Altik MAGNETON 70A-špatně dobíjí
Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Michale už samotný diody sehnat je docela obtížný,možná je seženeš a přelisuješ,ale možná se vyplatí koupit diodovej blok celej novej,k tomu nový originální relé,né žádnej hnůj z auto kelly nebo elitu...prostě vše v originálním balení...sběrací kroužky lízni na soustruhu a jsi na 14,2 bez zátěže jinak označení diod je 1N 3493R 1002 a 1N 3493 0902 budící jsou BY 251P P.S. tyhle čísla jsou podle starý normy a jsou snad Tesla norma ...Lépe je donést jí a oni ti najdou podobnou...Ale dneska jsou diodový bloky s uplně jinejma diodama...Asi je to zas nějaký lepší Možná proto se vyplatí celý nový a je klid jinak tuningová dioda funguje zrovna ta malá černá BY 251P dá ti tak 0,5V navrch...Můžeš laborovat,ale doporučuju vše vyměnit a pak můžeš laborovat s tunivkou
|
16.9.09, 21:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
patrik-hp píše: Michale už samotný diody sehnat je docela obtížný,možná je seženeš a přelisuješ,ale možná se vyplatí koupit diodovej blok celej novej,k tomu nový originální relé,né žádnej hnůj z auto kelly nebo elitu...prostě vše v originálním balení...sběrací kroužky lízni na soustruhu a jsi na 14,2 bez zátěže jinak označení diod je 1N 3493R 1002 a 1N 3493 0902 budící jsou BY 251P P.S. tyhle čísla jsou podle starý normy a jsou snad Tesla norma ...Lépe je donést jí a oni ti najdou podobnou...Ale dneska jsou diodový bloky s uplně jinejma diodama...Asi je to zas nějaký lepší Možná proto se vyplatí celý nový a je klid jinak tuningová dioda funguje zrovna ta malá černá BY 251P dá ti tak 0,5V navrch...Můžeš laborovat,ale doporučuju vše vyměnit a pak můžeš laborovat s tunivkou
dík, to označenie diód som už našiel, tuningovú diódu zavrhujem, radšej všetko v poriadnom stave, celý diódový blok je podľa mňa zbytočne drahý, záleží na tom za koľko sa mi podarí zohnať diódy, na nete cca 2,5eur a to sa už neoplatí, ešte uvidím...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.9.09, 18:26 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
17.9.09, 19:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to je lepšie, ale stále je to za 10eur a celý mostík som niekde videl za 14, alebo 15...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.9.09, 20:15 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Jenom takovej dotaz trochu mimo...čtu tohle téma a elektrice moc nerozumim...proč jsou magnetoňácký alternátory naprd? Dal jsem si alternátor z Fava do BX a jsem naprosto spokojenej...v BX byl totiž původní snad 60A vybrakovanej a tenhle jsem měl doma a sednul tam skoro bez úprav...Jezdim s tim už skoro rok a bez problémů, startuju v létě v zimě po nažhavení nadrc. V čem jsou Magnetony blbý?
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
Naposledy upravil Petr dne 18.9.09, 16:53, celkově upraveno 2
|
18.9.09, 11:16 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Konstrukce je naprd Viz loziska v plastovym pouzdru. A nedobiji to, maj naprd regulatory atd... Ono ze jezdis furt je hezky, ale meril si nekdy kolik ti to dobiji?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.9.09, 11:27 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
To Matthes:
U alternátoru ze Š120 nebo pak Favorit/Felicie jsou přeci obě ložiska uložený v hliníkovém odlitku, tak jaký plastový pouzdro? Když jsem ho dával do BX tak jsem dal nová ložiska Nachi s přesností C3. Dobíjení jsme měřili, už si to nepamatuju, ale mám pocit, že to dávalo buď 13,7 nebo spíš 13,9V. Taky je ale pravda, že kdysi mi alternátor v Renaultu 5 dával 14,5V nebo donce ještě o trochu víc, až jsem se divil a ničemu to nevadilo...žádná vyvařená baterka, žádný spálený žárovky, nic takovýho, naopak to svítilo úplně suprově...
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
18.9.09, 15:57 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No plastove pouzdro je v tom novejsim 70A altiku do feldy. Tech 13,7V ti dava kdy? Na volnobeh asi ne, co? Ja mam 14,6V MAX a jsem spokojen
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.9.09, 19:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: No plastove pouzdro je v tom novejsim 70A altiku do feldy. Tech 13,7V ti dava kdy? Na volnobeh asi ne, co? Ja mam 14,6V MAX a jsem spokojen
neviem aké plastové púzdro myslíš mal som ho rozobratý už viac krát a je konštrukciou rovnaký ako 55A a zasa ho tak nezatracuj, aj keď mne merania namerali že to dobíja nie ideálne, teraz po vyčistení a preletovaní tých spojov je to o mnoho lepšie, keď štartujem cítim že je baterka nabitá lepšie... a dokoca som dal nazad starý regulátor...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.9.09, 05:22 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak co to ma Semik za altik? Ze by novejsi provedeni?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.9.09, 09:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: Tak co to ma Semik za altik? Ze by novejsi provedeni?
neviem, ale 55A a 70A má obal rovnaký, takže aj uloženie ložísk, iný je iba stator, rotor a diódový blok...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.9.09, 09:13 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Tiez som mal jeden atik s plastovym puzdrom loziska. tusim to bol ten 90A r.v.2000. Takze mozno inovacia
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
20.9.09, 09:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak co jsem měřil své dobíjení, tak na prázdno při volnoběhu jsem měl asi okolo 14,2V a při zatížení světly a větrákem topení a rádiem, tak asi 13,7V, což se mi zdá slušné. Pod asi 13,5V už je to na kratší trasy riziko. Teď když se navíc musí svítit celý den, tak to tu baterku po startu ani pořádně nedobije. A máš Michale větší řemenici, nebo menší průměr. Nepomohlo by buď ji nechat někde stáhnout na soustruhu, nebo sehnat menší průměr?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.9.09, 10:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Tak co jsem měřil své dobíjení, tak na prázdno při volnoběhu jsem měl asi okolo 14,2V a při zatížení světly a větrákem topení a rádiem, tak asi 13,7V, což se mi zdá slušné. Pod asi 13,5V už je to na kratší trasy riziko. Teď když se navíc musí svítit celý den, tak to tu baterku po startu ani pořádně nedobije. A máš Michale větší řemenici, nebo menší průměr. Nepomohlo by buď ji nechat někde stáhnout na soustruhu, nebo sehnat menší průměr?
mám ten menší priemer... niekde je chyba, ale nateraz je to ok, a menám čas to riešiť, zoženiem celý diódový blok a uvidím...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.9.09, 10:16 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No moje 70A Magneton 791 ma to zadni lozisko v plastovym pouzdre, a obe dve loziska sou polska Je relativne novy, asi 2 roky od vyroby. A dobiji uplne naprd, na volnobeh vubec nic a v otackach s mirnym zatizenim jen 13.9V, vzdycky cekam kdy akumulator vyskoci z kastliku a nakope me ze chce vyssi napeti Budu to muset nejak resit nez dam nejaky inteligentni alternator
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.9.09, 18:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|