Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 22:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 zvýšený voľnobeh LEKR pre klímu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
nastavovač klapky nechcem(mám), práve by to vyžadovalu tú elektroniku, alebo veľa relé na prepólovanie ak sa má servo vrátiť nazad, BMM je nelegálne aj keď by to bolo ideálne...

tieto komplikácie opisujem už na začiatku témy :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.09, 10:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Ja som práve myslel využiť tú riadiacu jednotku BMM iba na ovládanie nastavovača, nie prerobiť celý systém prípravy zmesi. :wink: Vŕta mi to stále v hlave, aj by som to vyskúšal, ale chýba mi snímač otáčok, ten som medzičasom podaroval kamošovi. :?

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


1.6.09, 11:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Bmm je prilis inteligentne, aby sa dalo takto degradovat. Vecsiu sancu ma jettronic z VW. Ten riadi len zmes... A modelarske serva sa automaticky vracaju do nulovej polohy.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.6.09, 11:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
MAJO píše:
Ja som práve myslel využiť tú riadiacu jednotku BMM iba na ovládanie nastavovača, nie prerobiť celý systém prípravy zmesi. :wink: Vŕta mi to stále v hlave, aj by som to vyskúšal, ale chýba mi snímač otáčok, ten som medzičasom podaroval kamošovi. :?


na BMM nemám zotrvačník, aj keď na niektoré karby po 1.1.93 dávali BMM zotrvačníky môj prípad to nieje, aj keby som chcel iba na riadenie voľnobehu nemám ako, nad tým som už uvažoval...

kwiko píše:
Bmm je prilis inteligentne, aby sa dalo takto degradovat. Vecsiu sancu ma jettronic z VW. Ten riadi len zmes... A modelarske serva sa automaticky vracaju do nulovej polohy.


mne sa BMM páči, neuvažujem nad žiadnymi brutálnymi úpravami takže RJ by moje úpravy motora zvládla, ale s hľadiska toho že sa v nastaveniach a motore celkovo rád rýpem karburátor je pre mňa vhodnejší...

INAK voľnobeh vyriešený za pomoci kwikovho spínaču podtlaku, a membrány objemového ovládača, ale fotku si sem dať netrúfnem ako je to odfláknuté :oops: , ale hlavne že funguje :lol: :lol:
zopne kompresor a otáčky idú ešte o cca 50-100hore :idea: (presne neviem, nemeral som to)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.09, 18:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Gratulujem :D Keď budem chcieť v budúcnosti dať klímu do formana, vyskúšam ten môj návrh a keby to nefungovalo, odkukám to od teba. :lol:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


1.6.09, 18:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
MAJO píše:
Gratulujem :D Keď budem chcieť v budúcnosti dať klímu do formana, vyskúšam ten môj návrh a keby to nefungovalo, odkukám to od teba. :lol:


ideálne je mať na to BMM to si voľnobeh ureguluje samé, tak to bude mať kwiko...

ale ako vidieť ide to v pohode aj na karb...

a karburátor pre Feliciu s klímou (Pierburg) stál okolo 300e... :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.09, 18:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Ja mám tiež karb, takže to budem riešiť tiež dobastlením. :D

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


1.6.09, 18:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
MAJO píše:
Ja mám tiež karb, takže to budem riešiť tiež dobastlením. :D


veru, je to treba hlavne kôli odberu, aj zo svetlami to žerie veľa elektriky :lol: :shock:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.09, 18:55
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
MAJO píše:
Ja mám tiež karb, takže to budem riešiť tiež dobastlením. :D


veru, je to treba hlavne kôli odberu, aj zo svetlami to žerie veľa elektriky :lol: :shock:

co chces, kwiko ma klimu s 55A altikom, a to bolo origo tak :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.6.09, 19:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
michalkatka píše:
MAJO píše:
Ja mám tiež karb, takže to budem riešiť tiež dobastlením. :D


veru, je to treba hlavne kôli odberu, aj zo svetlami to žerie veľa elektriky :lol: :shock:

co chces, kwiko ma klimu s 55A altikom, a to bolo origo tak :)


hmm, to prekvapilo aj mňa, ale on má to kúrenie iné ako ja, on má ten starší typ a vôbec neviem ako je tam vedenie vzduchu cez výparník, mne tadiaľ ide všetok vzduch stále, preto má ventilátor kúrenia 200W, až ma skoro piclo keď som ten merák do 10A pripojil a on veselo nameral 16A :shock: ostatné má výkonovo tak ako ja, možno tie remenice na plochý remeň toľko spravia... 8)
a ktovie či tam ten 55A bol origo :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.09, 21:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Akurat som ho olepoval odhlucnovacou foliou, a studoval :wink:... Kurenie ma len jeden malicky radialny ventilator. Je tam prepojenie ktore berie vzdy aj cast chladneho vzduchu medzi vyparnikom a kurenim. Tak som zvedavy aky to bude mat vykon. Taktiez ma zaraza, ze k ventilatoru chladica idu len 2 vodice :shock: Takze bud je uzemneny cez chladic, alebo ma len jednu rychlost...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.6.09, 22:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Kwiko, tá klíma je z tej feldy čo rozpredával seat888 :?:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


1.6.09, 22:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kwiko píše:
Akurat som ho olepoval odhlucnovacou foliou, a studoval :wink:... Kurenie ma len jeden malicky radialny ventilator. Je tam prepojenie ktore berie vzdy aj cast chladneho vzduchu medzi vyparnikom a kurenim. Tak som zvedavy aky to bude mat vykon. Taktiez ma zaraza, ze k ventilatoru chladica idu len 2 vodice :shock: Takze bud je uzemneny cez chladic, alebo ma len jednu rychlost...


aj ten môj na chladiči má iba dva vodiče, na tú 1. rýchlosť tam mám taký slušný odpor.

ja mám to kúrenie pomerne jednoduché, nasávanie ventilátora má dve klapky (vrchná/spodná vnútorný/vonkaší vzduch) ktoré sú ovládané jedným tiahlom cez podtlakový ovládač, spínač toho ne na ovládacom paneli (podtlakom) ty máš vnútornú cirkuláciu ovládanú nejakým servom :?: to som si nevšimol keď som si to obzeral :oops: výduch s ventilátora je cez výparník na klapku kúrenia (teplý/studený) tá časť kúrenia je rovnaká ako v klacickej felde.

problém je ešte v topiacom sa konektore na napojenie kúrenia, ten konektor je už zdeformovaný teplom, keď som zmeral ten odber ventilátora na priamo tak sa nedivím, od vtedy rýchlosť IV radšej nepoužívam :roll: ak to niekdy budem robiť tak budem musieť vymeniť, alebo iba posilniť ten kábel, alebo to prerobiť na relátko (teraz neviem či kúrenie ide cez to relé s poistkovke, alebo je to priamo zo spínačky :?: )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.09, 23:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Felda tam ma tusim 30A poistku, Ide to cez hlavne a odlahcovacie rele :lol:
Klapku mam len jednu ovladanu servomotorcekom. V jednej polohe je vonkajsi okruh, v druhej vnutorny...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


2.6.09, 07:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kwiko píše:
Felda tam ma tusim 30A poistku, Ide to cez hlavne a odlahcovacie rele :lol:
Klapku mam len jednu ovladanu servomotorcekom. V jednej polohe je vonkajsi okruh, v druhej vnutorny...


áno pri štarte to má klímu vypnúť, pomerne veľa to zaťaží motor...

mne sa zapáčilo ovládanie mechanických častí podtlakom :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.6.09, 12:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz