Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 500km na jednu nádrž u škoda 105L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Sadra17 píše:
beerserk píše:
Nevěřím, že s motorem se 105ky jezdíš na 2ku 80..To jezdím já s upraveným motorem z favorita..co to tu zkoušíš

to sem jezdil taky :D dyt to je zhruba 6000 otáček tak to v klidu utočí :roll:
Jasné, že to so 105kou ide...dokonca do 90 km/h

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.7.09, 18:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Bydliště: Velké Karlovice
Příspěvek 
ferrari píše:
Jasné, že to so 105kou ide...dokonca do 90 km/h

Jo a to tak že to roztočiš na 90 ve čtyřce a pak tam kopneš tu dvojku :lol:

_________________
Škoda 120 LS


8.7.09, 18:40
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zelené pole otáčkoměru je pro celkový estetický dojem budíku :lol:
Ne vážně, každý motor tahá jinak a do jiných otáček, každý si musí vysledovat až do kolika rpm mu motor jde. O přetočení se není třeba bát, pokud tedy má řidič aspoň IQ delfína, jakmile už je to moc a přestává to stíhat pracovat tak se výrazně změní zvuk motoru, pak je třeba přeřadit.
Moje 135 měla tenhle "koncový bod" v 5600rpm, 120ka v 5200rpm a 136 ho má někde kolem 6400rpm. Ale samozřejmě nemá smysl motor točit až sem, se 136 využívám rozsah otáček do 6000, víc to nemá smysl, to nechce pak auto urychlovat.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.7.09, 18:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Jste blázni, tahat to do takových otáček. Já osobně u 1-3 nejdu přes 3 500 ot. a u 4. tak do 5 500 ot..

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


9.7.09, 16:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Oncek píše:
ferrari píše:
Jasné, že to so 105kou ide...dokonca do 90 km/h

Jo a to tak že to roztočiš na 90 ve čtyřce a pak tam kopneš tu dvojku :lol:

Mal si niekedy 105ku v dobrom stave :?: :?: :evil: :evil: :!:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


9.7.09, 16:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Já osobně jezdím 2ku do 40, pak řadim, pohodička... Ale věřte budíku, že jo... :roll:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


9.7.09, 17:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jak říká kachnis...benzín má jezdit tam kde přestává díslový chrchlání :lol: ...jezdim taky do těch 6 tis, pak to netáhne, ale protože na LPG nefaká omezovač, vim, že motor de i do 7 tis...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.7.09, 18:59
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Mě otáčkoměr při 80 km/h ukazuje 4000 ot. a to je ještě jedna z těch nepřehnaných hodnot který ukazuje :lol: a já jsem línej se s tím zabývat abych to opravil takže nemám moc tušení jak motor točim... Občas mu dám napít, ale snažim se to omezovat. Dvojku rozjíždim tak do 40-50 a trojku tak do 70-80 průměrně, občas daleko míň ale občas i víc.


9.7.09, 20:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
chemer píše:
Občas mu dám napít, ale snažim se to omezovat. Dvojku rozjíždim tak do 40-50 a trojku tak do 70-80 průměrně, občas daleko míň ale občas i víc.
No jasné, takto je to normálne, takto jazdím aj ja...ale keď treba predbiehať, tak to ide v poho aj do 6000 ot...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.7.09, 07:04
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
No hlavně já mám seriovej 120 motor po důchodci na kterej se nikdy nešáhlo, takže to neni zas tajovej speeder :lol:


10.7.09, 08:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
chemer píše:
No hlavně já mám seriovej 120 motor po důchodci na kterej se nikdy nešáhlo, takže to neni zas tajovej speeder :lol:

právě proto ho musíš naučit

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.7.09, 11:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
měl jsem motor po důchodci a po několika destíkách tisíc ujetých kilomterů normálním způsobem se doceal srovnal, a jezdil hezky..... ovšem nynější agregát má přeci jenom subjektivně lepšíé švih...

točím to obvykle (bežná jízda mimo obec, okolo 3-4000) pro potřebě výkonu (akcelerace, těžký přívěs, jízda po dálnici) se ho nestydím dohnat nakonec... při posunování po městě v koloně, to zase netočím na 4, když to nemá cenu..

každej motor je trochu jinej, přesto jsem za léta zjistil, že 105 se nejvíce líbí okolo těch 4000, kde jezdí poměrně dobře, se slušnou spotřebou, o které si dusilové, co takřka nikdy nepřelezou 3000 můžou jen zdát...

je to malej motor a ten se musí trochu točit, aby jel, nežral a netejral se...

pro dobrou spotřebu si je nutno jenom zafixovat že větší otáčky nemusí být vždy podmíněny plným plynem, větší otáčky neznamenají vždy větší spotřebu...

napříkla když do pozvolnějšího dlouhého stoupání pojedu 100 na 5ku, tak motor točí +-3000 a má toho plný kecky, a musím mít plyn sešláplej poměrně hodně... když mu tam šoupnu 4ku, točí 4000 a jede mi těch 100 na 1/3-1,2 plynu, protože pracuje v otáčkách s větší rezervou....

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


10.7.09, 11:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
tak to tu citam, a podla nadpisu tych 500km na nadrz musi byt pohoda, ja som vcera rano tankoval v ostrave plnu, cesta do ziliny na emisnu, nazad do ostravy a v noci potom este do brna, na tachometri pribudlo 540km a palivomer akurat zacal poblikovat v zatackach takze tam este bude tak 5-7L. Nacapujem dneska kanister a zajtra pri ceste do BA uvidim kde az dojde stava ale myslim ze tych 600-650km sa musi dat na jednu nadrz prejst pri pohodovej jazde 90-120km/h. Inak motor 742.13, 230tkm (robene len rozvody asi pred 20tkm)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.7.09, 14:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Ondras83 píše:
chemer píše:
No hlavně já mám seriovej 120 motor po důchodci na kterej se nikdy nešáhlo, takže to neni zas tajovej speeder :lol:

právě proto ho musíš naučit


Mno, ale to může být i rychlý konec toho motoru...znám takové případy...

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


14.7.09, 20:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ondra120 píše:
Ondras83 píše:
chemer píše:
No hlavně já mám seriovej 120 motor po důchodci na kterej se nikdy nešáhlo, takže to neni zas tajovej speeder :lol:

právě proto ho musíš naučit


Mno, ale to může být i rychlý konec toho motoru...znám takové případy...

já osobně tohle znám pouze ze stříkačky (konkrétně 1,3 BMM felda)...po roce hodně krutýho zacházení ohřátýho motoru se začal chovat tak, že při podřazení znatelně zrychloval :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.7.09, 20:13
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz