Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Johnny píše: sae píše: Vo Fave je elektronické zapaľovanie a keby bral niekto napätie z jedného pólu indukčnej cievky aby napájal regler, tak by to nemuselo dobre skončiť. A kam jinam byste doporucili zapojit ten drat co jde na jeden z kontaktu te indukcni civky?
daj nejakú fotku, ťažko budeme radiť keď nevieme čo tam máš...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.6.09, 10:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
michalkatka píše: daj nejakú fotku, ťažko budeme radiť keď nevieme čo tam máš...
Oukej, zitra nafotim a dam sem teda foto toho dobijeni.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
25.6.09, 21:59 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Ta baterka může naprázdno dávat 12,8V i když je špatná, když je zničený jeden článek ale není vyzkratovaný tak je to normální. I tester může ukázat že baterka je v pořádku ale když to napojíš na zátěžový test tak to napětí rychle padá dolů až skoro na nulu, taková baterka je potom maximálně na jeden start....
Jinak odpojovat alternátor od baterky za chodu motoru se nesmí! Dají se takhle perfektně odpálit diody. Pokud jsou zapnuté světla tak to to napětí drží ale při skokovém zvýšení odběru se odbudí kotva a zdechne to.
|
27.6.09, 21:18 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
michalkatka píše: daj nejakú fotku, ťažko budeme radiť keď nevieme čo tam máš... Johnny píše: Oukej, zitra nafotim a dam sem teda foto toho dobijeni.
Tak jsem se konecne dokopal, a to nabijeni v mem aute jsem nafotil. Fotky zde: http://pasecka.rajce.idnes.cz/dobijeni/
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
3.7.09, 14:13 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
Re: Dobijeni Fav.
michalkatka píše: alternátor sa musí "nabudiť" potom už dodáva energiu stále kým sa neprestane točiť, takže ak máš baterku aspoň tak že sa ti rozsvietia kontrolky tak by to roztlačiť ísť malo a potom už len na alternátor...
takže ked sa mi nabudi a zhasne kontrolka a idem a vyradim a mam otacky napr 500 - 600 a rozsvieti sa kontrolka tak to je zle ? po pridani plynu ihned zhasne - to sa znova nabudil ci ako ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
3.7.09, 18:53 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Otáčky volnoběhu by měly být 800 - 850. Jestli spadnou níž, tak je docela normální, že se kontrolka rozsvítí.
|
3.7.09, 19:06 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
otáčky by mali byť určite vyžšie kľudne aj 900...
je to alternátor zo 742, a zapojenie je skôr na Šemikovi, ja sa rozumiem iba jednoduchým Favam...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.7.09, 19:12 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
Dotaz na mistra elektrikare Semika: mohu to napajeni toho regulatoru (cerveny drat), nechat pripojeny na te indukcce, nebo ho mam zapojit jinam, a kam? http://pasecka.rajce.idnes.cz/dobijeni/
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
4.7.09, 08:54 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Johnny píše: Dotaz na mistra elektrikare Semika: mohu to napajeni toho regulatoru (cerveny drat), nechat pripojeny na te indukcce, nebo ho mam zapojit jinam, a kam? http://pasecka.rajce.idnes.cz/dobijeni/
proc mas ve FA narvanej altik ze 120?
|
4.7.09, 12:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No ten červený drát musí být na svorce č.15, tedy na spínaném plusu, tedy klidně na indukčce, ale jak koukám tak je na té svorce jen on a žádný přívod, takže to nepůjde. A na fotce nevidím drát na kontrolku nabíjení, ale to může být chyceno i u altíku, takže to jen tak pro jistotu píšu..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.7.09, 17:20 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
Šemik píše: No ten červený drát musí být na svorce č.15, tedy na spínaném plusu, tedy klidně na indukčce, ale jak koukám tak je na té svorce jen on a žádný přívod, takže to nepůjde. A na fotce nevidím drát na kontrolku nabíjení, ale to může být chyceno i u altíku, takže to jen tak pro jistotu píšu..
Jo ja vim. Elektriku jsem celou vytahl, protoze na ni provadim upravy, slo mi jen o to jestli to muze byt takhle zapojene? Kdosi rikal ze u favoritu je elektronicke zapalovani a takhle to pry nemusi fungovat.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
4.7.09, 19:49 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
21lucas píše: proc mas ve FA narvanej altik ze 120?
ten co mi opravoval dobijeni jiny alternator nemel a hodil tam tenhle. Mozna casem na vrakaco az bude zase nejaky peniz zesenu favoritacky.
A proc se ptas? Necemu to vadi?
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
4.7.09, 21:00 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Johnny píše: Kdosi rikal ze u favoritu je elektronicke zapalovani a takhle to pry nemusi fungovat.
Znie to neuveritelne, ale ten "KDOSI" má úplnu pravdu, Fa má elektr. zapalovanie. V pohode to pripoj na svorku (15) induk. cievky, nemalo by to robiť problém.
|
4.7.09, 22:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|