Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 01:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 325 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další
 VeTeV - Red Alert 41kw 
Autor Zpráva
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek VeTeV - Red Alert 41kw
Dobrý den,

jelikož jsem zde nový a hned jsem se stal nechtěně středem zájmu, byljsme požádán, ať sem vložím svůj vůz.
Je to v pravdě vyjímečné, neboť auto nijak nepropaguji - není proč....

Jedná se o stroj Škoda 120GLS - 7/1983, jsem 5tý majitel. Zakoupeno v roce 2003 s účelem dojetí do technické a zahodit. důvod byl jednoduchý - chyběly prahy, přední blatníky na kaši, motor v rozkladu atd...

Můj plán byl ovšem nabořen po zhruba týdnu vlastnictví (a to doslova) - auto bylo sestřeleno, a já rozmýšlel co dál. Za obdrženou zlatku, jsem se rozhodl auto reinkarnovat... Byla to první fáze zmrtvých vstání Karkulky.

Došlo k vyvaření nezbytného, odpadnutí vyhnilého a zprovoznění - bylo to mé první seznámení s COčkem, klempířinu jsem už trošku znal, a začal sjem se šťourat celkově ve všem možném i nemožném...ve finale jsem si auto i nalakoval v pomínkách v pravdě polních... Následovala první meněí expedice do Slovenského ráje s menším problémem na alternátoru (odešel rotor)...
Po návratu jsme se rozhodl, že dodám nápravy z tipu M a zgenerálkuji motor... bohužel se to trošku protáhlo a plány se postupně změnily...

Počal jsem scháněti díle na nápravy a připravovat na nasazení - psal se rok 2003 a auto stálo na kozách... během dalšího roku jsem připravil tunel na 5q a začal s barvením náprav ala cirkus a různým matláním všeho možného... v té době jsem neměl rozum :-))

bohužel studium na VŠ a zároveń zaměstnání neumožnovali nalézti dostatek času na dokončení a tak auto nějaký rok chátralo pod plachtou..když jsem se konečně k auto opět dostal, tak bylo evidentně pozdě - stání na rozmáčeném povrchu vykonalo své...

Začala tedy fáze 3 - závěrečná (psal serok 2007). Kompletní odstrojení, vyvaření úplně všeho - s heslem rez musí pryč, a na auto pokud možno jen nové díly.

V této fázi jsme vyvařil od podlahy, přes prahy, vršky podběhů, nové dno kufru po nosníky až žadní blatníky - v podstatě celé auto... netknuta zůstala jen střecha... poté následovala fáze laku - tam jsem musel využít služeb lakovny ( ne že bych praktické zkušenosti neměl, ale chybělo zázemí....)

po návratu z lakovny začla fáze nastrojení - co šlo dáti nové, jest nové včetně srdce auta... motem jest - co posereš to tě posílí - nebo-li vše se nezdaří napoprvé, tak si to zopákni... hlavně vytrvej... takže poctivá domácí práce za použití logiky, rukou, andrta...

Současný stav :

Motor 120LS - sestaven z nových dílů, série scháním 110R vačku
Nápravy - z tipu M - zadní náprava - kyvná, komplet nové díly
- přední náprava - hřeben, kompletně repasovaná
Převodovka - mokrý 5q po výměně vnitřku by Sixta
nové prvky interiéru /strop, palubka, obložení/, rozvody brzd, plechařina atd...

Cílem je zachování originální vzhledu s mírnou úpravou směrem k jízdním vlastnostem (široké nápravy, 5q)

Zaměření auta :

jak napovídá název jedná se o vůz expediční - tzn. výlety, výlety, výlety....
prvním výletem po složení auta byla expedice Švédskem za panem losem 2009 (v době kdy Bukaj zdolával Norsko)...najeto 7tis km, 3x píchnuto, vypadlé kablíky na altíku, odešlo spojkové ložisko a lamela, povolilo gufero v komínku, totálně zničenýspodek auta (šotolinové erzety ve Švédsku...)

Plánovaný cíl: Bálkánem do úplného zmaru - aneb Rumunsko, Bulharsko 2010

to jeprozatím vše...

________________________________________________________________________________________________________

Popis z cest :

Švédskem za panem losem 2009 - http://www.jedemsvetem.cz/index.php?pgt ... is&akce=22

________________________________________________________________________________________________________

videou:

http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... SBZA4qvkDI
http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... 1wzI30z9y4
http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... E6icy_Z0VU

fotou:

ObrázekObrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


Naposledy upravil VeTeV dne 4.12.09, 12:17, celkově upraveno 7



18.9.09, 23:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
A hele, Větev, máme to za rohem...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


18.9.09, 23:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11889
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Víc hodin práce než najetých kilometrů? Stojí to za to! :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.9.09, 07:33
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja sem teda na větvi z ty Pkapsy na podbehu jak ma ty kulaty diry... od kteryho roku se to tak dela? na je na pepcovi nemam (1980) a je origo..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


19.9.09, 22:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
Kachnis píše:
ja sem teda na větvi z ty Pkapsy na podbehu jak ma ty kulaty diry... od kteryho roku se to tak dela? na je na pepcovi nemam (1980) a je origo..


tak to netusim, kazdopadne takto to bylo po odkryti....

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


20.9.09, 17:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3206
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
chcu se hloupě zeptat, to zadní čelo tam patří? Nemají tam být "kapky"??

_________________
Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu :)
Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto


20.9.09, 19:49
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
Ne žehličky tam nemají být, je to už náběh na eMko.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


20.9.09, 20:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
Hiro píše:
chcu se hloupě zeptat, to zadní čelo tam patří? Nemají tam být "kapky"??


je to rok vyroby 7/83 - tzv. mezitip... lisilo se to prave v tom ze to M kliky, zadni celo ala rapid, prepreg narazniky (ala garde).... co si nejsem jistej sjou ty chrom zrcatka, listy kolem dveri ... co si pamatuju tak ja lemovani nemel a mel jsem uz plastove zrcatka - ale dostalo se to ke me ve stavu vraku tak sinejsem jist originalitou

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


20.9.09, 21:20
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 769
Příspěvek 
moc pěkné auto, jen tak dál

_________________
Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221


21.9.09, 13:52
Profil
Jako Fatal, ale z Virtu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Bydliště: Beroun
Příspěvek 
No konečně někde sou fotky tohohle auta :)

_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecam.


24.9.09, 18:46
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
neni nac fotit - je to porad jen skodovka:-))

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


24.9.09, 18:49
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Krása, fakt že jo, hlavně se mi líbí to, jak jsi zpracoval ty otvíráky, to je velmi povedené. :idea:
No prostě krása pohledět, jediné co se mi nelíbí jsou ty M nápravy, ale jelikož užovkové jsou nic moc, já jsem dal gardí, tak uvidíme. Přijde mi to korektnější. :wink: Ale proti gustu žádný dišputát, máš to moc fešné. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


24.9.09, 19:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Kachnis píše:
ja sem teda na větvi z ty Pkapsy na podbehu jak ma ty kulaty diry... od kteryho roku se to tak dela? na je na pepcovi nemam (1980) a je origo..


Tyhle díry jsou snad na všem, já mám taky r.v. 80, model 81 a jsou tam. Ještě mě napadlo, poštáš s tím, že tohle je výztuha Pkapsy, že přes tohle je ještě jeden plech? :oops: :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


24.9.09, 19:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
Carlos píše:
Krása, fakt že jo, hlavně se mi líbí to, jak jsi zpracoval ty otvíráky, to je velmi povedené. :idea:
No prostě krása pohledět, jediné co se mi nelíbí jsou ty M nápravy, ale jelikož užovkové jsou nic moc, já jsem dal gardí, tak uvidíme. Přijde mi to korektnější. :wink: Ale proti gustu žádný dišputát, máš to moc fešné. :wink:


otviraky je napad Sepa - ale fajnej...
M nápravy - užovka na nich vypadá lépe a je to také kvůli tomu, že s tím opravdu chci dávat dlouhé trasy - takže na to je prostě emková náprava lepší - i když to přináší problémy s drhnutím předních kol o lemy apod...

jinak gardí nápravy je takovej můj sen do budoucna - ale jestli k tomu dojde nevím - mám v podstatě dvě repasované převodovky na kyvku, dvě nové kyvky apod :-)

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


24.9.09, 19:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
VeTeV píše:

otviraky je napad Sepa - ale fajnej...
M nápravy - užovka na nich vypadá lépe a je to také kvůli tomu, že s tím opravdu chci dávat dlouhé trasy - takže na to je prostě emková náprava lepší - i když to přináší problémy s drhnutím předních kol o lemy apod...

jinak gardí nápravy je takovej můj sen do budoucna - ale jestli k tomu dojde nevím - mám v podstatě dvě repasované převodovky na kyvku, dvě nové kyvky apod :-)


No tak já se na garde nápravy chtěl vyprdnout, ale Bukaj mi dohodil inzerát na repasovaný vyztužený šikmý, poskytl mi přední hřebenovou nárpavu a už to jelo. :lol:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


24.9.09, 19:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 325 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz