Autor |
Zpráva |
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
PRolez sem celej systém a aten kabel nevede nikam, na přepínači neni na ventilech neni. jenom je připojenej na indukčku na svorku č.1. Ted mě napadá můžu poslat fotku někomu na mobil a ten dotyčnej to zveřejní.
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
7.6.09, 09:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Tak po zapojení bezkontaktního zapalování, to nehází jiskru, nejde nastavit předstich na přepínači kontrolky svítěj, jde slišet po zapojení klíčku že otevřou ventily. Ten zlobyvej modrej drát připojen na svorku č.1. i po odpojení plyn stále funguje, ale pořád nehází jiskru. Co ted radíte?
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
7.6.09, 10:57 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
SpeUK píše: Tak po zapojení bezkontaktního zapalování, to nehází jiskru, nejde nastavit předstich na přepínači kontrolky svítěj, jde slišet po zapojení klíčku že otevřou ventily. Ten zlobyvej modrej drát připojen na svorku č.1. i po odpojení plyn stále funguje, ale pořád nehází jiskru. Co ted radíte?
už som ti to písal, na ETZ zpojiš plus zo zapaľovania, zároveň tým napojíš aj plus na indučke. ETZ si kostru berie s tela, takže musí byť dobre ukostrená a mínus z ETZ musí ísť na mínus indučky, tie dva tenké z ETZ idú tým tieneným káblikom do cievky v rozdeľovači.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.6.09, 11:04 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Mám to zapojený jak píšeš i ETZ mám řádně ukostřenou ale stále mi to nehází jiskru
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
7.6.09, 11:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak je něco špatně jaký odpor má cívka rozdělovače?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.6.09, 11:16 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Nevim, jak to mám zjistit?
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
7.6.09, 11:18 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ohmmetrem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.6.09, 11:19 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Tak jsem sehnal multimetr VC404 VOLTCRAFT, ale neni k tomu českej návod. Jak se s tim zachází? V tom se moc nevyznám
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
7.6.09, 11:33 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
SpeUK píše: Tak po zapojení bezkontaktního zapalování, to nehází jiskru, nejde nastavit předstich na přepínači kontrolky svítěj, jde slišet po zapojení klíčku že otevřou ventily. Ten zlobyvej modrej drát připojen na svorku č.1. i po odpojení plyn stále funguje, ale pořád nehází jiskru. Co ted radíte?
pokud to funguje i bez toho a neni nikam zapojeny tak ho nikam nezapojuj
|
7.6.09, 14:49 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
SpeUK píše: Tak jsem sehnal multimetr VC404 VOLTCRAFT, ale neni k tomu českej návod. Jak se s tim zachází? V tom se moc nevyznám
Je to tento?
Měl by být podle názvu...
Takže červený kabel zasuneš do prostřední zdířky (VΩmA) a černý kabel do spodní zdířky (COM). Multimetr zapneš na měření odporu (zelená oblast Ω) a nastavíš rozsah na 20k. Pak přiložíš hroty kabelů k vývodům z cívky (kam který není důležité) a nahlásíš co uvidíš. Odpor musí být podle roku výroby rozdělovače buď 3500 +/- 400 Ω nebo 7000 +/- 500Ω. Jestli bude odpor mimo rozsah nebo bude nekonečný tak je cívka vadná.
|
7.6.09, 15:59 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Jo to je on za chvilku to pujdu změřit. tak atdy je ten slibovaný kabel už jsem ho vyfotil
http://ukazto.com/?img=4312128~P6080687.jpg
Vcera jak mi to nešlo tak jsem tam šoupnul ten starý rozdělovač, ale chybička se vloudila a dal jsem ho obráceně. a toto je výsledek:
http://ukazto.com/?img=4312125~P6080688.jpg
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
8.6.09, 13:13 |
|
|
KatyF
Příspěvky: 3 Bydliště: Sušice
|
nefacha
ahoj,povedlo se rozchodit to?? ja zrovna resim ten samy problem.. vse je zapojene spravne civka je zdrava ale jiskru to nehazi a nemuzem prijit na to proc.. prosim poradte
|
26.12.09, 21:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já si myslím, že pokud není Systém LPG na autě se vstřikováním, tak tam není co pokazit. Chyba je pří výměně zapalování za bezkontaktní. Není to zaviněné systémem LPG. Je tam jen potřeba zapojit jeden káblík na napájení systému LPG, nejčastěji po zapnutí klíčku. Potom jeden káblík na ventil plyny, jeden k ventilu benzínu. Druhé vývody ventilů na plyn a benzín ukostřit. Pak se jedním káblíkem systém ukostří. Jeden káblík na elektrický sytič, pokud tam je. Jinak se u toho systému nezapojuje nic více. Je to ETZ dobče ukostřené? Je dobrá cívka v rozdělovači? Dobrá indukční cívka? Je daný dobře rozdělovač, není otočený o 180°?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.12.09, 16:52 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Jak ti to nedava jiskru tak je nejspis ETZ v hajzlu. staci s ni klepnout a je KO, pokud tam mas tu samou civku co jsi mel na kontaktni tak ta je drbatko jina. sezen s nejakeho jineho facka co ma bezkontakt a neni boha aby to nejelo. (na spalenou civku v rozdelovaci nesazim... ta se spali na jednom aute z deseti tisic).
Jinak nechapu co jsi resil s tim kablem od plynu? ten je od El. mag co uzavira privod plynu do splynovace jak vypnes klicek. jednoduse patri z5 na inducku
|
28.12.09, 15:27 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Re: nefacha
KatyF píše: ahoj,povedlo se rozchodit to?? ja zrovna resim ten samy problem.. vse je zapojene spravne civka je zdrava ale jiskru to nehazi a nemuzem prijit na to proc.. prosim poradte
Ahoj rozchodil jsem to, byl špatnej rozdělovač, byly otočené vývody kabelů ke svíčkám. Kabel patří na cívku, svorku č.1. Musí tam být připojen jinak ten plyn nefunguje.
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
28.12.09, 16:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|