Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 19:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LPG 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martin píše:
Díky za vysvětlení. U jednoho auta je znát, že jde do motoru více plynu, než by mělo. Myslel jsem, že jsou již špatné membrány a ono by možná stačilo přihnout tu páčku. Možná to zkusím rozebrat. Jenom se bojím aby se mi nerozsypaly membrány, už tam jsou pěkně dlouho.


pokud to nemá potíže s volnoběhem tak bych to pořešil škrtákem, dej asi 3000 otáček zatáhni to až to bude chcípat a pak to povol o jednu točku, pak jezdi a povoluj to po deseti minutách a udělej si to na svoji nohu miloš


24.1.07, 20:31
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
opět platí točit a točit a točit, až ti to vyhovuje i přiměřeně spotřebou :D
membrány, celá sada tu někdo sháněl a stála kolem 900kč

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


24.1.07, 20:35
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ono se to řekne točit, v podstatě je to vždy šroubkem, ale musíš vědět kterým miloš


27.1.07, 12:37
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
na lpg je tam jeden, na bohatost, druhej an seřízení +- volnoběhu, jěště by měl bejt v reduktoru, nějakej imbus, na hrubý nastven, to jsem nenašel, většinou to štouraj v servisu
jo a většinou volnoběh ani neseřezizuju i při úpravě karburátoru, ho drží bez problému

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


27.1.07, 13:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
spartra píše:
na lpg je tam jeden, na bohatost, druhej an seřízení +- volnoběhu, jěště by měl bejt v reduktoru, nějakej imbus, na hrubý nastven, to jsem nenašel, většinou to štouraj v servisu
jo a většinou volnoběh ani neseřezizuju i při úpravě karburátoru, ho drží bez problému


ten imbus je u BRC hrubé nastavení, ale ne všechny je tam taky jen ucpávka, ten volnoběh to musíš tím přímo působíš na pístek páčky druhého stupně a celkově ovlivníš bohatost směsi i při jízdě, nejlépe když povoluješ až to chcípá a pak utahuješ otáčky se zvedají a pak klesají a skončíš u 850, to máš stějné jak u 1000 MB šroub bohatosti směsi a ten škrták na bohatost jak říkáš na ten je nejlepší dlohodobý výzkum, některé motory bnerou méně na bohatší směs, že mají větší výkon, některé nežerou na chudou miloš


27.1.07, 13:47
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak já brc nemám, asi proto, i když sem to tak nezkoumal :lol:
při nastavení otáček se hledá mezipoloha, mezi snížením - zvýšením otáček, to se dostanu na 1000ot/min
chytá bez problémů i v -15, do 5 vteřin to blafne
většinou při seřízení v servisu, sem to stahoval, mělo to stejný jízdní vlastnosti :lol:
tak na 120 kolem 10l lpg, favo 136 s upravenou hlavou 50kw + později upravený karburátor, 8 - 12l lpg, teď favo 135 snížená hlava + uoravený karburátor, bez dalších úprav 7,2 - 12 l lpg

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


27.1.07, 22:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tak nějak to je každopádně pokud máš chut se stím pohrávat, pístek páčky utopit o 1-2 mm při nové membráně, a novém vzducháči, vysoké napětí a čistota rozdělovače OK, svíčky 0.5mm, tak se dá pomalým doladováním jít na spotřebu menší než na benzín miloš


28.1.07, 09:38
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
tak nějak to je každopádně pokud máš chut se stím pohrávat, pístek páčky utopit o 1-2 mm při nové membráně, a novém vzducháči, vysoké napětí a čistota rozdělovače OK, svíčky 0.5mm, tak se dá pomalým doladováním jít na spotřebu menší než na benzín miloš


hrát, naposled když jsem chtěl revizi, mě to stálo 700kč, někdy příště si to otevřu sám :D, budu si hrát, zapalovaní je bezkontaktní, vysoké napětí by bylo, ten rozdělovač, na novej za 2500 nemám, je tam co je 8), svíčky na 0,5, to jsem nezkoušel, zajímavý, že ta 136 mě necukala, tahle 135 jo
zas menší spotřeba na benzín, nevím no, když táhnu vlek, tak to nějak nemůžu škrtit i na lpg :roll: dilema docela

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.1.07, 12:25
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
čím je vyšší tlak tak taky přeskokový odpor na elektrodách, a taky záleží na celkové kondici vysokého napětí, nejlepší je ale hned 0.5 mm že to nepřetěžuješ miloš


29.1.07, 11:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No a co si myslite o tych VN kabloch LPG od Tesly? Oplati sa alebo zbytocne? Mne casto odchadzaju sviecky, mozno z toho? Mam seriove kable cca rocne

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


29.1.07, 19:14
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
čím je vyšší tlak tak taky přeskokový odpor na elektrodách, a taky záleží na celkové kondici vysokého napětí, nejlepší je ale hned 0.5 mm že to nepřetěžuješ miloš


tak jsem našel fotky z tý moji 136 komprese 12:1 :o , jinak toho humusu si nevšímejte,to je namzaný takovou sračkou na závity 8)
Obrázek

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


29.1.07, 21:29
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
spartra píše:
slovacek.milos píše:
čím je vyšší tlak tak taky přeskokový odpor na elektrodách, a taky záleží na celkové kondici vysokého napětí, nejlepší je ale hned 0.5 mm že to nepřetěžuješ miloš


tak jsem našel fotky z tý moji 136 komprese 12:1 :o , jinak toho humusu si nevšímejte,to je namzaný takovou sračkou na závity 8)
Obrázek


no děs když kupuješ svíčky tak tu elektrodu co přihneš kupuj co nejtlusčí, ty tenké tam ti naběhnou velké odtrhy během několika stovek km miloš


30.1.07, 12:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
septim píše:
No a co si myslite o tych VN kabloch LPG od Tesly? Oplati sa alebo zbytocne? Mne casto odchadzaju sviecky, mozno z toho? Mam seriove kable cca rocne


septime já jsem ty kabely neviděl, pokud máš multimetr tak změř oddpor na LPG by měli být 2-3 kiloohmy podle délky kabelu, normální jsou do deseti a u benálu do l4 a vyhodit miloš


30.1.07, 12:09
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tím jsi myslel, silnější středovou elektrodu :shock: jinač mě vydrželi 3t.km pak to šlo na 3 válce, ale určo na lpg, to bylo o něco lepší :D

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


30.1.07, 12:14
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
spartra píše:
tím jsi myslel, silnější středovou elektrodu :shock: jinač mě vydrželi 3t.km pak to šlo na 3 válce, ale určo na lpg, to bylo o něco lepší :D


ne tu krajní elektrodu, dobrá je na champion ty se nepohnou, nejhorší je žigulík s vlekem v létě za 200 km jízdy z 0.5 na 0.8 mm a začal škubat tam musí být fakt tlustá, ani ty brisk LPG nefungujou, pokud je víc zatížíš tak roste odtrh miloš


30.1.07, 12:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz