Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud si chceš béčko nechat a dlouho jezdit tak bych se nejprve poohlédl po druhém motoru
jinak zajímal o vstřiky zda neodkapávají, je tam ale průvodní znak býlý kouř a zvedá se hladina oleje,
vytíhl bych píst dal ho do brusírny tam by mně objednali druhý vozím třeba do šardic k padalíkovi pístní kropužky bych dal staré na stejné místo, vše pečlivě skontroloval, přebrousil hlavu motor složil, nejaké velké zásahy do motoru by se v budoucnu mohly těžce nevyplatit miloš
|
15.9.09, 06:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
slovacek.milos píše: pokud si chceš béčko nechat a dlouho jezdit tak bych se nejprve poohlédl po druhém motoru
to bude asi nejlepší a nejčistější řešení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.9.09, 06:59 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
kukni ci pri otvore pre ojnicny cap nie su z okraju poodstiepovane miniaturne kusky materialu. Pokial su tak chyba je z zlom opracovani a nasledna cinnost piesta sposobila vznik unavy materialu, vznik trhliny a prepalenie piesta. Ak mas na boku piestu trhlinu iducu niekde od strednej casti smerom k cinnej casti(vrchnej) tak je to jasne .
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
15.9.09, 08:55 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Takže je to s konečnou platnosťou v riti, je to pridreté. Dnes som to pozeral na poriadnom svetle a ten valec je z dvoch strán doryhovaný. Takže ja už to vidím len na výmenu celého motora. Záleží len na tom, ako sa rozhodne švagor, ale samotná oprava by bola asi veľmi drahá.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
15.9.09, 10:34 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ja som to vravel, pricina je pravidelna vymena oleja alebo si nezistoval?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
15.9.09, 10:53 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
darklord píše: :roll: ja som to vravel, pricina je pravidelna vymena oleja alebo si nezistoval?
Neviem, pôvodný majiteľ tvrdil, že auto bolo pravidelne servisované, najlepšie na tom je, že švagor ho ešte len pred necelým mesiacom kúpil a už sa mu to vy*ralo.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
15.9.09, 11:30 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
MAJO píše: darklord píše: :roll: ja som to vravel, pricina je pravidelna vymena oleja alebo si nezistoval? Neviem, pôvodný majiteľ tvrdil, že auto bolo pravidelne servisované, najlepšie na tom je, že švagor ho ešte len pred necelým mesiacom kúpil a už sa mu to vy*ralo.
kupujem auto = vymenim vsetky filtre+naplne, neh minuly majitel tvrdi co chce. to uz je teraz ale jedno :-/
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
15.9.09, 11:32 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
darklord píše: kupujem auto = vymenim vsetky filtre+naplne, neh minuly majitel tvrdi co chce. to uz je teraz ale jedno :-/ JJ...aj jedno, aj druhé súhlasí...ešte aj rozvody sa oplatí vymeniť, ak teda nie je 100% istota, že boli vymenené...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.9.09, 11:41 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Filtre aj náplne boli vymenené, olej má teraz možno 1000km. Otázka je len či ten olej ktorý tam dal, je vhodný do TDS-ka.
Ale aj tak mi to nejde do hlavy, prečo sa piest práve v druhom valci pridrel, na ostatných valcoch je ešte krásne vidieť šrafovanie po opracovaní...
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
15.9.09, 12:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
majo já dělal ted dva motory 2.0 406 a 1.9D 406 oba jsem koupil do 6000 korun jeden v ostrožské nové vsi a jeden u uh,hradiště v jedné pr...li
chtěl jsem jít i do jedné kie motor za 20.000kč jsem sehnal a majitel že GO
ten borec co dělá GO je už hrubě přes čtyřicet tisíc a vsadím se že v motoru časem zaklepe a půjde miloš
|
15.9.09, 13:30 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Takže predbežne zháňam druhý motor http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=297142#297142, ak by niekto o niečom vedel a nebolo by to nejak veľmi ďaleko, dajte pls.vedieť.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
15.9.09, 18:08 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Takže druhý motor je na svete , v utorok ho mám ísť zobrať. Za spodok motora bez hlavy a bez príslušenstva pýta ten chalan 430éčiek. Čo si myslíte o cene?
Mne sa zdá celkom fajn, vzhľadom na to, že len jeden nový piest do tohto motora stojí takmer 200éčiek.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
19.9.09, 18:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Zásadní problem je v tom že je to BMW TDS, ten motor je po určitej době (kilometrech) už jen zdrojem problémů a nákladných oprav, postrašit to aby to jelo a pryč s tím. Pak ještě taky mrkni na hlavu jestli není prasklá, což je jedna z nejčastějších závad TDS a u těhle vylítanejch motorů někdy stačí k tomuto problému to auto očudit za studena a hlava je na zahození.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.9.09, 15:50 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Kristensen píše: Zásadní problem je v tom že je to BMW TDS, ten motor je po určitej době (kilometrech) už jen zdrojem problémů a nákladných oprav, postrašit to aby to jelo a pryč s tím. Pak ještě taky mrkni na hlavu jestli není prasklá, což je jedna z nejčastějších závad TDS a u těhle vylítanejch motorů někdy stačí k tomuto problému to auto očudit za studena a hlava je na zahození.
To sa ti povie, ze pryc s tim. Svagor to auto predat nemieni, tak mi nezostava nic ine len dufat, ze po vymene toho spodku motora budem mat s tym na dlhsi cas pokoj. Dufam, ze sa mi to podari aj zlozit, uz ked som sa na to nechal dobrovolne nasilu nahovorit. Este jeden dotaz, v mudrej knihe pisu, ze hlava na TDS-ku sa neda zabrusovat, ak je kriva musi sa vraj vymenit za druhu. Co je na tom pravdy
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
20.9.09, 21:25 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
asi ten motor má velký tlaky a snížením bys je ještě zvětšil a to už by spodek nemusel vydržet
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.9.09, 05:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|