Dobrý den,
jelikož jsem zde nový a hned jsem se stal nechtěně středem zájmu, byljsme požádán, ať sem vložím svůj vůz.
Je to v pravdě vyjímečné, neboť auto nijak nepropaguji - není proč....
Jedná se o stroj Škoda 120GLS - 7/1983, jsem 5tý majitel. Zakoupeno v roce 2003 s účelem dojetí do technické a zahodit. důvod byl jednoduchý - chyběly prahy, přední blatníky na kaši, motor v rozkladu atd...
Můj plán byl ovšem nabořen po zhruba týdnu vlastnictví (a to doslova) - auto bylo sestřeleno, a já rozmýšlel co dál. Za obdrženou zlatku, jsem se rozhodl auto reinkarnovat... Byla to první fáze zmrtvých vstání Karkulky.
Došlo k vyvaření nezbytného, odpadnutí vyhnilého a zprovoznění - bylo to mé první seznámení s COčkem, klempířinu jsem už trošku znal, a začal sjem se šťourat celkově ve všem možném i nemožném...ve finale jsem si auto i nalakoval v pomínkách v pravdě polních... Následovala první meněí expedice do Slovenského ráje s menším problémem na alternátoru (odešel rotor)...
Po návratu jsme se rozhodl, že dodám nápravy z tipu M a zgenerálkuji motor... bohužel se to trošku protáhlo a plány se postupně změnily...
Počal jsem scháněti díle na nápravy a připravovat na nasazení - psal se rok 2003 a auto stálo na kozách... během dalšího roku jsem připravil tunel na 5q a začal s barvením náprav ala cirkus a různým matláním všeho možného... v té době jsem neměl rozum
)
bohužel studium na VŠ a zároveń zaměstnání neumožnovali nalézti dostatek času na dokončení a tak auto nějaký rok chátralo pod plachtou..když jsem se konečně k auto opět dostal, tak bylo evidentně pozdě - stání na rozmáčeném povrchu vykonalo své...
Začala tedy fáze 3 - závěrečná (psal serok 2007). Kompletní odstrojení, vyvaření úplně všeho - s heslem rez musí pryč, a na auto pokud možno jen nové díly.
V této fázi jsme vyvařil od podlahy, přes prahy, vršky podběhů, nové dno kufru po nosníky až žadní blatníky - v podstatě celé auto... netknuta zůstala jen střecha... poté následovala fáze laku - tam jsem musel využít služeb lakovny ( ne že bych praktické zkušenosti neměl, ale chybělo zázemí....)
po návratu z lakovny začla fáze nastrojení - co šlo dáti nové, jest nové včetně srdce auta... motem jest - co posereš to tě posílí - nebo-li vše se nezdaří napoprvé, tak si to zopákni... hlavně vytrvej... takže poctivá domácí práce za použití logiky, rukou, andrta...
Současný stav :
Motor 120LS - sestaven z nových dílů, série
scháním 110R vačku
Nápravy - z tipu M - zadní náprava - kyvná, komplet nové díly
- přední náprava - hřeben, kompletně repasovaná
Převodovka - mokrý 5q po výměně vnitřku by Sixta
nové prvky interiéru /strop, palubka, obložení/, rozvody brzd, plechařina atd...
Cílem je zachování originální vzhledu s mírnou úpravou směrem k jízdním vlastnostem (široké nápravy, 5q)
Zaměření auta :
jak napovídá název jedná se o vůz expediční - tzn. výlety, výlety, výlety....
prvním výletem po složení auta byla expedice Švédskem za panem losem 2009 (v době kdy Bukaj zdolával Norsko)...najeto 7tis km, 3x píchnuto, vypadlé kablíky na altíku, odešlo spojkové ložisko a lamela, povolilo gufero v komínku, totálně zničenýspodek auta (šotolinové erzety ve Švédsku...)
Plánovaný cíl: Bálkánem do úplného zmaru - aneb Rumunsko, Bulharsko 2010
to jeprozatím vše...
________________________________________________________________________________________________________
Popis z cest :
Švédskem za panem losem 2009 - http://www.jedemsvetem.cz/index.php?pgt ... is&akce=22
________________________________________________________________________________________________________
videou:
http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... SBZA4qvkDI
http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... 1wzI30z9y4
http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... E6icy_Z0VU
fotou: