Autor |
Zpráva |
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Tak jsem zvysil volnobeh... Ted mam tak 800-900... POklesi otacek jsou tam stale ale uz nejsou tak zrejme. Je normalni takhle v lete(dnes tu u nas bylo dost teplo), ze jde teplota pres pulku na teplomeru(nic hroznyho takovejch 85-90 dal jsem se nedostal byla to dost kratka jizda) pri popojizdeji po meste(tim myslim prevazne jizda do padesatky a obcas nejak kratsi postavani na semaforech)?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
16.7.09, 21:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
mne na favoritu tiez pri vyradeni rychlosti klesnu otacky na 500 a potom sa hned vysplhaju na 750 je to normalne? tento dej som si vsimol ze je hlavne pri vysokych teplotach v zime to napr. vobec nerobilo
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
17.7.09, 06:08 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Tak co poradite, zda je to normal nebo ne?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
17.7.09, 20:15 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Majlanky píše: Tak jsem zvysil volnobeh... Ted mam tak 800-900... POklesi otacek jsou tam stale ale uz nejsou tak zrejme. Je normalni takhle v lete(dnes tu u nas bylo dost teplo), ze jde teplota pres pulku na teplomeru(nic hroznyho takovejch 85-90 dal jsem se nedostal byla to dost kratka jizda) pri popojizdeji po meste(tim myslim prevazne jizda do padesatky a obcas nejak kratsi postavani na semaforech)?
Jak za půlku teploměru? Ty míváš 50 nebo co?
85-90 je optimální teplota motoru s nějakou rezervou. Pokud míváš pod 75 tak to právě není moc normální v takových parnech, a ani moc dobré pro motor v zimě.
Si myslím tedy...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
17.7.09, 21:05 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Dyno píše: Jak za půlku teploměru? Ty míváš 50 nebo co? 85-90 je optimální teplota motoru s nějakou rezervou. Pokud míváš pod 75 tak to právě není moc normální v takových parnech, a ani moc dobré pro motor v zimě. Si myslím tedy...
Ale ne. Pulka je preci v 80°C ne? Mam Rapl budiky. Tam je provozni teplota presne v pulce... Normalne to drziva 80°C ale za vcerejsi jizdu(cca do 10 km) my zacala lizt cca na tech 85°C. Nevim zda je to takhle v lete normalni pri techhle teplotach(bylo dost teplo ale zase zadnej hrozivej parek) nebo zda je neco s motorem blbe. Za jizdu jsem dvakrat zastavoval na semaforech, poprve cca 40 sec a podruhe tak minuta a pul...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
17.7.09, 21:36 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Naprosto normální jev, v tomto počasí. Řešíš maličkosti...
P.S. Jestli se bojíš že je něco načlé nebo že vyvaříš, tak až bude zase vedro, tak to pořádně projet a nejlíp dokopce někde, a zjištíš...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
17.7.09, 22:07 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Jo chystam se prave zitra abych to poradne prozkoumal... Ta snad na to bude pocasi a snad to bude v pohode a mel jsem jenom plane obavy...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
17.7.09, 22:27 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
nesouvisej otáčky se šlapáním na brzdu?
nemá povolenej karburátor nepřisává ti to někde vzduch?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
17.7.09, 23:23 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Takze dneska to vyustilo v nedrzeni volnobehu. Jedu uplne v pohode, dojedu na semafory a koukam, ze mi to chciplo, nastartuju, chcipne. Obcas se to udrzi na nejakejch 400ot./min. Co se mohlo pokazit? Vsechny moznosti... Dik.
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
4.10.09, 18:39 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Tak?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
4.10.09, 22:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ucpaty karb?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.10.09, 22:05 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
no to ne napadlo jako prvni, nenapada vas jeste neco? popripade, kde hledat ucpani? Kdyz to drzim v otackach tak je to v pohode, jako by se nic nedelo takze predpokladam, ze to opravdu bude problem karburatoru a neco ohledne volnobehu. Jinak to problemy nedela(krome volnobehu) takze to asi nemuze byt posilovac...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
5.10.09, 09:31 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Jo a jeste predtim, nez mi to chciplo jsem popojizdel a z volnobehu jsem zaradil za 2 a chtel se rozjet ale chovalo se to jako kdybych vubec neslapal na plyn... Tak uz nekdo poradte, ja fakt nevim na co sahnout. V karburatoru se nevyznam... Mam tu jeden na stole ale nevim co je co...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
5.10.09, 13:27 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Možná ještě elmag. volnoběžný ventil, jestli ti to nedrží volnoběh stále a pořád. Je to ten váleček na karbu ke kterému jde jediný drát na karbu...musí cvaknout když na něho přivedeš +12V.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
5.10.09, 20:46 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Elmag. vetil je v pohode. Ta kjsem dneska koukal a byl povolenej holendr na hadici posilovace. Tak jsem ho dotahnul, na sytic nastartoval, projizdel se ale jak jsem sundal sytic a nohu z plynu tak to chciplo... Zkontrolovaj jsem i uzemenni ETZ a kontakty na rozdelovaci a vsechno cajk... Na sytic se to chovalo uplne normalne takze pridreny to neni. Mohlo by tohle udelat praskly tesneni pod hlavou? Co ted? Vrtat se do karburatoru? Pokud jo ja udelat aby me neocaknul benzin?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
6.10.09, 13:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|