Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 sání - plyn 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kluci, co je přesně ten blbinec na podběhu u bmm feldy?...nějak se mi to tam nelíbí, ale pro jistotu to tam zatim mám...vyhodit?...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


22.5.09, 22:37
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
měl by to bejt vyrovnavač tlaku :lol: :lol: taky už sem přemejšlel k čemu to tam je :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.5.09, 06:29
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Správně se to jmenuje rezonátor vzduchu a mělo by to tlumit hluk.


23.5.09, 11:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Tlumič rezonancí v sání...BMM 40kW jej nemají a je to znát v hlučnosti motoru..:-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


23.5.09, 12:59
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Tady je fotka kdyby někoho zajímalo jak vypadá rezonátor uvnitř...


Obrázek


23.5.09, 13:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
werty píše:
Tady je fotka kdyby někoho zajímalo jak vypadá rezonátor uvnitř...


ja som si to raz chcel dať na sanie, ale karbecové fáčko má iný sklon toho nátrubku, indučka by sa prehodiť dala v pohode...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.5.09, 13:30
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
NOVON píše:
Tlumič rezonancí v sání...BMM 40kW jej nemají a je to znát v hlučnosti motoru..:-)


tak to asi zahodim :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.5.09, 14:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Trochu opožděně k tomu předehřevu:

Martin píše:
Nejlepší je samozřejmně jezdit na co nejchladnější vzduch, protože obsahuje ve stejném objemu více kyslíku než teplý. Pro SEDR soudruzi vymysleli tuto blbost, protože potřebovali dostat dolů emise a to se jim dařilo jen při přesném poměru mísení vzduchu a benzínu, tak dali na sání tenhle termostat, který udržoval teplotu konstantní. Nasazuje se to jen na zimu, pokud nejsou problémy, tak ani na zimu ne, kdo má LPG, ten ať to zruší úplně. Nejlepší je termostat úplně vykuchat (stačí rozlousknout ten kryt a povolit 2x samořez) a tu díru zaslepit gumou, bývala na těch plechových. Jezdit bez celého je také blbost, protože se nasává teplý vzduch od motoru a ne studený odzadu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


27.5.09, 21:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz