Autor |
Zpráva |
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tož kurňa. To má sílu jak prase.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.6.09, 21:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nojo ale co by to muselo byt za magnet
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.6.09, 21:47 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Experimentuj a uvidíš.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
7.6.09, 08:36 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Matthes píše: Pozor, u SEDRu nemuzes za jizdy vypinat a zapinat tu klasickou civku, musis dat z EDSR civku na SEDR... Prečo?
Inak, aj keby si uzavrel klapku, voľnobeh má vývod pod klapku, takže nepomôže...no a teoreticky by to malo viac brzdiť - v podstate ľahko vyskúšaš, keď vypneš z kopca zapaľovanie...ale sa neľakni, bo keď zapaľovanie zapneš, tak to trocha strelí...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.6.09, 09:21 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Trabant ma volnobezku jen na ctyrce..ale jd eo to ze to taky odstavuje pri kazdem prerazovani v kazde situaci v provozu kdy ma motor vic otacek a nemas nohu na plyne u toho trabanta to meli pres kontrolku dobijeni tam bylo dynamo jeste pri volnobehu kontrolka svitila..bylo to tam pripojene na to a jak klesaly otacky a rozvitila se kontrolka tak to klapku zase pootevrelo na puvodni volnobeh......ja ybch to osobne kontrolkou asi neresil ale nevim pry to fungovalo....s tim mazanim se to taky resilo v mem vlaknu ja osobne si nemyslim ze to je problem ja na tom vstrikovani to budu mit to same tak pak napsiu jestli sem to zadrel nebo ne
k tomu sedru...puvodni ventil nemuzes pouzit protoze ma velkou plochu toho sedla a kdyz jej za jizdy odpojis a on zavre tak se pdtlakem v sani prisaje a ten elektroventil jej nema silu za provozu pak otevrit.....takze ventil ze edsru....ale ten blukuje jen trysku.....jsou tam dve na kazde strane co vim...a ty tryska je hodne daleko od konce karburatoru kdyz to uzavres......TED....tak si to stejne vytahne ten zbytek paliva co tam je v kanalkach a pak potrebujes otevrit ...ted....a to palivo tam neni....ja jsem tohle chtel resit a jak sem psal dal bych misto elektroventilu podtlakovou membranu ktera to bude spolehlive ovladat za jizdy a takhle bych to vyzkousel a naladil na spravne otacky
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
7.6.09, 10:19 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Jiri píše: ...puvodni ventil nemuzes pouzit protoze ma velkou plochu toho sedla a kdyz jej za jizdy odpojis a on zavre tak se pdtlakem v sani prisaje a ten elektroventil jej nema silu za provozu pak otevrit..... No ale potom ako sa mi to spustilo, keď som dole kopom vypol zapaľovanie na pár sekúnd a potom ho zasa zapol? Síce to strelilo do výfuku, bo predsa len nejaká zmes natiekla do valcov a aj výfuku a keďže nešlo zapaľovanie, tak nezhorela ; ale potom to šlo normálne...no nič, to len čisto hypoteticky, ja to riešiť aj tak nebudem...keby chcem viac brzdiť motorom, tak podradím
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.6.09, 20:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ono mozna kdyz zapnes zapalovani, tak ta civka taha ten spuntik pryc, ale nejde to do doby nez slapnes na plyn... pak to muze dle me prekonat.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.6.09, 20:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Matthes píše: Ono mozna kdyz zapnes zapalovani, tak ta civka taha ten spuntik pryc, ale nejde to do doby nez slapnes na plyn... pak to muze dle me prekonat.
jo jak slapnes tak podtlak klesne a pusti to... musel by si jet vypnout zapalovani pak zase zapnout...a jen vymacknout spojku a myslim ze to zdechne....kdyz tak to nekdo vyzkousejte
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
7.6.09, 21:28 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Podla mna klucovy faktor nefunkcnosti toho sporica paliva bol v tom, ze to nesnimalo polohu plynoveho pedala (teda aspon o tom neviem).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
8.6.09, 08:00 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Snímač na polohu byl, ale zastavili se na tom, že při brždění se vysušilo sání a po sešlápnutí plynu nebo vyřazení se motor dávil a střílel z chudé směsi.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
8.6.09, 20:27 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Drak píše: Snímač na polohu byl, ale zastavili se na tom, že při brždění se vysušilo sání a po sešlápnutí plynu nebo vyřazení se motor dávil a střílel z chudé směsi.
ja sem se treba za jizdy dival kdy bmm odstavuje a kdyz klesaji otacky postupne zpomalujes tak uz nekde nad 2000 skoro 2500 to zacne davat male mnozstvi paliva....zkousel to nekdo zavirat jak sem psal ja primo dole...ja si porad mylsim ze ten ventil z edsru je na nic protoze je daleko dole to zavira primo ten kanal....ale to pouzit nejde.....jedine jak sem psal s tou podtlakovkou..a vhodne nstavit otacky pri kterych to zase zapne
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
8.6.09, 21:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|