Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 07:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
spartra píše:
tím jsi myslel, silnější středovou elektrodu :shock: jinač mě vydrželi 3t.km pak to šlo na 3 válce, ale určo na lpg, to bylo o něco lepší :D


ne tu krajní elektrodu, dobrá je na champion ty se nepohnou, nejhorší je žigulík s vlekem v létě za 200 km jízdy z 0.5 na 0.8 mm a začal škubat tam musí být fakt tlustá, ani ty brisk LPG nefungujou, pokud je víc zatížíš tak roste odtrh miloš


právě jsem se ptal, mě se upálila ta střední elektroda, viz foto 2 svíčka zleva, jinač odtrhy myslím byli ok,
championky jsem tam měl dvobodový, taky žádnej zázrak. taky je tam rozdíl v ceně obyč brisk vs champion 25 : 60kč
zátěž jedině, tam byla vyšší komprese, jelo jako drak, obyč 15 brisky drželi bez problémů

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


30.1.07, 16:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kôli teplote horenia LPG ( je vyžšia ako u benzínu ) a vysokého kompresnému pomeru ti tie sviečky odchádzajú skôr.
ja na jedny sviečky s LPG najazdím 10.000 km a ešte by aj vydržali, to mám štandart favo 135 pomer 8,5 : 1 a bez problémov.

pri takom kompresnom pomere ( nad 12:1 ) hrozia už samozápaly a prepálenie piestov alebo krúžkov, obzvlášť pri jazde na LPG.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.1.07, 19:38
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
michalkatka píše:
kôli teplote horenia LPG ( je vyžšia ako u benzínu ) a vysokého kompresnému pomeru ti tie sviečky odchádzajú skôr.
ja na jedny sviečky s LPG najazdím 10.000 km a ešte by aj vydržali, to mám štandart favo 135 pomer 8,5 : 1 a bez problémov.

pri takom kompresnom pomere ( nad 12:1 ) hrozia už samozápaly a prepálenie piestov alebo krúžkov, obzvlášť pri jazde na LPG.


zas přes 12 to nebylo, samozápaly taky žádný, k ostatnímu, původní motor, akorát se měnili kroužky s tím jezdil bez problémů 50t.km, i ks víčkám tam drželi taky dobře, pak se auto prodalo a hlava zůstala

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


1.2.07, 12:42
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jo už tu středovou vidím, já ti jen řeknu že ty silverky nic moc, neberu to, champion platinum, zatím žádný problém miloš


1.2.07, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No jak to tady čtu....tak teda:
Mám LPG už od 1995, auto nebylo nikdy na kontrole. Když jsem letos nechal vyměnit nádrž, plešatý pán mi řekl, že je to seřízené a v pořádku. Nechápu, jak k tomu došel, protože v nové nádrži samozřejmě žádný plyn nebyl a nemohl to vyzkoušet.

Ale teď hlavní problém. Na plyn mi nestartuje ani nejede do té doby, než se zahřeje motor....odpozoroval jsem to tak, že až když se otevře voda do chladiče (ručička teploměru zůstane ve vodorovné poloze) můžu si přepnout plyn...pak to chvíli ještě škube, ale když párkrát prošlápnu plyn, jede to jako zamlada :D Může mi někdo poradit co s tím? Jaksi se mi to nechce dávat do servisu :roll: Typ: Lovato.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.1.08, 20:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
gokralik píše:
No jak to tady čtu....tak teda:
Mám LPG už od 1995, auto nebylo nikdy na kontrole. Když jsem letos nechal vyměnit nádrž, plešatý pán mi řekl, že je to seřízené a v pořádku. Nechápu, jak k tomu došel, protože v nové nádrži samozřejmě žádný plyn nebyl a nemohl to vyzkoušet.

Ale teď hlavní problém. Na plyn mi nestartuje ani nejede do té doby, než se zahřeje motor....odpozoroval jsem to tak, že až když se otevře voda do chladiče (ručička teploměru zůstane ve vodorovné poloze) můžu si přepnout plyn...pak to chvíli ještě škube, ale když párkrát prošlápnu plyn, jede to jako zamlada :D Může mi někdo poradit co s tím? Jaksi se mi to nechce dávat do servisu :roll: Typ: Lovato.


filter LPG si menil kedy?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.08, 20:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
michalkatka píše:
gokralik píše:
No jak to tady čtu....tak teda:
Mám LPG už od 1995, auto nebylo nikdy na kontrole. Když jsem letos nechal vyměnit nádrž, plešatý pán mi řekl, že je to seřízené a v pořádku. Nechápu, jak k tomu došel, protože v nové nádrži samozřejmě žádný plyn nebyl a nemohl to vyzkoušet.

