Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LEKR - různé problémy 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
michalkatka píše:
slavik74 píše:
michalkatka píše:

áno, máš ten pocit že šetríš, ale motor nie, nemá to čo potrebuje....

Ale jaj! Nepíšem predsa že mam z toho pocit šetrenia :D Ono je to možno v niektorych prípadoch aj naopak.


tak prečo je lepšie ho manuálne vypnúť po 3min :?:, ako nechať to automatu aj 10min (ak je treba)...

No napr. už len preto že nemusí isť na zvýšene otačky, ked može isť na volnobežné.


17.7.09, 15:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
slavik74 píše:
michalkatka píše:
slavik74 píše:
michalkatka píše:

áno, máš ten pocit že šetríš, ale motor nie, nemá to čo potrebuje....

Ale jaj! Nepíšem predsa že mam z toho pocit šetrenia :D Ono je to možno v niektorych prípadoch aj naopak.


tak prečo je lepšie ho manuálne vypnúť po 3min :?:, ako nechať to automatu aj 10min (ak je treba)...

No napr. už len preto že nemusí isť na zvýšene otačky, ked može isť na volnobežné.


kôli plynulešiemu voľnobehu, a prechodu do čiastočnej zátaže...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.7.09, 15:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Volnobeh je plynulý a prechod do zaťaže tiež, necuka, nedusí, ani nič podobne, tak to neriešim. Keby je to taka strašna blbosť ako píšeš, určite by to neriešili tymto sposobom. Je to len vecou nazoru na vec.
Určite nie som v republike jediny, kto má na Fave ručný sytič :D


17.7.09, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
slavik74 píše:
Volnobeh je plynulý a prechod do zaťaže tiež, necuka, nedusí, ani nič podobne, tak to neriešim. Keby je to taka strašna blbosť ako píšeš, určite by to neriešili tymto sposobom. Je to len vecou nazoru na vec.
Určite nie som v republike jediny, kto má na Fave ručný sytič :D


to nie, ale ľudia predpokladajú že sa tým dá šetriť, ale studený motor pri rovnakom výkone (ktorý aj tak potrebuješ) zožerie paliva viac.

ak už je automat, prerobenie na manuál je podľa mňa krok nazad...

a myslím že vo fabrike, alebo teda konkrétne vývojári Pierburgu vedeli čo robia, keby to nebolo potrebné tak by to tam určite nedali...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.7.09, 19:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
No, či už tak či onak, každý má tu svoju pravdu a zašli sme mimo :D Chlap (LUCAS) sa pýtal ako vypnuť sytič skorej ako to urobí automat. Je na ňom či zvolí cestu spať, alebo bude kračať cestou vpred so styčenou hlavou ku krajším zajtrajškom :D


17.7.09, 20:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
tak jak jsem rikal staci mi kdyz to bude vypinat dřív neř tam bude 82°. takze potocim s tim siticem trosku zpatky. Dřív to fungovalo jinak. Kdyz jsem rano nastartoval se syticem bylo tam tusim 1250rpm a po proslapnuti kleslo na nejakych 1000. Potom asi pri 60° tam bylo asi 800 nebo tak nejak no a pri 80° uz byl sitic vyplej a mel jsem tam 500rpm. Ted to ale nejak hapruje a nekdy to pri tech 82° je porad na 1000 a nekdy to skoci na takovych 650. no je to divny. asi by ten karbec potreboval sestelovat odborne. zkousel jsem kvuli spotrebe sroub bohatosti a byl vytoceny na 4 a 1/4 otáčky takze jsem ubral na 3 otačky a uvidime. jinak by me tedy zajimalo jestli nekdo nevite jak to mate na lekru vy ten sroub bohatosti.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


17.7.09, 21:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
slavik74 píše:
No, či už tak či onak, každý má tu svoju pravdu a zašli sme mimo :D Chlap (LUCAS) sa pýtal ako vypnuť sytič skorej ako to urobí automat. Je na ňom či zvolí cestu spať, alebo bude kračať cestou vpred so styčenou hlavou ku krajším zajtrajškom :D


http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=281982#281982


LUCAS píše:
tak jak jsem rikal staci mi kdyz to bude vypinat dřív neř tam bude 82°. takze potocim s tim siticem trosku zpatky. Dřív to fungovalo jinak. Kdyz jsem rano nastartoval se syticem bylo tam tusim 1250rpm a po proslapnuti kleslo na nejakych 1000. Potom asi pri 60° tam bylo asi 800 nebo tak nejak no a pri 80° uz byl sitic vyplej a mel jsem tam 500rpm. Ted to ale nejak hapruje a nekdy to pri tech 82° je porad na 1000 a nekdy to skoci na takovych 650. no je to divny. asi by ten karbec potreboval sestelovat odborne. zkousel jsem kvuli spotrebe sroub bohatosti a byl vytoceny na 4 a 1/4 otáčky takze jsem ubral na 3 otačky a uvidime. jinak by me tedy zajimalo jestli nekdo nevite jak to mate na lekru vy ten sroub bohatosti.


Lekt je na šroub bohatosti "veľmi" citlivý, bez analyzéra výfuckových plynov to presne nenastavíš, ale zhruba musíš na zohriatom motore (olej 60-80°) najprv nastavíš otáčky na 800rpm a šroubom bohatosti hľadáš krajné polohy keď už motor začne "hapkať" správne je približne v strede a od úplného zašroubovania to býva cca 2 až 5 otáčok... potom ak je treba doladiť otáčky a znova bohatosť...

ak ti automat vypína po každé pri inej teplote je to mechanická závada, tie klapky, strunky, skrátka celý mechanizmus premaž niečím čo nevysychá, musí to ísť ľahko...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.7.09, 06:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
díky. takze sundam tedy karbec, vycistim ho, promazu a pak to projedu a zkusim seridit. dnes neni venku takove teplo tak to zkusim udelat.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


18.7.09, 07:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
tak jsem vymenil kontaktni rozdelovac ktery mi tam dal bracha kvuli tomu aby sel seridit normalne predstih za bezkontaktni MADE IN CZECHOSLOVAKIA. predtim jsem tam mel nejaky novy bezkontaktny na kterem nebylo ani cislo dílu ani MADE IN... Následne jsem se pokusil seridit predstih podle knihy na 5° a je to OK. ale ted si nejsem jisty jestli tech 5° neni moc. ten motor je 135 a nekde jsem vycetl ze 135 ma 2° a 136 má 5°, ale zase v teto knize psali ze se ma nastavit na 5°. jednou jsem to projel a myslim ze to nedetonuje, takze snad OK. a pak jsem zkusil ten karbec postelovat bez cisteni (750 otacek volnobeh a 2,5 otacky sroub bohatosti) a vypada to zatim OK, jeste jsem to moc nezkousel ale uvidime...

kdyztak napiste nejaky pripominky jestlli k tomu mate... :-)

a jeste jedna dulezita vec, nevim cim to je, ale stojim na miste motor bezi na volnobeh a kdyz stojim na brze a pustim ji tak poskoci nahoru rucicka otackomeru ale uplne jen minimalne, ale jde to poznat. nevite cim to je?

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


19.7.09, 18:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
LUCAS píše:

a jeste jedna dulezita vec, nevim cim to je, ale stojim na miste motor bezi na volnobeh a kdyz stojim na brze a pustim ji tak poskoci nahoru rucicka otackomeru ale uplne jen minimalne, ale jde to poznat. nevite cim to je?

Posilovač brzd?


19.7.09, 18:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
slavik74 píše:
LUCAS píše:

a jeste jedna dulezita vec, nevim cim to je, ale stojim na miste motor bezi na volnobeh a kdyz stojim na brze a pustim ji tak poskoci nahoru rucicka otackomeru ale uplne jen minimalne, ale jde to poznat. nevite cim to je?

Posilovač brzd?


no jo, tak to jsem si jako taky myslel, ale jde o to proc to dela, jestli neni neco spatne?

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


19.7.09, 18:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
LUCAS píše:

no jo, tak to jsem si jako taky myslel, ale jde o to proc to dela, jestli neni neco spatne?

Poškodená podtlaková hadica? (nemusí byť moc, možno len niekde zalomená, prelomená) Poškodený podtl. ventil? Neviem, v tomto moc skusenosti nemam, zatial som posilnovač riešiť nemusel. Našťastie.


19.7.09, 19:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
slavik74 píše:
LUCAS píše:

no jo, tak to jsem si jako taky myslel, ale jde o to proc to dela, jestli neni neco spatne?

Poškodená podtlaková hadica? (nemusí byť moc, možno len niekde zalomená, prelomená) Poškodený podtl. ventil? Neviem, v tomto moc skusenosti nemam, zatial som posilnovač riešiť nemusel. Našťastie.


no tak brzdi to porad stejne jako vzdycky brzdilo, takze do toho radeji vrtat nebudu.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


19.7.09, 19:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
tak problemy na 90% vyreseny. karburator serizen a s druhym bezkontaktnim zapalovanim auto lita jako nikdy dřív. :-) jeste me ale stve jedna vec, dnes rano jsem nastartoval auto, proslapl jsem plyn a nastartoval. otacky skocili na nejakych 750 a pomalu vyjely na asi 1100. stve me ze vyjely pomalu. dřív to skocilo hnedka tam kam melo a pak to klesalo. ted to udelalo obracene. zkusim jestevymenit tu cast sytice jak je v tom ta spirala, tuším že se tomu říká bimetal.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


20.7.09, 10:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
tak mam zase problem:

sednu do auta rano, proslapnu plyn k podlaze a startuju. auto chytne na brnk, ale otacky by klasicky meli byt na 1500-2000 dokud se nedotknu plynu znova, bohuzel je to tak ze to skoci na slabych 500 a nechce se tomu nahoru, hada se to jestli to chcipne nebo jestli si to prida takze slapnu trosku na plyn a uz se to chytí jak to má být. kdybych to nechal tak by ty otacky vylezli zhruba na tech 1000, mám overeno ze pri studenym motoru kdyz akrivuju sitic ze na stupnovite vacce je to tak jak ma byt, ale kdyz nastartuju tak to vypada tak jak jsem popsal. pri teplem motoru (85° zhruba) problem s volnobehem neni a otacky jsou OK.

takze otazka zní: co zpusobuje ze stupnovita vacka ukazuje aktivni sytic ale po nastartovani to tak neni a musim to proslapnout aby se to chytlo tak jak má?

PS: sorry ze to tady zase pitvam ze je to toho tady mraky ale nikde tenhle problem v podstate neni vyresen takze nevim.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


21.10.09, 16:34
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz