Autor |
Zpráva |
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
Po vyradeni vo vysokej rychlosti zhasina
Mam problem v tom ze ked auto rozbehnem na vyssiu rychlost a vyradim do neutralu tak ma motor vo volnobehu priliz niske otacky nekedy aj zhasne. (sice po zaradeni samozrejme naskoci ale aj tak ma to dost znervoznuje) Robi to len pri vacsich rychlostiach ked vyradim zo stvorky, normalne to na volnobehu nezhasina. Nevite kde moze byt chyba a jak ju fixnut?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
24.7.09, 21:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
A jak se chová když, na místě podržíš vysoké otáčky a pak pustíš? Drží?
|
24.7.09, 22:20 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
to udrzi, len ked sa poriadne rozbehnem tak na 90-100ku a vyradim napr z kopca tak otacky klesnu tak na cca 600 a nekedy to aj zhasne
v nizsich rychlostiach a za statia to ide normalne co si pametam ale tak faktom je ze na nizsich rychlostiach to moc do otacok nezenem
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
27.7.09, 15:01 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A normálne máš aký voľnobeh?
Znelo by mi to totiž na nesprávne nastavený karbec/prisávanie falošného vzduchu...ale aj nespráven nastavené zapaľovanie toto môže spôsobovať...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.7.09, 19:37 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
normalne je volnobeh tak cca 900-1000 podla teploty motora
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
27.7.09, 19:52 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak to je čudné...šiel by som do karburátora...kontrola+vyčistenie...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.7.09, 20:03 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
mne toto robilo ked som jazdil s nie uplne zavretym syticom - tj bohata zmes
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
27.7.09, 20:16 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
sytic mam urcite vypnuty, leda ze by bola dajak posrata ta packa ze aj ked je uplne naspodu tak sytic neni uplne vypnuty
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
27.7.09, 21:18 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Exithus píše: sytic mam urcite vypnuty, leda ze by bola dajak posrata ta packa ze aj ked je uplne naspodu tak sytic neni uplne vypnuty
no ano to bol ten problem treba na karburatore pozret
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
27.7.09, 21:19 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
ja som trochu nevzdelanejsi ako vy co v karburatore treba pozret?
alebo lepsie: co treba otvorit kam sa pozret a ktory srob otocit kotrym smerom
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
27.7.09, 21:26 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Exithus píše: ja som trochu nevzdelanejsi ako vy co v karburatore treba pozret? alebo lepsie: co treba otvorit kam sa pozret a ktory srob otocit kotrym smerom
najdi na karburatore koniec bowdenu sytica (jeden je na plyn druhy sytic) a skontroluj ci pri stlacenej packe je packa sytica na karburatore uplne na doraze
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
27.7.09, 21:46 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
pri vypnutom sytici je klapka na doraz cize tym to nebude...nejake ine napady ?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
1.8.09, 18:52 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
jsem sice tež laik..ale nemuže se mu zasekávat klapka nebo drhnout někde něco?
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
1.8.09, 19:06 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no podobnu vec riesim sam, ale nie uplne zhasinanie ale pokles otacok ked napr vytocim dvojku co to da tak mi po pusteni plynu otacky poklesnu k 300-400 a potom sa pomaly vratia nazad. skusim pozret este predstih a podtlakovu regulaciu. karburator mam naladeny.
Cize odporucam naladit predstih a karburator
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
1.8.09, 19:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jestli to dobře chápu tak motor drží volnoběh
při vyřazení z vyšších otáček exitus
problém je v odpojovači volnoběhu v cívce přisává vzduch vadným těsněním nebo je povolená, při větších otáčkách přisává a směs na volnoběh je chudá nebo tam není a než se stihne vytvořit chcípen exitus miloš
|
2.8.09, 10:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|