Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
volba pístů do 742.13
jiz jsem interne resil s nekolika cleny.. potrebuji pouzit blok a hlavu z vozu S130L . mym cilem je ziskat motor s kompresi min 10:1, vackuv hridel bude S110Rnebo felda BMM, spalovat bude LPG.
a ja resim pouziti pistu :
1) origo S 130 , blok snizit o 0,4-0,5mm, vyhody :jednoduchost
2) pouzit tubus 136 , snizit blok pomalu o 1mm, nemuzu se dopocitat konkretni hodnoty, vyhody : modernejsi pist, lepsi pistni krouzky-dlouha zivotnost
3) pouzit tubus 77mm a jen zarovnat hlavu, vyhody:pozadovany komprese dosahnu zvysenim zdvihovyho objemu, nevyhody - neznam zivotnost teto sady
tak k cemu byste se priklonili vy?
ps, kdo napise, dej tam celyho favorita je debil,protoze na to se neptam
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
Naposledy upravil Kachnis dne 30.8.09, 20:44, celkově upraveno 4
|
30.8.09, 19:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ja mam 130ku ktora toci cez 230tisic a kruzky drzia daj tam 130 a stiahni hlavu kolko potrebujes, s ostatnym by si sa sral a vysledok rovnaky
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
30.8.09, 19:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: volba pisti do 742.13
to je dilema, ako by sedel piest MPi vo vložke 130 blok prečo dole neviem presné hodnoty, ale 130 má origo piesty s dosť veľkou dierou...
aký je rozdiel v ojniciach a piestoch Favo136/130 nedali by sa použiť aj MPi piesty
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.8.09, 19:38 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: volba pisti do 742.13
130ka ma pist takovej divoce tvarovanej kvuli vysoky kompresi 9,7:1, favo ma pist rovnej a komprsi dela ten tvar spalovaku v hlave.. takze snizovat blok proto aby se zvysila komprese a nemusela se snizovat hlava, ktera uz tak bude dost namahana no a pisty MPi nemaj smysl,protoze jsou jen o 0,2mm vyssi nez favorit.. a ojnice favorita jsou pevnejsi,ale ty jsem neresil
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.8.09, 19:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: volba pisti do 742.13
Kachnis píše: 130ka ma pist takovej divoce tvarovanej kvuli vysoky kompresi 9,7:1, favo ma pist rovnej a komprsi dela ten tvar spalovaku v hlave.. takze snizovat blok proto aby se zvysila komprese a nemusela se snizovat hlava, ktera uz tak bude dost namahana no a pisty MPi nemaj smysl,protoze jsou jen o 0,2mm vyssi nez favorit.. a ojnice favorita jsou pevnejsi,ale ty jsem neresil
dobre, ale ak má piestny čap 130 rovnako vysoko ako Favo rsp. MPi tak nevidím prečo chceš znižovať blok, jednoducho vymeniš piesty a hotovo, Fačko má bimetalické čo je nesporná výhoda... dokonca by sa mi potom zdal KP aj moc veliký...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.8.09, 19:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jen pro představu 130 píst vypadá takhle
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.8.09, 19:54 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Vrtání 77m je fakt kinder vajíčko...už origo 75.5mm je plechovka.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
30.8.09, 20:03 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: volba pisti do 742.13
michalkatka píše: dobre, ale ak má piestny čap 130 rovnako vysoko ako Favo rsp. MPi tak nevidím prečo chceš znižovať blok, jednoducho vymeniš piesty a hotovo, Fačko má bimetalické čo je nesporná výhoda... dokonca by sa mi potom zdal KP aj moc veliký...
Michale, neres vyresene, pistni cep je vsude stejne vysoko, jenze 130 pist je vypoukly a favorit rovny,proto ma favoriti pist ve 130ce motoru nizsi kompresi.. pouzitim pistu mpi si pomuzes o 0,2mm ale tim se jeste porad nedostanes na puvodni 9,7 natoz na 10..blok snizovat proto, abych nemusel snizovat litinovou hlavu.. je to normalni uprava, delali to i v metalexu.. aby nerezali hlavu, vzali blok o 2mm, zkratili vlozky a bylo..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.8.09, 20:24 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: volba pisti do 742.13
keby cosi jeden 742.13 blok tu mam na skrini
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
30.8.09, 20:25 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: volba pisti do 742.13
darklord píše: keby cosi jeden 742.13 blok tu mam na skrini
vsak uz mam z nej doma klikovku si to moh poslat najednou
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.8.09, 20:30 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Martin 007 píše: Vrtání 77m je fakt kinder vajíčko...už origo 75.5mm je plechovka.
vrta se i 78, ale mas pravdu..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.8.09, 20:32 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Netvrdím že to nemaká jo...i při závodech a u vrchařů, ale ten pocit. Neim no...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
30.8.09, 20:35 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
77 sem měl v ruce a to už byla plechovka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.8.09, 20:38 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: volba pisti do 742.13
Kachnis píše: vsak uz mam z nej doma klikovku si to moh poslat najednou
no, keby si povedal ze chces inak aj ojnice by sa nasli, tie budu asi tiez niekde na skrini
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
30.8.09, 20:40 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Martin 007 píše: Netvrdím že to nemaká jo...i při závodech a u vrchařů, ale ten pocit. Neim no...
no prave, ten pocit..ono to neco vydrzet musi, kdyz se s tim jezdi zavody ale je to vzdycky na chvili, ze .nutno dodat ze moje standadni doba chodu motoru je 2-3 hodiny..kratsi vzdalenosti moc nejezdim no a pak jsou dovolenky a tak, kdy motor prakticky nevychladne po dobu 12h...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.8.09, 20:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 65 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|