výměna silentbloků fav. ´94
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ernest píše: jak moc je to složité? vodní pumpa musí ven?
dá sa vymeniť aj samotný silent, motor treba podvihnúť tak aby bol ten silent mimo konzoly. ideálne by sa mal prelisovať prípravkom, ale starý vyberieš tak že nájdeš miesto, spravidla je to hore kde sa na starom silente spájajú tie plechy, pod jeden zaklepeš šroubovák a jednu stranu toho prechu vtlačíš dovnútra, potom cetý zbytok toho silentu vyberieš s tej pumpy ľahko.
nový tam jemne naklepkáš, ide to v pohode, akurát by som ti rovno poradil, aby si ho zaistil proti pootošeniu, ja som to neurobil a on sa pootočil a strašne to v zábere mlátilo, potom som navŕtal dierku skrz konzolu a plech silentu, do nej závit zaskrutkoval šzoub a ten zaistil matkou...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.1.09, 12:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ernest
Příspěvky: 7 Bydliště: OV a okolí
|
michalkatka píše: Ernest píše: jak moc je to složité? vodní pumpa musí ven? dá sa vymeniť aj samotný silent, motor treba podvihnúť tak aby bol ten silent mimo konzoly. ideálne by sa mal prelisovať prípravkom, ale starý vyberieš tak že nájdeš miesto, spravidla je to hore kde sa na starom silente spájajú tie plechy, pod jeden zaklepeš šroubovák a jednu stranu toho prechu vtlačíš dovnútra, potom cetý zbytok toho silentu vyberieš s tej pumpy ľahko. nový tam jemne naklepkáš, ide to v pohode, akurát by som ti rovno poradil, aby si ho zaistil proti pootošeniu, ja som to neurobil a on sa pootočil a strašne to v zábere mlátilo, potom som navŕtal dierku skrz konzolu a plech silentu, do nej závit zaskrutkoval šzoub a ten zaistil matkou...
Tak to mám hotové. Motor jsem přizvedl a trošku ho zapáčil dopředu, starý silentblok vypadl skoro sám. Nový (Gumokov za 135,-) tam šel docela těžko, musel jsem mu lehce opilovat hranu + trochu oleje. Nakonec jsem to pojistil samořezným šroubem je po problému s hrčením při rozjezdu a vůbec celkově je to teď tišší.
Díky moc za podrobný návod!!
Ernest
_________________ Formánek´94 + LPG
|
24.1.09, 18:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ernest píše: Díky moc za podrobný návod!! Ernest
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.1.09, 18:21 |
|
|
Martin Čapka
Příspěvky: 4
|
A nemohlo by to být uložení tlumičů? Mám stejný problém Kristensen píše: Petr105 píše: A ten je kde? na rameni zespodu v podstatě přímo pod nohama, konkretně snad přímo pod patama, nejlepší je samozřejmě vyměnit oba ale je taky dobré pro potvrzení posadit spolujezdce ať dá nohu do míst toho silentbloku a rozjet se nebo ubrat tak aby to bouchlo zda to ucítí v noze.
|
1.3.09, 20:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
no nechápu vůbec bez demontáže majzlu a svěráku si to neumím ani představit třeeba že tam nešel, čím ho tam tlačit jedna neopatrnost a ten příšek skur.. š miloš
|
1.3.09, 21:08 |
|
|
cia
Příspěvky: 2 Bydliště: Litvínov
|
michalkatka píše: Ernest píše: jak moc je to složité? vodní pumpa musí ven? dá sa vymeniť aj samotný silent, motor treba podvihnúť tak aby bol ten silent mimo konzoly. ideálne by sa mal prelisovať prípravkom, ale starý vyberieš tak že nájdeš miesto, spravidla je to hore kde sa na starom silente spájajú tie plechy, pod jeden zaklepeš šroubovák a jednu stranu toho prechu vtlačíš dovnútra, potom cetý zbytok toho silentu vyberieš s tej pumpy ľahko. nový tam jemne naklepkáš, ide to v pohode, akurát by som ti rovno poradil, aby si ho zaistil proti pootošeniu, ja som to neurobil a on sa pootočil a strašne to v zábere mlátilo, potom som navŕtal dierku skrz konzolu a plech silentu, do nej závit zaskrutkoval šzoub a ten zaistil matkou...
