|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Jouda
Příspěvky: 44
|
novomi píše: Ten ale nemá sirénu. A s tou je největší zábava .
Siréna se k tomu nechá připojit stoji asi 120 Kč
_________________ modrá škoda 105 L předělaná na 120 GLs r.v. 1987 ještě pětikvalt
Škoda 742 Forever Team
|
28.6.09, 18:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
novomi píše: Ten ale nemá sirénu. A s tou je největší zábava .
hlavne kdyz zacne na plnem sidlisti hulakat kolem pulnoci
|
28.6.09, 18:34 |
|
|
MichalMichal
Příspěvky: 14
|
Re: Když už je řěč o dákovym
Jouda píše: Připojit by to šlo, ale nefungoval by ti central kličkem. Jednotku tam nech a k ni pripoj tuhle. Felda má tuším ovládání zámků záporným impulsem. Je to jednoduchý. Jo a z vlastní zkušenosti MAXICAR nebrat. Lepsi tohle :http://alarmtuning.cz/dalkove-ovladani-centralniho-zamykani/dalkove-ovladani-centralniho-zamykani-keetec-cz-100-new.htm
dobře dejme tomu tak koupím tento. jak ho teda připojím k té origo jednotce? nemá někdo schéma já abych si to nekoupil a pak si s tím nevěděl absolutně rady.
|
28.6.09, 21:42 |
|
|
MichalMichal
Příspěvky: 14
|
Zapojení
Poradíte někdo jak zapojit toto dálkové http://alarmtuning.cz/dalkove-ovladani-centralniho-zamykani/dalkove-ovladani-centralniho-zamykani-keetec-cz-100-new.htm k originál jednotce ve felicii? ja jen jestli to pujde nějak jednoduše. třeba že k tomu pujde plus a kostra a výstup na blinkry to bych uměl, ale jak to spojit jen s tou origo jednotkou mi není jasné. kdyby někdo měl schema pro představu. Děkuji.
|
30.6.09, 22:07 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
Re: Zapojení
jeden kablik privedes na kabel ktery to otvira a druhy ktery zavira uz se to tady resilo vicekrat felicie a favorit maji ty centraly stejne
|
30.6.09, 22:18 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jo, ale některé, hlavně ty neznačkové to mají někdy dost komplikované. Teď jsem dával jednomu klukovy centrál s alarmem na DO do Golfa 3. Už jsem si dělal sobě od Jablotronu. Potom dvěma klukům z práce nějaké šmejdy za pár korun, ale ještě jsem se tak nikdy neujebal. Tenhle jsem dával do kupy dva dny a ještě pořád zlobí. Navíc to hrozně zkomplikovala elektrika v golfu. Je to tam vyřešené na ho**o.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.7.09, 20:08 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|