Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
LPG
Zdarec!
Zajímalo by mě jak je to s předěláváním LPG z jednoho auta do druhého... Jestli je jenom navrtaný karbec a dal by se celý vyměnit nebo jestli jsou tam i jiné faktory.. A jak je to potom se schválením... jestli se to třeba vpisuje do techničáku...
A jak se díváte na tenhle druh pohonu...?
Mějte se SM...
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
8.1.07, 20:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
LPG systémy se dají přepsat pokud jsou rok výroby někdy od roku 2004. Pak to lze přehodit. Nevím co myslíš tím navrtaný karbec, je tam jenom navrtaný filtrbox, ale to není problém udělat. Jinak LPG si nemůžu vynachválit. U jednoho auta už tak jezdíme asi 13let. U druhýho teď nějak jedou ventily z hlavy, tak budu nechávat dělat tvrzený sedla. Je to příjemný jezdit skoro za polovinu.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
8.1.07, 21:09 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
No, já věděl, že je tam něco takovýho navrtanýho...
A dá se to pak přepsat bez nějaké technické kontroly, nebo to musí být v servise?A jak je to potom na technické s kontrolama?
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
9.1.07, 19:59 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To ti musí asi přehodit v servisu, oni ti k tomu napíšou i nějaký papíry. Pak s tím zajdeš za úředníkama a oni ti to napíšou do techničáku. No a potom bys s tím měl chodit myslím každý rok na revize (moc lidí to asi nedělá) a každý dva roky normálně na emise - stojí asi o 200Kč víc. No a tlaková nádrž má životnost deset let, pak se musí vyměnit.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
10.1.07, 08:21 |
|
|
wilson
Příspěvky: 27
|
moja brc disková má predpísanú kontrolu tesnosti po siedmych rokoch. o životnosti 10r. som sa nikde nedočítal...
_________________ Excellent LPG
|
12.1.07, 08:07 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No tak je to možný, ale já jsem ji musel měnit po deseti letech a mám to zase na deset let. Mám takovou tu klasickou do Š120 45l. Teď mi tam dali jakousi polskou.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
12.1.07, 15:47 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Teď jsem si všiml, že píšeš kontrolu těsnosti. Problém je v tom, že tu tlakovou zkoušku nikde nedělají, takže se musí vyměnit nádrž i když je jako nová. Přitom se v autě nádrži nemůže nic stát. Ta co mi vymontovali vypadala jako úplně nová, jenom měla vyraženo 1996.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
12.1.07, 15:51 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
ješiš, tlakovou zkoušku, má bomba na 10 let, pak se má měnit, bomba je svařovaná
jediná kontrola těsnosti, kterou dělaj je když ti zamontujou případně něco opravujou
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
12.1.07, 21:30 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
LPG se dají předělávat od roku 2002 homologace začíná tuším 001 a navrtaný karbec to neexistuje, je to zásah do konstrukce miloš
|
12.1.07, 22:33 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
spartra píše: ješiš, tlakovou zkoušku, má bomba na 10 let, pak se má měnit, bomba je svařovaná jediná kontrola těsnosti, kterou dělaj je když ti zamontujou případně něco opravujou
Však to jsem tu psal. Když nám tam tu nádrž v 96 dávali, tak tvrdili, že se musí po deseti letech nechat udělat tlaková zkouška. A když táta vloni zjišťoval, kde mu tu zkoušku udělají, tak mu řekli, že to nikdo nedělá a že se musí vyměnit nádrž. Mají to holt vymyšlený dobře, aby furt měli nějakou práci. Přitom je úplně zbytečné tu nádrž měnit.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
13.1.07, 08:23 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak nemusíš mět novou nádrž, jak tu psal od r 2002, nebo 2001, když se domluvíš mužeš si jí zamontovat doma, za úplatu ti tam frkne rázítko, hurá jedeš
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
14.1.07, 22:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
spartra píše: tak nemusíš mět novou nádrž, jak tu psal od r 2002, nebo 2001, když se domluvíš mužeš si jí zamontovat doma, za úplatu ti tam frkne rázítko, hurá jedeš
to teda nevím, já když kupuji nádrž, tak jsem musel doložit že mám licence na montáž LPG, jinak mně ji nechtěli prodat a kdyby jen nádrž, i multiventil a plynotěsná skřín a máš to na pllynu se toho moc neušetří, když se to celé propočítá, tak nic nebo 1/3
|
15.1.07, 15:20 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ještě vám tu napíši srovnání felicie
přestavba LPG 16000,spotřeba 9litrů x14 korun = 126 náklady na 40000km 50400 kč + 16000 přestavba =66.400 kč
úprava řj 3500 kč, spotřeba 6litrůx28korun = 168 náklady na 40000 km 67200 kč + úprava 3500 = 70.700 kč
úspora 6 % na LPG
úprava řj + palubní počítač 3500 kč, spotřeba 4,5x28=126 náklady na 40000km 50400+úpravy 7000=57400 kč
tak nevím asi zlatý benál ředěný vším možným miloš
|
15.1.07, 15:39 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak tu máme nedaleko velkoprodejnu, zatím po nás nic nechtěl, teda ne na nádrž:shock:
se spotřebou 4,5 -6, to nevím, na to bych si nedostal, nejemenší spotřeba byla 7,0 7,2l lpg, 3 - 4 lidi, +- 100kmh
no a bez problémů i 12 s nákladem 800kg
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
15.1.07, 21:55 |
|
|
Honzik.t
Příspěvky: 130 Bydliště: Šumperk
|
slovacek.milos píše: ještě vám tu napíši srovnání felicie
přestavba LPG 16000,spotřeba 9litrů x14 korun = 126 náklady na 40000km 50400 kč + 16000 přestavba =66.400 kč
úprava řj 3500 kč, spotřeba 6litrůx28korun = 168 náklady na 40000 km 67200 kč + úprava 3500 = 70.700 kč
úspora 6 % na LPG
úprava řj + palubní počítač 3500 kč, spotřeba 4,5x28=126 náklady na 40000km 50400+úpravy 7000=57400 kč
tak nevím asi zlatý benál ředěný vším možným miloš
Mě stála přestavba 14500 a při stejné jízdě jak na benzín mám spotřebu plynu 7,5 a benzínu 6,9, pokud je spotřeba 9 tak na bennzín to určitě nepojede za 6 nebo je to totálně rozdrbaný. Plyn se vyplatí a kdo říká že ne tak ať platí
|
16.1.07, 07:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|