ahoj prosím tě,chci se zeptat jak to dělaj v servisu s tím zajištěním proti pootočení silentu,protože nemám tu možnost na místě vyvrtat díru pro zajištění.Zatím se chystám na výměnu pravého silentbloku a nevím jestli se mi to povede S autem už se nedá ani jet,nebo možná dá,ale je to strašný mám strach,že mi vypadne motor
_________________ Škoda Forman Monomotronic
|
19.7.09, 10:19 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
nevim proc tak kdo co zajistujete zbytecne ten silentblok tam musi drzet sam delali sme to taky ale tam sme delali i rozvody tak uz sem tu pumpu vytahl a nalisoval sem silentblok ve sveraku..jinak se na to da vyrobit pripravek pokud ma nekdo moznost soustruhu..kdyby byl zajem muzu vyrobit doma
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.7.09, 10:39 |
|
|
cia
Příspěvky: 2 Bydliště: Litvínov
|
Jiri píše: nevim proc tak kdo co zajistujete zbytecne ten silentblok tam musi drzet sam delali sme to taky ale tam sme delali i rozvody tak uz sem tu pumpu vytahl a nalisoval sem silentblok ve sveraku..jinak se na to da vyrobit pripravek pokud ma nekdo moznost soustruhu..kdyby byl zajem muzu vyrobit doma
proto jsem se ptal na to zajištění,také si myslím,že by to mělo držet samo když je to vlisovaný.
_________________ Škoda Forman Monomotronic
|
19.7.09, 12:41 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
cia píše: Jiri píše: nevim proc tak kdo co zajistujete zbytecne ten silentblok tam musi drzet sam delali sme to taky ale tam sme delali i rozvody tak uz sem tu pumpu vytahl a nalisoval sem silentblok ve sveraku..jinak se na to da vyrobit pripravek pokud ma nekdo moznost soustruhu..kdyby byl zajem muzu vyrobit doma proto jsem se ptal na to zajištění,také si myslím,že by to mělo držet samo když je to vlisovaný.
vsak spravne pokud ten silentblok je novej...a ne treba nejak narizlej a vytazenej starsi z jinyho auta tak drzet urcite bude i bez zajisteni
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.7.09, 14:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: vsak spravne pokud ten silentblok je novej...a ne treba nejak narizlej a vytazenej starsi z jinyho auta tak drzet urcite bude i bez zajisteni
ja som tam ten silent dal nový, originál a po cca 2 týždňoch sa s tým nedalo prudšie rozbehnúť, tak som to spravil takto a mám pokoj...
ja netvrdím že sa musí zaistiť, ak to "odborne" nalisuješ tak zrejme nie, alebo to zaistiť nejakým tmelom, alebo lepidlom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.09, 23:45 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Kristensen píše: bosator píše: Mám podobnej problém favorit r.v. 93, když je tak méně jak cca 5°C, tak při rozjedu, nebo při prudším přídání, to jakoby bouchá – tupé rány do podlahy na straně u spolujezce. Favorit má nejeto jen 50tis km, simerinky u pumpy a na převodovce jsou v pořádku. Tak ten gramofon, nebo ktrej? Pokud to bouchá do podlahy tak spíš ten na rameni, viz vysvětlení Petroj105
začátkem jara jsem vyměnil oba zadní silntbloky na ramenech a na vzpěře (telefonu), vše originál, šli tam dost ztuha, určitě teď v nich žádná vůle není. Teď jak se ochladilo, bochá to zase. Při rozjezdu a prudším ubrání plynu, když je auto studené, to bouchá (vrzávé tupé rány) jakoby do podlahy u spolujezce, až se auto ohřeje už to nebochá, zajímavé. Silenblok na pumpě a na převodovce se zdají v pořádku, tlumiče a jejich uložení taky. Vůbec na to nemůžu příjít. Moc díky za nápady
|
4.11.09, 11:54 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jo tak to mi dělá taky..Prostě je zima no..Po zahřátí to přestane-neřeším to..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
8.11.09, 03:10 |
|
|
M4sterCZ
Junior TW team
Příspěvky: 964 Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
|
NOVON píše: Jo tak to mi dělá taky..Prostě je zima no..Po zahřátí to přestane-neřeším to..
my se už jednou menili silent na vodní pumpě co my sme už znalí
_________________ Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji Škoda Octavia 1,6 MPi Člen Junior TW teamu
|
8.11.09, 09:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|