Ale teď hlavní problém. Na plyn mi nestartuje ani nejede do té doby, než se zahřeje motor....odpozoroval jsem to tak, že až když se otevře voda do chladiče (ručička teploměru zůstane ve vodorovné poloze) můžu si přepnout plyn...pak to chvíli ještě škube, ale když párkrát prošlápnu plyn, jede to jako zamlada :D Může mi někdo poradit co s tím? Jaksi se mi to nechce dávat do servisu :roll: Typ: Lovato.


filter LPG si menil kedy?

Eh...no :D filtr byl nedávno vyčištěn, ale v něm závada prý nebude....to auto kdysi jezdilo normálně...studené starty na plyn v pohodě....pak to na studené starty začalo cukat a nemělo výkon...a tak postupně to vzrostlo, že teď mi to jede až když je motor úplně zahřátý.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.1.08, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
buď budeš mať už staré ztuhnuté membrány (tie boli menené kedy?) alebo ten filter nie je vyčistený poriadne, najlepšie je dať nový, stojí nejakých 60skk, keď mi robili revíziu tak s tým menili aj filter a zo starého vyklepkával bordel asi 2min vkuse a stále to z neho padalo, a bola to taká kôpka čierneho krištalického prachu že som sa divil ako sa to tam vôbec mohlo zmestiť... a to som mal na LPG najazdených cca 50tis...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.08, 20:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
michalkatka píše:
buď budeš mať už staré ztuhnuté membrány (tie boli menené kedy?) alebo ten filter nie je vyčistený poriadne, najlepšie je dať nový, stojí nejakých 60skk, keď mi robili revíziu tak s tým menili aj filter a zo starého vyklepkával bordel asi 2min vkuse a stále to z neho padalo, a bola to taká kôpka čierneho krištalického prachu že som sa divil ako sa to tam vôbec mohlo zmestiť... a to som mal na LPG najazdených cca 50tis...

Taky jsem si myslel že to jsou ty membrány...ty snad nebyly měněné nikdy. Ale radši jsem se tady chtěl poradit. Mě právě naštvali tam v tom servise, když mi řekli že to je seřízené a že je to v pořádku. A přitom na to ani nesáhli.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.1.08, 20:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak životnosť membrán je tak tých 50tis, alebo 3 max 4 roky.... a vymeň preventívne aj ten filter...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.08, 20:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
michalkatka píše:
tak životnosť membrán je tak tých 50tis, alebo 3 max 4 roky.... a vymeň preventívne aj ten filter...

OK, uvidím co se s tím dá dělat....ďakujem.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.1.08, 20:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
jo už tu středovou vidím, já ti jen řeknu že ty silverky nic moc, neberu to, champion platinum, zatím žádný problém miloš


Jaký by jste doporučil kompresní poměr na motoru favorit 135, když se jeudí na LPG?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


6.1.08, 14:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
florisimo píše:
slovacek.milos píše:
jo už tu středovou vidím, já ti jen řeknu že ty silverky nic moc, neberu to, champion platinum, zatím žádný problém miloš


Jaký by jste doporučil kompresní poměr na motoru favorit 135, když se jeudí na LPG?


LPG má oktánové číslo cca 110, takže kompresný pomer pre najúčinnejšie zúžitkovanie paliva je cca 10:1, pri 135ke je pomer 8,5:1...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.1.08, 15:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 567
Bydliště: Praha 8
Příspěvek 
Zdarec mám pár otázek :-)
Dneska sem se koukal do techničáku a zjistil sem že už mám 5 měsíců prošlou revizi LPG :oops:
Co mi tam asi řeknou? A nevíte kolik si za revizi učtujou?
díky

_________________
Škoda Felicia 1.3 LXi LPG, 50KW, 1995


6.1.08, 15:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Waclav píše:
Zdarec mám pár otázek :-)
Dneska sem se koukal do techničáku a zjistil sem že už mám 5 měsíců prošlou revizi LPG :oops:
Co mi tam asi řeknou? A nevíte kolik si za revizi učtujou?
díky


revizi, alebo platnosť bomby? ak revíziu tak nič, urobia ti novú, ak platnosť, tak novú nedostaneš pokiaľ nevymeníš bombu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.1.08, 16:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz