Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Honzik.t píše: slovacek.milos píše: ještě vám tu napíši srovnání felicie
přestavba LPG 16000,spotřeba 9litrů x14 korun = 126 náklady na 40000km 50400 kč + 16000 přestavba =66.400 kč
úprava řj 3500 kč, spotřeba 6litrůx28korun = 168 náklady na 40000 km 67200 kč + úprava 3500 = 70.700 kč
úspora 6 % na LPG
úprava řj + palubní počítač 3500 kč, spotřeba 4,5x28=126 náklady na 40000km 50400+úpravy 7000=57400 kč
tak nevím asi zlatý benál ředěný vším možným miloš Mě stála přestavba 14500 a při stejné jízdě jak na benzín mám spotřebu plynu 7,5 a benzínu 6,9, pokud je spotřeba 9 tak na bennzín to určitě nepojede za 6 nebo je to totálně rozdrbaný. Plyn se vyplatí a kdo říká že ne tak ať platí
já jsem to taky měl jak říkáš, ale vesměl kdo tomu neroztumí, tak jezdí s pocitem jezdím za půlku a jezdí, co jsem poznal platinové svíčky, zvednutí výkonu o 5 kW a jízdu podle palubného počítače, tak mám jiný názor, krátká felda průměr 4 litry benzínu a co jsem poznal esterifikovaný olej tak nejměnší náklady mám 10 korun na 100 km miloš
|
17.1.07, 09:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
torchu offtopic, ale neviem kde inde sa opytat.
Mam problem so startovanim favorita na lpg. Nechce chytit ani na plyn ani na benzin. Odisla mi hlava rozdelovaca, tak som vymenil hlavu aj palec, nove VN kable seria. Skusim kupit kable na lpg od tesli?
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
18.1.07, 19:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
septim píše: torchu offtopic, ale neviem kde inde sa opytat. Mam problem so startovanim favorita na lpg. Nechce chytit ani na plyn ani na benzin. Odisla mi hlava rozdelovaca, tak som vymenil hlavu aj palec, nove VN kable seria. Skusim kupit kable na lpg od tesli?
kdoví jak to máš seřízené, jestli máš malý předstih, vzduchový filtr jaký stav, akumulátor %, stav startéru, to VN kabely asi nepořešíš miloš
|
18.1.07, 19:48 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No praveze vsetko ok: Sviecky DR17YS 3000km menene, VN kable seria 1,5rocne, vzduchovy filter cisteny pred 3000km sportovy, starter po GO, akumulator OK, predstih nastavenie ok.
Cely problem mi zacal pred mesiacom ked ma nechalo auto 330km od domu a nechcelo nastartovat. Doma som zistil, ze mam zodraty uhlik v hlave rozdelovaca a opaleny palec. Tak som kupil novu hlavu a palec ale stale zle staruje a dokonca aj na benzin ledva startuje. Plyn aj benzin smrdi, teda vyzera to na zapalovanie. Kompresia ok 13atm. Teraz som vybral sviecky, ocistil, nastavil medzeru na 0,55mm, ale stale to nestartuje ako predtym. Predtym som startoval na 1x na plyn aj v -8C. Inak so svieckami som mal problem stale. Skusal som Bosh Ytrium 1000km a trhalo, 3bodove Brisk detto, D15YC detto, a DR17YS mi teraz vydrzali 3000km. Iny pisu ze vydrzia viac sviecky, tak preto som myslel ci neskusim dat tie kable na lpg, urcite to nieco pomoze. Akurat ich neviem nikde kupit, len na ich tesla stranke sa to da asi objednat. Prosim o nejaku radu. Diky.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
19.1.07, 09:40 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jestli nebude chyba někde v indukčce, nebo ETZ, nebo snímači na rozdělovači. Ty káble na LPG mám taky, jsou takové měkčí a mají gumové koncovky. Lze je objednat asi jen na e-shopu. V prodejnách se mi vždy jenom vysmáli, že to měli snad na zahraniční novější auta, ale na škodovku, že se to prý nedělá.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
19.1.07, 09:46 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No a citil si nejaky rozdiel s tymi druhymi kablami? Oplati sa ich kupit?? Dik za odpoved
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
19.1.07, 09:53 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No žádný zásadní rozdíl jsem nepoznal. Pokud máš dobré obyčejné kabely, tak ty na LPG je asi zbytečné kupovat. Já jsem je koupil zároveň se svíčkami na LPG a zatím jsem nebyl počasím donucen startovat na benzín (je pravda, že ještě nebyla pořádná zima).
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
19.1.07, 10:43 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Nejake dalsie navrhy na zlepsenie zivota s Favoritom?
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
21.1.07, 19:33 |
|
|
Buldog
Příspěvky: 16 Bydliště: okr.Prostějov
|
Dělali jste si někdo doma výměnu membrán na systému BRC. Je to potom potřeba nějak nastavit? Máte někdo nějaký montážní návd
_________________ Žlutá Š 105 LPG
|
23.1.07, 21:14 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nic není potřeba nastavovat. Prostě to rozděláš, vytáhneš všechny membrány a okroužky, vyčistíš těleso hadrem od bordelu a zase tam dáš na stejný místa nový. Jenom když jsem měnil naposled, tak mi nějak nepasovala membrána na páčku co ovládá ventilek, ale kleště a svářečka to vyřešili. Asi mi prodali sadu membrán na jiný typ.
Tady jsem našel nějaký odkazy:
http://www.elpege.cz/lpg-product/lpg-re ... tecno.html
http://www.elpege.cz/pdf/manual-koltec-repase.pdf - tohle není BRC
Je potřeba dělat všechno zodpovědně, přece jenom je to nebezpečné.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
24.1.07, 07:42 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
nastavit, je tam nějakej imbus na hrubý nastavení, jestli to moc nepakalo, je lepší to nechat bejt
složit správně, namonit, hurá jezdit
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
24.1.07, 13:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Martin píše: Nic není potřeba nastavovat. Prostě to rozděláš, vytáhneš všechny membrány a okroužky, vyčistíš těleso hadrem od bordelu a zase tam dáš na stejný místa nový. Jenom když jsem měnil naposled, tak mi nějak nepasovala membrána na páčku co ovládá ventilek, ale kleště a svářečka to vyřešili. Asi mi prodali sadu membrán na jiný typ. Tady jsem našel nějaký odkazy: http://www.elpege.cz/lpg-product/lpg-re ... tecno.htmlhttp://www.elpege.cz/pdf/manual-koltec-repase.pdf - tohle není BRC Je potřeba dělat všechno zodpovědně, přece jenom je to nebezpečné.
nemusíš nic nastavovat?, pokud vyměníš pístek páčky druhého stupně tak musíš nastavit páčku do roviny s tělesem, kyž to neuděláš, tak ti to bude chcípat na volnoběh a můžeš to ladit jak chceš, nebo ti tam plyn pujde pořád a při dobré shodě náhod to může být i tvá poslední jízda miloš
|
24.1.07, 13:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Hm, tak já jsem nikdy nic nenastavoval a jezdí pořád.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
24.1.07, 15:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Martin píše: Hm, tak já jsem nikdy nic nenastavoval a jezdí pořád.
taky se to podaří, když máš sdělanou tu přírubu, a nemáš nasazenou ještě membránu, tak vemeš pravítko dáš ho přes hrany té komory směšovače a páčka pístku se ti musí lehce dotýkat pravítka v místě kde nasazuješ střed membrány, jinak ho musíš přihnout jestliže je moc vysoko a vyčnívá, tak budeš mít bohatou směs nebo ti bude i unikat plyn, pokud je páčka utopená, nejde seřídit volnoběh nebo ani to pořádně nejede miloš
|
24.1.07, 16:58 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Díky za vysvětlení. U jednoho auta je znát, že jde do motoru více plynu, než by mělo. Myslel jsem, že jsou již špatné membrány a ono by možná stačilo přihnout tu páčku. Možná to zkusím rozebrat. Jenom se bojím aby se mi nerozsypaly membrány, už tam jsou pěkně dlouho.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
24.1.07, 17:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 78 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|