Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 01:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 teplota za tepla 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no rozhodne ma v motoru pruvan, coz ucrite pomuze..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


7.8.09, 11:32
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Docela by mě zajímalo, jak se tím ovlivnilo proudění navržené v AZNP. Pokud vím, část otvorů v kapotě přivádí vzduch, část odvádí. Taková simulace by byla zajímavá

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


7.8.09, 11:40
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to jo, nekde na netu je obrazek obtekani vzduchu okolo skodovky, tak podle toho by se dalo zjistit kam by se pripadne mohly udelat vydechy, nadechy a popr pak i vzdechy :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


7.8.09, 12:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
jj, to je ono

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


7.8.09, 12:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak skús vybrať termostat úplne, aby si nejak eliminoval jeho vplyv...aj keď termostat vždy škrtí prietok, no...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.8.09, 13:15
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Hele obětovat děrované čelo kvůli nějakýmu eMkovýmu? :? Spíš zadní čelo z kila, těch bylo víc, a není problém ho sehnat. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


7.8.09, 13:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Pootevřené víko mělo smysl u stovky, která měla chladič vzadu. Zlepšil se průtok vzduchu chladičem. U stodvacítek moc nepomůže.


7.8.09, 20:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
jj, na š100 jsme to tak jezdili

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


8.8.09, 07:35
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kyselina solná za 28 korun :D miloš


8.8.09, 11:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
MATTESS píše:
jj, na š100 jsme to tak jezdili
Fuuu, a ja so Š11OLS no problem...nikdy...dokonca sme tam nemali ani tú gumu medzi chladičom a vetrákom...a to sa nejazdilo nijak kľudne :lol:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.8.09, 12:05
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
kyselina solná za 28 korun :D miloš


My to chceme zkusit s kyselinou fosforecnou za 0Kc :-) Tak snad to nesezere cely auto.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.8.09, 12:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
ferrari: my to dávali jen na delší cesty na dovolenou apod. preventivně.

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


8.8.09, 14:00
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
IMHO je blbost řešit přehřívání motoru větráním motorového prostoru, pokud to přímo nesouvisí s náporem vzduchu na chladič (jako u zmiňovaných MB a 100/110) a přívodem vzduchu k filtrboxu. Větrání motoru odebere teplo převážně z částí, které jsou na chlazení téměř nezávislé (výfukové potrubí, svody, sání, karbec, filtrbox, alternátor apod.). Takže i kdyby byl motor uzavřen ve vzduchotěsném boxu, musí se standardní vodní cestou uchladit (nepočítám vanu, která je k chlazezní určená), problém by byl akorát v přehřátí prostoru kolem motoru od výfuku a výfukových svodů. Takže za jediné správné řešení považuju zjištění slabého článku současného vodního chlazení a odpovídající úpravu k zvýšení účinnosti chlazení. Odvětrání motoru považuju za vhodné jen z důvodu zmenšení teploty v motorovém prostoru a tedy i teploty nasávaného vzduchu.

Tak a do mě. :lol:


8.8.09, 14:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Z motoru odsala treba i 5% tepla to zas neni malo.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.8.09, 15:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Matthes píše:
Z motoru odsala treba i 5% tepla to zas neni malo.


Pokud odebrání 5% tepla pomůže zabránit přehřívání, pak je chladící systém poddimenzován...


8.8.09, 15:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz