Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
NOVON píše: deekay píše: NOVON píše: Už jsem to tady psal několikrát.Stačí nějaký levný,před montáži ho natřít několikrát silikónovou vypalovací stříbřenkou a po montáži mrknout kde je nejnižší bod tlumiče a vrtnout tam 1,5 mm vrtáčkem dírku,ať může nakondenzovaná voda odkapat..Tohle to výrazně prodlouží životnost výfuku,hlavně koncového dílu,který se tolik neprohřívá.. no, to by mi houno pomholo, mne vyhnil zvnutra, zvonka ani naznak... Přesně jak psal VÍT, zůstává ti tam voda,protože jsi tam neměl odkapovou dírku,a proto ti vyhnil zevnitř.. Jinak čti pořádně,myslím,že jsi skončil u te stříbřenky,že?;-)
veru precital cele majsterko o tej diere som pocul, vravel mi to aj servisak ale deravit si vyfuk nebudem
vacsinou vyhnije diera zospodu,preto som necakal vnutri sa to zapcha-zhnije bez absolutneho naznaku nejakej hrdze zospodu vyfuku, hlavne ked jazdim trasy 20+viac km
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.6.09, 23:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já mam nějakej origo teda je na něm škoda znak ale stejně budu muset koupit nový oba tlumiče
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.6.09, 07:48 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já tam teď mám karsit s dirkama a jde z nich hroznej bordel Kdybych to moh vrátit, asi nechám dirku jen v zadním dílu, z toho středního to 2.5 mm otvorem docela fouká, ale moc vody ne, ta jde hodně z toho posledního dílu.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.6.09, 12:06 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Nepér píše: Já tam teď mám karsit s dirkama a jde z nich hroznej bordel Kdybych to moh vrátit, asi nechám dirku jen v zadním dílu, z toho středního to 2.5 mm otvorem docela fouká, ale moc vody ne, ta jde hodně z toho posledního dílu.
Taj do té dírky ve středním dílu našroubuj vrut..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
24.6.09, 12:29 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Original Škoda,Karsit....pak už raději nic....A ty díry dělá od počátku Bosal,je to jejich podivnost,vejfuk je hlučnější a stějně to začne hnít....Originál má na kondenzát odsávací rouru..Ten nevrtanej originál přežije min,dvaapůlnásobek toho vrtanýho neoriginálu...Jde totiž i o povrchovou úpravu materiálu ve výrobě...Originál je velmi dobře zinkovanej...ostatní výrobci jsou pouze pohlinikovaný a to prosťě nevydrží tolik co zinek....Jedině na pozink ještě hliník to max. znásobuje trvanlivost...podobně jako nerez...Ale to už jsme jinde,tak se např. dělaj podvozky za příplatek ...Krátké ujeté vzdálenosti-krátká doba chodu motoru ničí výfuk zevnitř...kondenzát se nestačí odpařit,odsát a zůstává uvnitř...TYll je polskej děs,viděl jsem srovnávací test,hrůza,je to osm,devět let,třeba se zlepšili...Ale bylo to dva v jednom...motorová brzda a rezavějící krám v jednom...
|
24.6.09, 21:02 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tyll je v pohodě ...koliks tojí karsit nebo origo?...třeba střed?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.6.09, 16:54 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Ondras83 píše: tyll je v pohodě ...koliks tojí karsit nebo origo?...třeba střed?
prave ze som bol v soku z ceny - 20 + 18 euro co je cca 1000kč, nejak malo za 2 a 3 diel....
a postrehy z jazdy:
volnobeh tichsi
2000 a 2500ot otravna rezonancna frekvenica (strasne otravna)
ale okrem volnobehu sa mi zda ze je normalne hlucnejsi je to mozne?
clovek si uz nemoze byt nicim isty
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.6.09, 20:09 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
deekay píše: Ondras83 píše: tyll je v pohodě ...koliks tojí karsit nebo origo?...třeba střed? prave ze som bol v soku z ceny - 20 + 18 euro co je cca 1000kč, nejak malo za 2 a 3 diel.... a postrehy z jazdy: volnobeh tichsi 2000 a 2500ot otravna rezonancna frekvenica (strasne otravna) ale okrem volnobehu sa mi zda ze je normalne hlucnejsi je to mozne? clovek si uz nemoze byt nicim isty
No a jakou značku jsi koupil?
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
25.6.09, 20:17 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Ze kto necita poriadne pozri si prvy prispevok
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.6.09, 20:23 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Doufám,že s nim nejebneš do kopřiv dřív,než se sejdeme v kempu... rád bych si totž poslechl nástupce originálu....Už si nejsem jistej,jestli se originál dělá a zástupce je opravdu ten karsit,ale celkově by měl bejt kvalitativně lepší,než ty ostatní soupeři......Pokud ti tam něco ale rezonuje,vrať jim ho a vyměň si ho za jinej?!... Nějaká nedohnutá přepážka to je akorát hned do šrotu Ať si z něj udělaj třeba reklamu ve vitríně....Ondro o tom tyllovi je to opravdu už cca 8-9 let,co jsem ten test pozoroval,byl to dokonce jeden s velkých konkurentů originálu.
A co je vlastně originál?!.Je to vítězný výrobek kterej přejde přes fabriku náročnými testy ještě spolu s dalšími soutěžícími výrobky...pak to není textar v deskách ani bosal ve výfucích atd....A to co je v krabici ORIGINAL je to opravdu ověřený fabrikou....A je to její reklama,když se ji rozpadne vejfuk za dva místo za pět let...A stojí jí to i docela dost peněz....Ten co neprojde a má druhé,popř.třetí místo,jde do prodeje spolu s tim i 4 a 5tej a všichni se pak divěj,že se jim mrdlá při brždění volant a že vejfuk prdí a že termospínač nevypíná,pumpa nechladí,termostat neotvírá atd...a pořád dokola.Ten první je pouze jeden,ty ostatní už mají závady...Tak sníží dost markantně cenu a jsou spokojený,že můžou prodat lisovanou hlínu v pěkný barevný krabici...
|
25.6.09, 21:29 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
patrik-hp píše: Doufám,že s nim nejebneš do kopřiv dřív,než se sejdeme v kempu...
no uvidime
este davam sancu zlemu tesneniu
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.6.09, 21:35 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
O.K.
|
25.6.09, 21:38 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Docela zajímavé srovnání...
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009072602
Hlavně si člověk celkem dobře udělá představu o nekvalitě Bosalu a zjistí že to nejsou jen fámy co se o téhle značce povídá.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
27.7.09, 08:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
měl sem rozkuchanej tyll a je přesně, jako d-fensův originál
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.7.09, 10:43 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Takže já osobně mám myslím jasno... Napřed originál a když ne on tak buď Karsit nebo Tyll... a pak už dlooouho nic... nebo už raději vůbec nic.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
28.7.09, 10:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|