Čip felda BMM a vačka 265/258
Autor |
Zpráva |
bitmap
Příspěvky: 658
|
Jakejch 61kW za 15K?
Co maji na strankach je 60kW/112Nm (vacka + chip, takze 3000 + 3000), pak uz je jen 63kW/123Nm, coz je vacka, chip + hlava a 68kW/130Nm, coz je kmplet uprava.
265/258 M-E vacka + snizeni hlavy + chip + rozumnej vyfuk je podlemne to nejlepsi, co s motorem za rozumny penize udelat.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
17.9.09, 21:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no možná by nebylo od věci říct, že mám BMM a ne MPI ....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.9.09, 21:24 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Ach tak, a nebylo by lepsi to prekopat na MPI, nez tam cpat karbec?
Na Favoklubu vim minimalne o dvou lidech, co maji BMM predelane na MPI a prej je to jen otazka sehnani dilu a zapojeni par dratu.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
17.9.09, 21:26 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
bitmap píše: Ach tak, a nebylo by lepsi to prekopat na MPI, nez tam cpat karbec? Na Favoklubu vim minimalne o dvou lidech, co maji BMM predelane na MPI a prej je to jen otazka sehnani dilu a zapojeni par dratu.
no teoreticky jo...ale já sem na elektriku supergalaxiálně blbej, takže radši mechaniku ....mě spíš poslední dobou začala srát legalita
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.9.09, 21:29 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
kdyz uz to tady je zajimalo by me jestli by mi nekdo naladil trabanta idealne nekde na brzde ta jednotka je prece jen stavena na trosku odlisnou konstrukci motoru..
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
17.9.09, 21:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
mpi na 60kw vyjde na 3500,- bmm na 56kw za 3000,-
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.9.09, 05:26 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Motor 1,3 mpi 40 kW na 50 kW
2 941 Kč bez DPH
(3 500 Kč s DPH)
Motor 1,3 mpi 50 kW na 60 kW
2 941 Kč bez DPH
(3 500 Kč s DPH)
Motor 1,3 BMM 40 kW na 46 kW
2 521 Kč bez DPH
(3 000 Kč s DPH)
Motor 1,3 BMM 50 kW na 56 kW
2 521 Kč bez DPH
(3 000 Kč s DPH)
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.9.09, 05:38 |
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
bitmap píše: 265/258 M-E vacka + snizeni hlavy + chip + rozumnej vyfuk je podlemne to nejlepsi, co s motorem za rozumny penize udelat.
souhlas,mel jsem stejnou konfiguraci
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
18.9.09, 05:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já si myslím, že je lepší do firmy odvést celé auto popř. motor a oni to celé upraví. Tam je ta výhoda, že oni to vše sladí do kupy, aby se to právě mezi sebou nehádalo. Ty obrovské pálky jsou podle mého za práci při úpravě, né za díly. Motor Excel má úpravy Fáček a felícií BMM na 56kW asi za 8000,-kč, jen díly a kompletní přestavbu za asi 10 000,-kč. Díly na asi 61kW stojí něco okolo 13 500,-kč a celková úprava skoro 19 000,-kč. Já mám taky upravovaný motor od Excelu, ale úplně jinak. Kdybych to přepočítal, tak by to vyšlo okolo těch 20 000,-. To se divím, kdo to do fáčka nacpal Myslím že Bitmap má pravdu. Nejde tak moc o výkon v kW, ale o kroutící moment. Můžete mít motor např. 50kW a krouťák třeba 100Nm a motor 40kW mít krouťák 120Nm. To vše záleží jen na tom, jak si s motorem kdo vyhraje. Já osobně nevím, kolik má můj motor výkon v kW, ale na rozjezdy je to opravdu střela. Sice to musím rozjíždět na vyšší otáčky, ale troufnu si tvrdit že ukážu záda i fábii 1,4 MPi
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.9.09, 12:36 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
varok píše: Já mám taky upravovaný motor od Excelu, ale úplně jinak. Kdybych to přepočítal, tak by to vyšlo okolo těch 20 000,-. To se divím, kdo to do fáčka nacpal
Ja mam ve Facku jenom v motoru nastrkano mnohem vic nez 20,000 ... a bude hur
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
18.9.09, 16:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Bitmap: Já mám na hlavě motoru vyraženo to samé jako ty. Ty máš motor taky upravovaný u Excelu? Já to tak už ale koupil.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.9.09, 17:12 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
mno fábie Mpi se svými 60-65koňmi a 1200kily není zrovna raketa... tomu ukáže záda i seriová 50kw felcka....
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
19.9.09, 07:06 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Pech. píše: mno fábie Mpi se svými 60-65koňmi a 1200kily není zrovna raketa... tomu ukáže záda i seriová 50kw felcka....
jo, já sem toho zdářnej důkaz
mě jde spíš o to, že je tu možnost předělat na karburátor nebo na MPI a to je všechno nelegální, ale zaručená uprava, že tam ten potenciál motoru bude...BMM to prostě zabíjí, ale legálnost předělání neexistuje tak právě nevim...co sem viděl auto T2, jak to jezdí atd, tak by se mi ta vačka kolem 260ti líbila, patrik-hp má něco podobnýho ve favoritu a je to uplně jiná liga než moje auto teĎ...ale zase se mi nechce vyhazovat 20 tis za kompletní úpravu, když já si všechno ostatní, kromě vačky a softu udělám sám nebo případně seženu levnějc....proto sem nejdřiv přemejšlel nechat upravit soft na skoro seriovej motor a pak dál, až zase budou prašule k tomu koupit vačici no a když bude mit jednotka širší pole rozsahu předstihu, tak by to mohlo utáhnout i tu ostřejší vačku než serie...
nejlepší by bylo sehnat vačku a čip....to se dá?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.9.09, 07:31 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Samozrejme, ze se to da, uz jsem ti to tady psal
Zavolas Cepkovi, ze chces vacku "tunerdvojku", k tomu jednotku a mas vyrizeno. Hlavu a ten zbytek si dosmrdlas sam.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
19.9.09, 07:57 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tak dobře...čip a vačku 265/258
a co s LPG?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.9.09, 08:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|