Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.11.24, 04:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Seřízení karburátoru Favo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek Seřízení karburátoru Favo
zdravím... chtěl jsem se zeptat kde najdu na favoritáckým karburátoru šroub na seřízení bohatosti směsi... koukal jsem na to asi půl hodiny a našel jsem jen vzduch... nenajde se tu někdo kdo by poradil? popřípadě poslal obrázek? díky moc


28.7.09, 21:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Je tam jen jeden šroub na bohatost směsi - vzduchu s benzínem. Je zboku v rohu, nastaví se tak, že se utáhne (s citem, je tam gumový o-kroužek), povolí se o tři otáčky a při ohřátém motoru se pak postupně utahuje, dokud nepřestane být volnoběh pravidelný, tam se půl otáčky přidá a je to. Zkrátka se to nastaví tak, aby to na volnoběh mělo co nejvyšší otáčky, na jednu stranu (doprava) to bude kolísat-vynechávat a na druhou stranu (doleva) to bude kolísat do rytmu koňskýho běhu tadada-tadada-tadada :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


28.7.09, 22:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já znám zase jiný způsob. Popisoval ho tady Kristensen nebo kdo. Šroub bohatosti utáhni, povol o tři otáčky. Nastartuj a šroubem volnoběhu (zezadu přes díru v plechu) si vytoč trochu vyšší otáčky (tak 1200). Pak začni šroub bohatosti pomaličku utahovat (ale opravdu pomalu) a pozorně poslouchej motor. Až uslyšíš, že se otáčky začaly zvedat, tak se zastav a šroub zase povoluj. Přitom počítej otáčky šroubováku. Povoluj tak dlouho, než se otáčky motoru zase začnou zvyšovat. Potom ty napočítané otáčky vyděl dvěma a šroub o tuto hodnotu přitáhni. Pak si zase seřiď volnoběh na těch 750-800 ot/min.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


29.7.09, 00:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
To jsme zase na těch nejvyšších otáčkách jen pro trochu jinou polohu klapky.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


29.7.09, 07:43
Profil ICQ

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
díky moc chlapy... jdu to zkusit...


29.7.09, 14:28
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz