Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 07:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 ecotronic 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Michale jak jsi to teda udelal.Dal jsi tam to čerpadlo do nadrže,nebo jsi to nechal bez...

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


21.1.07, 18:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
Povim to asi takhle aby si miloš nemyslel že tam neni je tam musel sem vyměnit celou nádrž a s ní i benzínové trubky jinak by to nešlo ani nastartovat neni tam proto aby to bylo pohodlnější ale proto aby vytvořilo určitej tlak v palivovém potrubí což mechanické čerpadlo nezvládne jinak každej říká že je to strašný předělávat a jde to ale jen v případě že máte třeba jako já sem měl buranýho jednoboda ze kterýho sem všechno vzal jo s nádrží musíš taky měnit hrdlo nádrže na kterym musíš uspat jeden odvětrávací nebo jakej to je vývod na nádrži i na hrdlu v eco.. kastli na tu hadičku neni díra a těžko by si ji udělal kdyby něco rád poradim

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


21.1.07, 20:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Asi to bude jednodušši předelat na karbec.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


21.1.07, 21:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
jo a ještě k tomu číslu motoru sem to nakonec vyřešil tak že sem nechal motor původní a přendal sem na něj sání a tyhlety věci z jednobodu tim my zůstalo původní číslo motoru ale ono nejde o číslo motoru jak si myslí Barton ale o typ motoru číslo ti vyškrtnou ale typ a to je v případě ecotronika 135E musí souhlasit jinak bys nemusel projít emise teda pokud tě hned nenapadne ůplatek ale o to já nestojim víš jaká bude prča až bude mít kdokoliv kecy že je tam jednobod řeknu jen já tomu nerozumim číslo souhlasí katalizátor mi řekli v servise že tam je a zbytek je pro mě španělská vesnice :lol: :twisted:

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


21.1.07, 21:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
na karbec to jo ale budeš pak muset dělat emise přes známé a hlavně je neuděláš karbec nemá tak přísné emise jako řízenej karbec a jednobod

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


21.1.07, 21:07
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Michal Vrabec píše:
na karbec to jo ale budeš pak muset dělat emise přes známé a hlavně je neuděláš karbec nemá tak přísné emise jako řízenej karbec a jednobod


michale jestli tě dobře chápu předělals ekotronika na BMM, komlet nádrž, elektroinstalaci přístrojovku,řídící jednotku,sací potrubí,cívku atd. miloš


22.1.07, 08:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
ano přesně tak jelikož sem měl auto bez vnitřku tak to nebyl problém

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


22.1.07, 09:30
Profil ICQ

Příspěvky: 13
Příspěvek 
Prosim, je opravdu nutné měnit nádrž, nelze zamontovat čerpadlo do stávající? Mám take ECOTRONIKA, tak uvažuji o přestavbě na BMM, hlavně kvůli LPG, jak jsem pochopil po prostudování článku o karburatorch, tak by to nikdy nefungovalo spravně. Jak je to s tím sacím potrubím, v čem se liší?


8.5.07, 15:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
no tak se sacím potrubím je to tak že je naprosto stejné jak u stříkačky tak u ecotronika já sem ho měnil jen proto že se mi nechtělo sundavat karburátor a dávat tam vstřik jinak na to jestli se dá vyměnit jen ten vrch ti dnes neodpovim ale myslim že se to nedá jinak bych ji neměnil já sem na tohle docela línej :lol: ale podívám se zítra ale když si vzpomenu co všechno musíš vyměnit tak si myslim že ta nádrž už je pohodička

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


8.5.07, 15:59
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
doubek61 píše:
Prosim, je opravdu nutné měnit nádrž, nelze zamontovat čerpadlo do stávající? Mám take ECOTRONIKA, tak uvažuji o přestavbě na BMM, hlavně kvůli LPG, jak jsem pochopil po prostudování článku o karburatorch, tak by to nikdy nefungovalo spravně. Jak je to s tím sacím potrubím, v čem se liší?


nádrž je prostě jiná a čerpadlo tam nenarveš, jedině ho vykochat a spustit na dno miloš


8.5.07, 15:59
Profil

Příspěvky: 13
Příspěvek 
No co všechno se musí mněnit čidla tam mam(včetně lambda a hal čidla otáček), rozdělovač taky, tak pouze sundat karburator nahradit ho vstřikem a zapojit mozek, pak tu nadrž(neda se to tedy řešít vnějším čerpadlem)?


8.5.07, 16:53
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
doubek61 píše:
No co všechno se musí mněnit čidla tam mam(včetně lambda a hal čidla otáček), rozdělovač taky, tak pouze sundat karburator nahradit ho vstřikem a zapojit mozek, pak tu nadrž(neda se to tedy řešít vnějším čerpadlem)?


no překopat to jde na karbec a dát do na BMM jedině sehnat totálku a překopat jinak z toho zcvokenš miloš


8.5.07, 17:48
Profil

Příspěvky: 13
Příspěvek 
Stála nechápu v čem je problem krom té nádrže?


8.5.07, 18:34
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
doubek61 píše:
Stála nechápu v čem je problem krom té nádrže?


no michal už to pochopil dokonale, tak to zkus a uvidíš miloš


8.5.07, 18:45
Profil

Příspěvky: 13
Příspěvek 
Teď buďme konkrétní, co je nutné překopat z mechaniky: 1. setrvačník s čidlem otaček?
2. výfuk s lembdasondou a katalizatorem?
3. sání ?
4. co ještě na motoru?

O tom benzínu, nevíte někdo o nějakém čerpadýlku, které jde připjit mimo nádrž?
Elektrika, myslím že by nemněl bít problém.


8.5.07, 20:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz