nojo:(...dpc to mě došlo až teď, že by to z jednoho nešlo
stejne by me zajimalo....jak to opravdu je..jestli ten vstrik strika v nejakou dobu a nebo jen pulsuje a tim reguluje davku paliva....jak se se vrtal v te fieste...a zkouseli sme vstriky tak strikaly vsechny 4 stejne.....a to byl vice bod...aspon teda pri pokussu nastartovat....davka paliva pro start..pak za chodu nevim...a treba takove MPi podle ceho pozna kdy to ma striknout kdyz nema snimac vacky....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.5.09, 20:42 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Jiri píše: Ondras83 píše: Sadra17 píše: dva snínače otáček ? nojo:(...dpc to mě došlo až teď, že by to z jednoho nešlo stejne by me zajimalo....jak to opravdu je..jestli ten vstrik strika v nejakou dobu a nebo jen pulsuje a tim reguluje davku paliva....jak se se vrtal v te fieste...a zkouseli sme vstriky tak strikaly vsechny 4 stejne.....a to byl vice bod...aspon teda pri pokussu nastartovat....davka paliva pro start..pak za chodu nevim...a treba takove MPi podle ceho pozna kdy to ma striknout kdyz nema snimac vacky....
má snímač otáček a setrvák je jinej než BMM
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.5.09, 20:46 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ondras83 píše: Jiri píše: Ondras83 píše: Sadra17 píše: dva snínače otáček ? nojo:(...dpc to mě došlo až teď, že by to z jednoho nešlo stejne by me zajimalo....jak to opravdu je..jestli ten vstrik strika v nejakou dobu a nebo jen pulsuje a tim reguluje davku paliva....jak se se vrtal v te fieste...a zkouseli sme vstriky tak strikaly vsechny 4 stejne.....a to byl vice bod...aspon teda pri pokussu nastartovat....davka paliva pro start..pak za chodu nevim...a treba takove MPi podle ceho pozna kdy to ma striknout kdyz nema snimac vacky.... má snímač otáček a setrvák je jinej než BMM
vsak jo ale pokud by mel kazdej vstrik vstriknout davku paliva jen v urcitem okamziku ...teda treba pred zacatkem sani urciteho valce tak nemuze protoze pri stejne poloze kliky ma motor dve moznosti polohy vacky a tim padem bud saje a nebo spaluje...nemuze tam jit kazdej vstrik zvlast..dle me teda
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.5.09, 20:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|