|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
chobot
Příspěvky: 2
|
imobilizér felicia 1.3
Ahoj lidi, žádám o radu. Koupil jsem motor do felicie, i s řídící jednotkou. Bohužel, bylo to z feldy s imobilizérem, takže když jednotku připojím, nastaruji, ale okamžitě to chcípne. (moje felda je bez imobilizéru 40kW) Zjistil jsem ze zapojení svorkovnice řídící jednotky, že imobilizér je připojen k patřičnému konektoru řídící jednotky, ale nemám představu, jak jej vyřadit. Zda je vodičen přiváděn nějaký signál, je ukostřen. Prostě co s tím? Pokud někdo ví a dpoví, budu rád. Díky.
|
7.8.09, 13:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: imobilizér felicia 1.3
chobot píše: Ahoj lidi, žádám o radu. Koupil jsem motor do felicie, i s řídící jednotkou. Bohužel, bylo to z feldy s imobilizérem, takže když jednotku připojím, nastaruji, ale okamžitě to chcípne. (moje felda je bez imobilizéru 40kW) Zjistil jsem ze zapojení svorkovnice řídící jednotky, že imobilizér je připojen k patřičnému konektoru řídící jednotky, ale nemám představu, jak jej vyřadit. Zda je vodičen přiváděn nějaký signál, je ukostřen. Prostě co s tím? Pokud někdo ví a dpoví, budu rád. Díky.
a na co sis ho koupil? do čeho jsi ho dal? koupil sis asi 50 kW a dals místo 40 kW
vyřadit imobilizer nejde, kde kdo ví že to jde , ale nikdo neví jak
imobilizer ti odstraní jedině opravář řídícídh jednotek ty opravy jsou kolem 1400 korun,
jinak si ten imobilizer musíš dotělat včetně snímacího kroužku a transpordéru, a nejlevnější varianta je pro tebe zajít někde na šrot a sehnat tam řj 50 kW bez ima
nebo tam prdni tu svoji jednotku 40 kW rozdíl ani nepoznáš miloš
|
7.8.09, 15:34 |
|
|
chobot
Příspěvky: 2
|
Re: imobilizér felicia 1.3
slovacek.milos píše: chobot píše: Ahoj lidi, žádám o radu. Koupil jsem motor do felicie, i s řídící jednotkou. Bohužel, bylo to z feldy s imobilizérem, takže když jednotku připojím, nastaruji, ale okamžitě to chcípne. (moje felda je bez imobilizéru 40kW) Zjistil jsem ze zapojení svorkovnice řídící jednotky, že imobilizér je připojen k patřičnému konektoru řídící jednotky, ale nemám představu, jak jej vyřadit. Zda je vodičen přiváděn nějaký signál, je ukostřen. Prostě co s tím? Pokud někdo ví a dpoví, budu rád. Díky. a na co sis ho koupil? do čeho jsi ho dal? koupil sis asi 50 kW a dals místo 40 kW vyřadit imobilizer nejde, kde kdo ví že to jde , ale nikdo neví jak imobilizer ti odstraní jedině opravář řídícídh jednotek ty opravy jsou kolem 1400 korun, jinak si ten imobilizer musíš dotělat včetně snímacího kroužku a transpordéru, a nejlevnější varianta je pro tebe zajít někde na šrot a sehnat tam řj 50 kW bez ima nebo tam prdni tu svoji jednotku 40 kW rozdíl ani nepoznáš miloš
Díky, ten motor měl najeto jen 70 000 km, kdežto můj skoro 200 000, takže tak. Jenomže jsem to vzal bez spínací skříňky a klíčku s RCL členem, či co v tom je. Až při výměně jsem zjistil, že to má vývod k imobilizéru. Neznám princip, pouze to beru selským rozumem elektrotechnika, pokud jde použít bez problémů řídící jednotka ze 40kW, tak je to v pohodě. Nevíš náhodou, jestli lze prohodit EPROMky mezi jednotlivými jednotkami?
To máš pravdu, že kdekdo ví, že to jde, ale nikdo neví jak. (-:
|
7.8.09, 20:34 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Mozno ide, ale nehrabal by som sa v tom.
Zozen si50kW RJ s favorita okolo roku 94-95 a budes ma po probleme. Najistejsie pickup, ten sa robil len 50kW.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
7.8.09, 20:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: imobilizér felicia 1.3
chobot píše: slovacek.milos píše: chobot píše: Ahoj lidi, žádám o radu. Koupil jsem motor do felicie, i s řídící jednotkou. Bohužel, bylo to z feldy s imobilizérem, takže když jednotku připojím, nastaruji, ale okamžitě to chcípne. (moje felda je bez imobilizéru 40kW) Zjistil jsem ze zapojení svorkovnice řídící jednotky, že imobilizér je připojen k patřičnému konektoru řídící jednotky, ale nemám představu, jak jej vyřadit. Zda je vodičen přiváděn nějaký signál, je ukostřen. Prostě co s tím? Pokud někdo ví a dpoví, budu rád. Díky. a na co sis ho koupil? do čeho jsi ho dal? koupil sis asi 50 kW a dals místo 40 kW vyřadit imobilizer nejde, kde kdo ví že to jde , ale nikdo neví jak imobilizer ti odstraní jedině opravář řídícídh jednotek ty opravy jsou kolem 1400 korun, jinak si ten imobilizer musíš dotělat včetně snímacího kroužku a transpordéru, a nejlevnější varianta je pro tebe zajít někde na šrot a sehnat tam řj 50 kW bez ima nebo tam prdni tu svoji jednotku 40 kW rozdíl ani nepoznáš miloš Díky, ten motor měl najeto jen 70 000 km, kdežto můj skoro 200 000, takže tak. Jenomže jsem to vzal bez spínací skříňky a klíčku s RCL členem, či co v tom je. Až při výměně jsem zjistil, že to má vývod k imobilizéru. Neznám princip, pouze to beru selským rozumem elektrotechnika, pokud jde použít bez problémů řídící jednotka ze 40kW, tak je to v pohodě. Nevíš náhodou, jestli lze prohodit EPROMky mezi jednotlivými jednotkami? To máš pravdu, že kdekdo ví, že to jde, ale nikdo neví jak. (-:
to neřeš napoj to na tu svoji 40 a jezdi řeknu ti z vlastní praxe že 40 jela lépe jak 50, jak se dopracuješ k padesátce vyzkoušáš zblblých jednotek co si přepíšou empromku je mraky miloš
|
7.8.09, 21:18 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|