Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 00:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 Altik MAGNETON 70A-špatně dobíjí 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Michale už samotný diody sehnat je docela obtížný,možná je seženeš a přelisuješ,ale možná se vyplatí koupit diodovej blok celej novej,k tomu nový originální relé,né žádnej hnůj z auto kelly nebo elitu...prostě vše v originálním balení...sběrací kroužky lízni na soustruhu a jsi na 14,2 bez zátěže :wink: jinak označení diod je 1N 3493R 1002 a 1N 3493 0902 budící jsou BY 251P P.S. tyhle čísla jsou podle starý normy a jsou snad Tesla norma ...Lépe je donést jí a oni ti najdou podobnou...Ale dneska jsou diodový bloky s uplně jinejma diodama...Asi je to zas nějaký lepší :P Možná proto se vyplatí celý nový a je klid :wink: jinak tuningová dioda funguje zrovna ta malá černá BY 251P dá ti tak 0,5V navrch...Můžeš laborovat,ale doporučuju vše vyměnit a pak můžeš laborovat s tunivkou :lol:


16.9.09, 21:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Michale už samotný diody sehnat je docela obtížný,možná je seženeš a přelisuješ,ale možná se vyplatí koupit diodovej blok celej novej,k tomu nový originální relé,né žádnej hnůj z auto kelly nebo elitu...prostě vše v originálním balení...sběrací kroužky lízni na soustruhu a jsi na 14,2 bez zátěže :wink: jinak označení diod je 1N 3493R 1002 a 1N 3493 0902 budící jsou BY 251P P.S. tyhle čísla jsou podle starý normy a jsou snad Tesla norma ...Lépe je donést jí a oni ti najdou podobnou...Ale dneska jsou diodový bloky s uplně jinejma diodama...Asi je to zas nějaký lepší :P Možná proto se vyplatí celý nový a je klid :wink: jinak tuningová dioda funguje zrovna ta malá černá BY 251P dá ti tak 0,5V navrch...Můžeš laborovat,ale doporučuju vše vyměnit a pak můžeš laborovat s tunivkou :lol:


dík, to označenie diód som už našiel, tuningovú diódu zavrhujem, radšej všetko v poriadnom stave, celý diódový blok je podľa mňa zbytočne drahý, záleží na tom za koľko sa mi podarí zohnať diódy, na nete cca 2,5eur a to sa už neoplatí, ešte uvidím...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.9.09, 18:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Tu sú za 1,68 a 1,69eur:http://www.autosuciastky.sk/iss/?s=search&q=IN3493R&w=cpol http://www.autosuciastky.sk/iss/?s=search&q=IN3493/10048&w=cpol :wink:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


17.9.09, 19:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 


to je lepšie, ale stále je to za 10eur a celý mostík som niekde videl za 14, alebo 15...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.9.09, 20:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
Jenom takovej dotaz trochu mimo...čtu tohle téma a elektrice moc nerozumim...proč jsou magnetoňácký alternátory naprd? Dal jsem si alternátor z Fava do BX a jsem naprosto spokojenej...v BX byl totiž původní snad 60A vybrakovanej a tenhle jsem měl doma a sednul tam skoro bez úprav...Jezdim s tim už skoro rok a bez problémů, startuju v létě v zimě po nažhavení nadrc. V čem jsou Magnetony blbý?

_________________
Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí :-)
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára :-)
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo :-(


Naposledy upravil Petr dne 18.9.09, 16:53, celkově upraveno 2



18.9.09, 11:16
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Konstrukce je naprd :-) Viz loziska v plastovym pouzdru. A nedobiji to, maj naprd regulatory atd... Ono ze jezdis furt je hezky, ale meril si nekdy kolik ti to dobiji?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


18.9.09, 11:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
To Matthes:
U alternátoru ze Š120 nebo pak Favorit/Felicie jsou přeci obě ložiska uložený v hliníkovém odlitku, tak jaký plastový pouzdro? Když jsem ho dával do BX tak jsem dal nová ložiska Nachi s přesností C3. Dobíjení jsme měřili, už si to nepamatuju, ale mám pocit, že to dávalo buď 13,7 nebo spíš 13,9V. Taky je ale pravda, že kdysi mi alternátor v Renaultu 5 dával 14,5V nebo donce ještě o trochu víc, až jsem se divil a ničemu to nevadilo...žádná vyvařená baterka, žádný spálený žárovky, nic takovýho, naopak to svítilo úplně suprově...

_________________
Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí :-)
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára :-)
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo :-(


18.9.09, 15:57
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No plastove pouzdro je v tom novejsim 70A altiku do feldy. Tech 13,7V ti dava kdy? Na volnobeh asi ne, co? Ja mam 14,6V MAX a jsem spokojen :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


18.9.09, 19:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
No plastove pouzdro je v tom novejsim 70A altiku do feldy. Tech 13,7V ti dava kdy? Na volnobeh asi ne, co? Ja mam 14,6V MAX a jsem spokojen :-)


neviem aké plastové púzdro myslíš :?: mal som ho rozobratý už viac krát a je konštrukciou rovnaký ako 55A a zasa ho tak nezatracuj, aj keď mne merania namerali že to dobíja nie ideálne, teraz po vyčistení a preletovaní tých spojov je to o mnoho lepšie, keď štartujem cítim že je baterka nabitá lepšie... a dokoca som dal nazad starý regulátor...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.9.09, 05:22
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tak co to ma Semik za altik? Ze by novejsi provedeni?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.9.09, 09:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
Tak co to ma Semik za altik? Ze by novejsi provedeni?


neviem, ale 55A a 70A má obal rovnaký, takže aj uloženie ložísk, iný je iba stator, rotor a diódový blok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.9.09, 09:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Tiez som mal jeden atik s plastovym puzdrom loziska. tusim to bol ten 90A r.v.2000. Takze mozno inovacia :D

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


20.9.09, 09:58
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak co jsem měřil své dobíjení, tak na prázdno při volnoběhu jsem měl asi okolo 14,2V a při zatížení světly a větrákem topení a rádiem, tak asi 13,7V, což se mi zdá slušné. Pod asi 13,5V už je to na kratší trasy riziko. Teď když se navíc musí svítit celý den, tak to tu baterku po startu ani pořádně nedobije. A máš Michale větší řemenici, nebo menší průměr. Nepomohlo by buď ji nechat někde stáhnout na soustruhu, nebo sehnat menší průměr?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.9.09, 10:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Tak co jsem měřil své dobíjení, tak na prázdno při volnoběhu jsem měl asi okolo 14,2V a při zatížení světly a větrákem topení a rádiem, tak asi 13,7V, což se mi zdá slušné. Pod asi 13,5V už je to na kratší trasy riziko. Teď když se navíc musí svítit celý den, tak to tu baterku po startu ani pořádně nedobije. A máš Michale větší řemenici, nebo menší průměr. Nepomohlo by buď ji nechat někde stáhnout na soustruhu, nebo sehnat menší průměr?


mám ten menší priemer... niekde je chyba, ale nateraz je to ok, a menám čas to riešiť, zoženiem celý diódový blok a uvidím...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.9.09, 10:16
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No moje 70A Magneton 791 ma to zadni lozisko v plastovym pouzdre, a obe dve loziska sou polska :sick: Je relativne novy, asi 2 roky od vyroby. A dobiji uplne naprd, na volnobeh vubec nic a v otackach s mirnym zatizenim jen 13.9V, vzdycky cekam kdy akumulator vyskoci z kastliku a nakope me ze chce vyssi napeti :oops: :lol: Budu to muset nejak resit nez dam nejaky inteligentni alternator

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.9.09, 18:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz