Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 03:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Pridusuje se, blbec 
Autor Zpráva
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak jsem zvysil volnobeh... Ted mam tak 800-900... POklesi otacek jsou tam stale ale uz nejsou tak zrejme. Je normalni takhle v lete(dnes tu u nas bylo dost teplo), ze jde teplota pres pulku na teplomeru(nic hroznyho takovejch 85-90 dal jsem se nedostal byla to dost kratka jizda) pri popojizdeji po meste(tim myslim prevazne jizda do padesatky a obcas nejak kratsi postavani na semaforech)?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


16.7.09, 21:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
mne na favoritu tiez pri vyradeni rychlosti klesnu otacky na 500 a potom sa hned vysplhaju na 750 je to normalne? tento dej som si vsimol ze je hlavne pri vysokych teplotach v zime to napr. vobec nerobilo

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


17.7.09, 06:08
Profil ICQ
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak co poradite, zda je to normal nebo ne?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


17.7.09, 20:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Majlanky píše:
Tak jsem zvysil volnobeh... Ted mam tak 800-900... POklesi otacek jsou tam stale ale uz nejsou tak zrejme. Je normalni takhle v lete(dnes tu u nas bylo dost teplo), ze jde teplota pres pulku na teplomeru(nic hroznyho takovejch 85-90 dal jsem se nedostal byla to dost kratka jizda) pri popojizdeji po meste(tim myslim prevazne jizda do padesatky a obcas nejak kratsi postavani na semaforech)?



Jak za půlku teploměru? Ty míváš 50 nebo co?
85-90 je optimální teplota motoru s nějakou rezervou. Pokud míváš pod 75 tak to právě není moc normální v takových parnech, a ani moc dobré pro motor v zimě.
Si myslím tedy... :roll:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


17.7.09, 21:05
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Dyno píše:
Jak za půlku teploměru? Ty míváš 50 nebo co?
85-90 je optimální teplota motoru s nějakou rezervou. Pokud míváš pod 75 tak to právě není moc normální v takových parnech, a ani moc dobré pro motor v zimě.
Si myslím tedy... :roll:


Ale ne. Pulka je preci v 80°C ne? Mam Rapl budiky. Tam je provozni teplota presne v pulce... Normalne to drziva 80°C ale za vcerejsi jizdu(cca do 10 km) my zacala lizt cca na tech 85°C. Nevim zda je to takhle v lete normalni pri techhle teplotach(bylo dost teplo ale zase zadnej hrozivej parek) nebo zda je neco s motorem blbe. Za jizdu jsem dvakrat zastavoval na semaforech, poprve cca 40 sec a podruhe tak minuta a pul...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


17.7.09, 21:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Naprosto normální jev, v tomto počasí. :wink: Řešíš maličkosti...

P.S. Jestli se bojíš že je něco načlé nebo že vyvaříš, tak až bude zase vedro, tak to pořádně projet a nejlíp dokopce někde, a zjištíš... :)

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


17.7.09, 22:07
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo chystam se prave zitra abych to poradne prozkoumal... Ta snad na to bude pocasi a snad to bude v pohode a mel jsem jenom plane obavy...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


17.7.09, 22:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
nesouvisej otáčky se šlapáním na brzdu?
nemá povolenej karburátor nepřisává ti to někde vzduch?

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


17.7.09, 23:23
Profil ICQ
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Takze dneska to vyustilo v nedrzeni volnobehu. Jedu uplne v pohode, dojedu na semafory a koukam, ze mi to chciplo, nastartuju, chcipne. Obcas se to udrzi na nejakejch 400ot./min. Co se mohlo pokazit? Vsechny moznosti... Dik.

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


4.10.09, 18:39
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


4.10.09, 22:00
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ucpaty karb?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.10.09, 22:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
no to ne napadlo jako prvni, nenapada vas jeste neco? popripade, kde hledat ucpani? Kdyz to drzim v otackach tak je to v pohode, jako by se nic nedelo takze predpokladam, ze to opravdu bude problem karburatoru a neco ohledne volnobehu. Jinak to problemy nedela(krome volnobehu) takze to asi nemuze byt posilovac...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


5.10.09, 09:31
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo a jeste predtim, nez mi to chciplo jsem popojizdel a z volnobehu jsem zaradil za 2 a chtel se rozjet ale chovalo se to jako kdybych vubec neslapal na plyn... Tak uz nekdo poradte, ja fakt nevim na co sahnout. V karburatoru se nevyznam... Mam tu jeden na stole ale nevim co je co...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


5.10.09, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Možná ještě elmag. volnoběžný ventil, jestli ti to nedrží volnoběh stále a pořád. Je to ten váleček na karbu ke kterému jde jediný drát na karbu...musí cvaknout když na něho přivedeš +12V. :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


5.10.09, 20:46
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Elmag. vetil je v pohode. Ta kjsem dneska koukal a byl povolenej holendr na hadici posilovace. Tak jsem ho dotahnul, na sytic nastartoval, projizdel se ale jak jsem sundal sytic a nohu z plynu tak to chciplo... Zkontrolovaj jsem i uzemenni ETZ a kontakty na rozdelovaci a vsechno cajk... Na sytic se to chovalo uplne normalne takze pridreny to neni. Mohlo by tohle udelat praskly tesneni pod hlavou? Co ted? Vrtat se do karburatoru? Pokud jo ja udelat aby me neocaknul benzin?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


6.10.09, 13:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz