A to turbo cos tam dal je funkční?Točí se při plnym opravdu těch 120.000 ot/min
odejmi filtr vzduchu,zkontroluj jestli tam není někde hadr,koukni na chcípák,jestli je naplno otevřenej a nevázne...a taky se mrkni jestli ti ventil na zpětný spaliny zavírá a nejdou ty saze při plnym do sání,to by opravdu taky nejelo
N75 to píše ale někdy ne...Když máš ten VAG koukni taky za jízdy na plnící a atmos.tlak,pokud to bude mrtvý,turbo nefunguje,popř. i váha kecá,nebo snímač tlaku...Ale na ten to blbne tim,že to právě vypíná tlak...kvůli možnému poškození...jek říkaj chlapi i vejfuk a kat může bejt v řiti,díky oleji,kterej se stejně spaluje díky průsaku hlemýždě se ucpe... pokud to nezvládáš,dej to zdiagnostikovat v servisu